Co tu powstanie?

14506.nsmed

W 2019 roku miasto sprzedało nieruchomość w postaci dwóch działek nr: 1294/17 i 1294/19 przy ulicy Staszica w Starachowicach. Jest to mniej więcej 1/4 terenu między budynkiem Sądu Rejonowego a budynkiem Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego - środkowa część placu. Właścicielem działki nr 1294/2 - zlokalizowanej przy sądowym parkingu nadal jest Skarb Państwa. 

Za 750 300 zł brutto teren kupiła firma: Zakład Produkcji Artykułów Spożywczych „MISTER” Karol Binkowski, Ryszard Binkowski, Sp. Jawna, mająca siedzibę we wsi                                                                                 Jeziorko w gminie Nowa Słupia. 

Jakiś czas temu, w nieoficjalnych rozmowach można było usłyszeć, że pozostałe działki są w rękach prywatnych oraz Skarbu Państwa. 

Teraz temat „wypłynął” w mediach społecznościowych prezydenta miasta Marka Materka. Jeden z Obserwatorów włodarza miasta podzielił się informacją, że zarówno działka gminna, jak i pozostałe dwie trafiły w ręce prywatnego inwestora, który planuje tam budowę dwóch bloków mieszkalnych. „Kiedy to zostanie podana do wiadomości publicznej informacja na temat planów inwestycyjnych na owym terenie?” - Zapytał prezydenta Materka jeden z  jego Obserwatorów. 

„Mam nadzieję, że w najbliższych miesiącach oficjalnie inwestor poinformuje o swoich zamierzeniach.” - Odpisał prezydent Marek Materek.

Wywiązała się dyskusja o tym, czy miasto powinno konsultować z mieszkańcami sprzedaż gminnych działek.  

„Bardzo wielu mieszkańców Starachowic jest przeciwnych sprzedawaniu przez Pana terenów, może chociaż raz zapytał by Pan o opinie wspólnoty mieszkaniowe, a nie podejmował decyzje o sprzedaży za plecami.” - Brzmiał wpis jednego z Obserwatorów. 

„Chętnie, ale mówiąc szczerze tkwilibyśmy w całkowitym zastoju na rynku inwestycji prywatnych w mieście, gdybym w takich sprawach chciał pytać o zdanie sąsiadów. A dzięki temu, że nie boję się podejmowania trudnych decyzji w mieście realizowanych jest już kilka inwestycji, które sprawią, że Starachowice pod różnymi względami zaczynają spełniać oczekiwania wielu mieszkańców.” - Odpisał prezydent Materek. 

Nie zabrakło także postów w obronie prezydenta i jego działań: 

„Jak czytam te zawistne durne wpisy to wstyd mi, że pochodzę ze Starachowic ale jak widzę takiego Prezydenta który tyle dobrego zrobił dla tego miasta to jestem dumny, że urodziłem się w Starachowicach. Panie Prezydencie Marek Materek niech Pan robi dalej Swoje i myślę, że niestety jeszcze jedną kadencję będzie Pan Prezydentem Starachowic. Dlaczego niestety? Bo chętnie bym Pana namówił na kandydowanie na Prezydenta Kielc. Ale co? Może uda się po kolejnej kadencji? Na pewno na nudę by Pan nie narzekał bo jest w Kielcach dużo roboty do zrobienia.

Wszystkie komentarze można przeczytać tutaj [kliknij].

Informacje o sprzedaży gminnych działek umieszczane są w WYKAZACH NIERUCHOMOŚCI w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego, a następnie ogłoszenia zamieszczane są w zakładce PRZETARGI. 

RemondisReklama

Dodane: 21.03.21 | Odsłony: 10174
Tagi:

Komentarze użytkowników

gość | 2021-03-21 10:14:27 napisał(a):

Dobra rada ,najlepiej do Kielc ,tam może jeszcze jest też coś do sprzedania.

Gość | 2021-03-21 12:51:05 napisał(a):

A kto kupił ten plac od firmy Mister? Inkto będzie głównym wykonawcą całej inwestycji na tym terenie?

Taka prawda | 2021-03-21 13:20:33 napisał(a):

Działki gminne sprzedawane są po to aby łatać dziury w budżecie miasta a nie z dbałości o prywatne interesy inwestorów.Drugi powód to brak pomysłu na ich zagospodarowanie przez miasto...

Majówka | 2021-03-21 13:20:46 napisał(a):

Idealne miejsce na nowe bloki z parterem usługowym.

Jon Verb | 2021-03-21 13:38:09 napisał(a):

Zielone tereny do kasacji.
Materek zapisze się w historii miasta jako
twórca betonowej dżungli.
Co to za durna polityka, za grosze wyprzedawać
tereny, które powinny służyć jako tereny
rekreacyjne dla mieszkańców.
I jaka buta tego człowieka. On się nie będzie nikogo pytał. Bo wg niego to jest wielki rozwój -
kilka małych bloczków i pawiloników,
kosztem komfortu większości mieszkańców.

Majówka | 2021-03-21 13:54:31 napisał(a):

Tereny zielone poprawiające komfort mieszkańców masz niżej, wystarczy po schodkach zejść. A młodzi czekają na mieszkania. Zwłaszcza w trochę lepszym standardzie niż wielka płyta.

Gość | 2021-03-21 14:01:07 napisał(a):

Ja bym się na miejscu inwestora zastanowiła nad bezpieczeństwem potencjalnych mieszkańców budynków, które planuje tu postawić. Pan inwestor chyba nie wie jak kilka dobrych lat temu sąd pękał jak skorupka na jajku. Przecież ta skala to piaskowiec, który się obsuwa!

Do Majówka | 2021-03-21 14:09:28 napisał(a):

Czy uważasz, że 2 bloczki rozwiąże sprawę.
Nie ma innych miejsc, gdzie można budować
bloki?
Materek chce uchodzić, za lidera rozwoju,
to odpowiedz mądralo: ile bloków za jego
6-letniej kadencji powstało?
A zieleń jest na dole i powinna być na górze.
Może kiedyś pojmiesz, że zieleń jest ważniejsza niż 40 mieszkań.
Oby nie było za późno?

misska | 2021-03-21 14:14:08 napisał(a):

Kilka lat temu pracowalem w piekarni w Rudkach - totalne niewolnictwo.
Glodowe pensje, mobbing , szkoda gadac,

John do Gość | 2021-03-21 14:21:12 napisał(a):

Dobrze że napisałeś komentarz, jutro inwestor zwołuje sztab ekspertów czy uda się tam postawić budynki żeby nie pękały tak jak sąd obok.

Majówka | 2021-03-21 14:26:31 napisał(a):

Czy dwa bloki rozwiążą sprawę ? Na pewno pomogą w dziurze mieszkaniowej. Jak sama piszesz 40 mieszkań to 40 rodzin. Nie zasługują na własne mieszkanie ? A gdzie jest lepsze miejsce na bloki niż na osiedlu z innymi blokami ? Zwłaszcza że to inwestor prywatny. Za Materka powstały trzy tak ? Te na Piłsudskiego ? W planach są teraz cztery kolejne ?

Robert | 2021-03-21 14:29:58 napisał(a):

Developer ma się dobrze, ciekawe co przez weekend wymyśli

darek | 2021-03-21 14:33:49 napisał(a):

Wszędzie beton, chodniki, parkingi, wszędzie beton, zero zieleni tylko co beton, a jak beton to trzeba wprowadzić podatek od deszczówki i co i lać beton. Mało betonu to się coś sprzeda i zaleje betonem. Może UM zalać betonem??

Do Majówka | 2021-03-21 14:48:52 napisał(a):

Tlen jest potrzebny do życia.
A tlen wytwarzają drzewa, szczególnie wysokie,
a nie beton. Dodatkowo drzewa obniżają temperaturę, co w lecie ma duże znaczenie.
Na drzewach przesiadują ptaki, które pożerają
wszelkiego rodzaju robactwo.
Zieleń działa korzystnie na zdrowie fizyczne
i psychiczne człowieka.
Na Zachodzie to dawno zrozumieli - jest większa świadomość, więc sadzą drzewa.
A na Wschodzie - wycinają.
Kto lepiej na tym wyjdzie?
Dla ludzi rozumnych odpowiedź jest prosta.

R.W. | 2021-03-21 14:57:10 napisał(a):

Niech się materek (specjalnie z małej litery) zainteresuje sprzedażą terenu po byłym RPGK na końcu ulicy Kopalnianej w lesie. Piękny teren z droga dojazdowa ,cichy, spokojny ,prawie nie śmierdzący.Co zapomniał co ma?

Wezyr | 2021-03-21 14:58:07 napisał(a):

W tym roku ruszy w Starachowicach budowa kilkuset mieszkań. Te mieszkania są potrzebne i dobrze, że Materek wspiera te inwestycje. Ja Materka krytykuje za wiele rzeczy ale nowe mieszkania są bardzo potrzebne do dalszego rozwoju naszego miasta. I tu plus dla prezydenta

Do Wezyr | 2021-03-21 15:13:24 napisał(a):

Trzeba budować, ale nie Centrum miasta,
kosztem zieleni, której jest coraz mniej.
Napisałeś, że będzie kilkaset mieszkań.
Wg mnie 5 bloków razy 20 mieszkań, to wychodzi
100, a nie 700-800.
Poza tym do rozwoju miasta przyczynią się
nowe miejsca pracy a nie kilka bloków.
Coś Ci się pomyliło kolego.
Powtarzasz ten slogan, który co innego znaczy w tym kontekście.
To praca, która daje pieniądze, powoduje że
wzrasta popyt na towary i usługi, a nie same mieszkania.

Wezyr | 2021-03-21 15:46:38 napisał(a):

W tym roku ruszy budowa przynajmniej 300 mieszkań w Starachowicach. Bezrobocie w Starachowicach praktycznie nie istnieje. Mieszkania są potrzebne również aby młodzi nie wyjeżdzali. No i kolejna sprawa ile tysięcy pracowników dojeżdża codziennie do pracy do Starachowic? Oni zamieszkując tu, tworzyli by dobrobyt tego miasta.

Do do majówka | 2021-03-21 16:15:01 napisał(a):

Ale gdzie ty tam na tym konkretnym terenie drzewa widziałeś bo ja jedno tam widze. Trawa tam rośnie i to zasrana przez psy. Dobrze ze powstana tam bloki piekny widok będą ludzie z balkonów mieli.

gość do Wezyr | 2021-03-21 16:27:19 napisał(a):

Materek już informował o inwestorach i się nie potwierdzało, niech lepiej zajmie się tym co od niego zależy a nie buja w chmurach i interesach innych osób. Wchodzi w nie swoje buty. Nigdzie nic nie ruszy, żadna zależna od niego budowa, chcesz się założyć ?Gdzie te budowy ruszą ,możesz nas oświecić ? Mnie już się nie chce słuchać tych bajek ,za długo tu mieszkam i za dużo wiem...Najprościej tam gdzie chce budować cudzymi rękami, po prostu zapytać nabywców co planują a nie słuchać gościa, który sprzedał i nic mu do prywatnych interesów na prywatnych własnych działkach.

Do Do do majówka | 2021-03-21 16:31:08 napisał(a):

Widzę, że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.
W którym miejscu napisałem, że tam są drzewa.
Ale powinno się je zasadzić.
Góra i dół tworzyłyby taki mini Central Park. To tu byłaby strefa rekreacyjna. Ludzie chętnie
by tu wypoczywali.
Tymczasem kilkanaście milionów poszło w błoto
tzn. do Parku.
Bezmyślność na każdym kroku.

Do Wezyr | 2021-03-21 16:33:27 napisał(a):

Jak Ty to wyliczyłeś?

gość | 2021-03-21 16:51:41 napisał(a):

Coś mi się wydaje, że Wezyr to dziś nie ten Wezyr...

gość | 2021-03-21 16:55:12 napisał(a):

A to, że Stąpor czy ktoś inny będzie coś budował ,to niech buduje, tylko to nie będą prezenty od Materka i od św. Mikołaja tylko zwykły biznes i nie najtańsze mieszkania w apartamentowcu.

Do RW | 2021-03-21 16:57:03 napisał(a):

Kolego teren o którym piszesz na końcu ul Kopalnianej to teren prywatny odsprzedany kila lat temu dewloperowi z Krakowa który miał tam budować osiedle mieszkaniowe .

Do do majówka | 2021-03-21 17:21:09 napisał(a):

Bez przesady z tymi drzewami wez pod uwagę ze starachowice sa tak pięknie położone ze wokół mamy same lasy. W mieście tez drzew nie brakuje. Na spacer to można iść do lasu do którego kazdy mieszkaniec w której części by nie mieszkał ma rzut beretem. Tak ze spokojnie brak tlenu nam raczej nie grozi.

Deweloper z Radomia | 2021-03-21 17:31:01 napisał(a):

Nowe miasto powstanie,nowiutkie,piękne. Obiecuję. Mieszkanka dla wszystkich i dla starych i dla młodych i dla tych co tyraja po 12 i dla tych co bąki zbijają też coś skapnie. Czekajcie i koniecznie wychwalajcie.

gość | 2021-03-21 17:39:06 napisał(a):

Ale czy na pewno po 10 tys. za metr kwadratowy ?

Do Do do majówka | 2021-03-21 18:07:58 napisał(a):

Cziełowiek co Ty opowiadasz. Zrób sobie spacer
i zobacz ile dużych drzew zostało wyciętych za kadencji materka.
Na google street view możesz sobie porównać
stan obecny i ten sprzed kilku lat.
Radzisz iść do lasu, a nie lepiej pojechać
w Bieszczady. Tam też jest niedaleko i więcej jest drzew.
O tempora, o mores.

gość | 2021-03-21 18:14:32 napisał(a):

Ten w dawaniu nie swojego jest najlepszy na świecie. Nic nie dajesz a wręcz odwrotnie nie budując jako szeroko rozumiana gmina, zabierasz ludziom setki tysięcy złotych, bo kupią sobie sami a ty będziesz uważał ,że to dzięki tobie mają mieszkania. Jaja kwadratowe do sześcianu.

Wezyr | 2021-03-21 19:23:28 napisał(a):

Mam na myśli również inwestycje prywatne.
To osiedle a Górnej, nowy blok przy Pileckiego, budynek dawnego Starostwa i szkoły muzycznej, rozbudowywane jest Osiedle pod Dębami, dwa bloki przy Sądzie. Do tego może dojść planowane kilkadziesiąt mieszkań wybudowanych przez STBS i gminę.
No i nie liczę osiedli domków, które można nabyć w Starachowicach i najbliższej okolicy. Tak więc jeszcze w tym roku ruszy budowa przynajmniej 300 mieszkań w Starachowicach.

gość Jakie mieszkania ? | 2021-03-21 19:44:07 napisał(a):

Ale Wezyr w jakim tym roku ? Co znaczy ruszy, poopowiada o tym i już ruszy budowa ?ha ha. Jakie bloki przy sądzie, na jakiej Górnej(ma kilka qasi zdjęć i to tyle na razie) ha ? O czym ty piszesz, przecież wiesz ,że nie powstanie w tym roku, poza blokami STBS żadne dodatkowe mieszkanie. A poza tym to nie Materek planuje i będzie budował tylko inwestorzy, wtedy kiedy będzie to dla nich wygodne. Jeszcze raz powtórzę, zapytajmy czy w ogóle i kiedy nabywców działek a nie faceta, który je sprzedał. Niech sobie nie przypisuje rzeczy z którymi nie nic wspólnego. Już zapowiadał kilka lat temu mieszkania przy ul. Na Szlakowisku , powstały i zasiedlono je ?Nie można aż tak dać się manipulować, chyba, że robisz to świadomie to inna sprawa.

Lukas | 2021-03-21 19:55:41 napisał(a):

Kroczek na prezydenta, będzie pięknie, będzie cudownie hahaha

Wezyr | 2021-03-21 19:57:35 napisał(a):

Napiszę łopatologicznie. Inwestorzy prywatni na własnych działkach, za własne pieniądze zamierzają w tym roku rozpocząć budowę kilkuset mieszkań w Starachowicach.
Marerek jak to on, chce sobie przypisać czyjeś zasługi jako własne. Ale taka już jest ta jego narcystyczna osobowość.

gość | 2021-03-21 19:58:27 napisał(a):

Odwrócił Cię ?

gość | 2021-03-21 20:03:21 napisał(a):

Na moja wiedzę ,też od nich ,wcale nie zamierzają, bo nawet póki co nie są dokumentacyjnie gotowi a bloki na przy ul. Górnej, Oświatowej, Świętego Jana Pawła II i przy ul. Kościelnej to jeszcze lata świetlne albo w ogóle...La Fontaine.

Do Lukas | 2021-03-21 20:05:43 napisał(a):

Hahahaha juz widze jak Kroczek zamyka firme zeby taki frajer jak ty miał radoche, hahahaha na etaty sie pchaja dziady bez pomyslu na zycie z dochodami 3 tys rocznie Hahahahaha

gość | 2021-03-21 20:06:51 napisał(a):

Kilkuset mieszkań ? Policzymy 31 grudnia bo to nawet śmieszne nie jest, przypomnę, że kończy się marzec haha.Komedia.

Wezyr | 2021-03-21 20:22:34 napisał(a):

Nie, nie odwrócił mnie. Staram się żeby moja krytyka Materka była zawsze konstrukcyjna. Nie krytykuje i nie komentuje działań Materka z którymi się zgadzam

gość | 2021-03-21 20:33:32 napisał(a):

Ale Materka tu żadna rola i nic mu do prywatnych inwestycji ludzi, którzy kupili działki, których w tym roku zakończonych i tak nie będzie, a może i rozpoczętych też nie. Dużo gadania o cudzych interesach a nie o tym co zrobi jako prezydent. Jak przedsiębiorcy będą potrzebowali rzecznika prasowego ,to pewnie sobie znajdą i zatrudnią.

Ewa | 2021-03-21 20:38:31 napisał(a):

Materek dawno powinien byc wywieziony na taczkach do Suchedniowa. Jak mozna sprzedawac dzialki w samym centrum miasta? tutaj powinien powstac jakis obiekt uzytecznosci publicznej a nie blok ktory bedzie szpecil okolice.

Do Ewa | 2021-03-21 21:03:09 napisał(a):

Ciebie wywieźć na taczkach z takimi pomysłami. Po co nam "kolejny budynek użyteczności publicznej" kto to będzie utrzymywał, za co i po co ? Niech powstają mieszkania dla młodych.

Do Ewa | 2021-03-21 21:07:51 napisał(a):

Masz Ewa rację, ale jak to już nieraz historia pokazała - pycha kroczy przed upadkiem. Butność Materka powoli zaczyna juz widzieć coraz więcej osób, jego krąg pochlebcow zbudowany za pomocą socjotechniki na Facebooku jest jedynym jego ratunkiem.

@Wezyr | 2021-03-22 09:41:55 napisał(a):

Miałem cię za człowieka trzeżwo myslącego a ty pleciesz o jakichś 300 mieszkaniach. Już Prokop miał przebudowywać dawne starostwo przy Oświatowej za rok czasy usunoł tyko parę okien, dalej blok po partii adaptowany przez dewelopera stoi pusty nie ma chętnych za drogo. Sam piszesz, że te 300 to deweloperzy a nie materek a gdzie mieszkania socjalne podaj ile ich materek wybudował. Jeszcze o zabetonowywaniu miasta to jedynie napewno się materkowi udało. To samo z wycinką drzew i niszczeniem jeszcze stojące drzew obrzydliwe kikuty , które nie wytwarzają tlenu i nie dają żadnego cienia Majówka, skwer Katyński. Lasek brzozowy na Maja i inne.

Wezyr | 2021-03-22 10:43:13 napisał(a):

Deweloperzy mają już praktycznie wszystkie dokumenty, ale jak to Polsce biurokracja nie pozwala działać z rozmachem. Spokojnie te bloki powstaną, bo nikt o zdrowych zmysłach nie kupowałby gruntów i występował o warunki zabudowy gdyby nie zmierzał ich zabudować. Raz jeszcze powtórze, wybudują je prywatni inwestorzy nie miasto. Ale Materek będzie chciał sobie przypisać ten sukces. Tak jak przypisuje sobie każde osiągnięcie swoich współpracowników, kierowników, dyrektorów, prezesów. On wszystko zrobił itd.
Materka poznało osobiście mnóstwo ludzi czy Wy naprawdę nie widzicie jakim laikiem jest w wielu tematach? Że o mało czym ma pojęcie? On jest mistrzem socjotechniki i autopromocji to bezsporny fakt. Jednak jego wiedzą ogólna jest na bardzo niskim poziomie o czym przekonałem się ku swojemu zdziwieniu niejednokrotnie.
I to jest powód decyzji na chybcika jak to miało miejsce chociażby z napisem Starachowice na wiadukcie. Pamiętacie jak do tego doszło?

gość | 2021-03-22 10:47:54 napisał(a):

Znam takich co kupują działki na lokatę kapitału i nie będą budować, bo nie chcą i nie schodzą lokale.

gość | 2021-03-22 10:48:41 napisał(a):

Nie schodzą w cenach, których by oczekiwali.

viki | 2021-03-22 15:57:27 napisał(a):

Materkowi radziłbym aby nauczył się zarządzania miastem od prezydenta Ostrowca. Sama wyprzedaż wszystkiego w mieście nie rozwiąże problemów mieszkaniowych ani nowych miesc pracy.Drenowanie kieszeni mieszkańców i przedsiębiorców najwyższymi podatkami i opłatami nie sprzyja rozwojowi miasta.A tak mi się wydaje że od 6 lat prezydent działa bez żadnego przemyślanego planu bo strategia którą przygotował to zbitek haseł które mają zadowolić wszystkich mało myślących np radnych rady miasta.Prezydent działa od bandy do bandy i widać że nie wytrzymuje krytyki która leje się już wielkim strumieniem od bardzo wielu mieszkańców .Radzę Materkowi ucz się o wiele lepszych od ciebie na przykład od prezydenta Jarosława Górczyńskiego z Ostrowva i nie trzeba do tego kończyć MBA z pcimia dolnego.

Do Viki | 2021-03-22 17:21:36 napisał(a):

Hahahaha w Pcimiu to moze inne lekcje pobierał hahahahaha

O MBA mozna zapytac Radną PiS......

Arek | 2021-03-22 17:29:21 napisał(a):

Miałem w planie kupno działki w Starachowicach ale szybko się rozmysliłem Wyjeżdżam do Ostrowca Tam można kupić fajne działki Będę płacił mniejsze podatki od nieruchomości i za odpady komunalne

Barba | 2021-03-22 17:54:55 napisał(a):

Kolejny teren sprzedany.
Parking naprzeciwko MAN-a już ogrodzony.
Najpierw przy blokach zrobiono strefę płatnego
parkowania a teraz pozbyto się parkingu.
Tak ktoś (Materek?) "ułatwia" pracownikom MAN-a dojazd do pracy.
I to ma być rozwój, utrudnianie mieszkańcom
miasta i okolic zaparkowanie samochodów.
Teraz w tej okolicy nawet chcąc załatwić jakąś sprawę jest problem z krótkotrwałym
parkowaniem, bo parking sprzedany, niżej płatna strefa, na ulicy zakaz parkowania.
MZK ma ograniczone kursy.
Rozwój po ch***

Barba przeprasza | 2021-03-22 18:03:13 napisał(a):

Barba przeprasza albo do prokuratury trafia.
Odliczamy czas...

Jak można sprzedać teren, który nie jest własnością miasta? Szybkie przeprosiny pozwolą uniknąć ścigania.

gość | 2021-03-22 18:38:56 napisał(a):

Za takie pomyłki to nie ścigają ha, bez przesady. Może przecież sprostować, to nieporozumienie. Żeby innych nie zaczęli przy okazji...Parking to dawno jest kupiony ale można było przewidzieć, że właściciel albo postawi stację ,może coś innego albo zagrodzi własny teren tak jak wszyscy inni. Święte prawo własności, to dlaczego niby nie ?

gość | 2021-03-22 19:15:16 napisał(a):

To nie ja pisałem, ja tylko uważam, że są ciekawsze rzeczy niż pomyłka z własnością parkingu. Jakieś nerwy się pojawiają, a w prokuraturze to by się pewnie ze śmiechu przewrócili.

Barba Do Barba przeprasza | 2021-03-22 19:50:59 napisał(a):

Rzeczywiście nastąpiło nieporozumienie. Napisałem, że teraz pozbyto się parkingu,
a podobno nastąpiło to dużo wcześniej. Prostuję swój komentarz w tej kwestii.
Jeśli chodzi o użycie nazwiska pana M., to nie napisałem, że to jego robota,
tylko pytałem, stawiając przy nazwisku znak zapytania.
Nikogo personalnie nie obraziłem, więc nie wiem skąd to straszenie mnie prokuratorem
w tak błahej sprawie. Mój komentarz był napisany pod wpływem emocji,
bo jestem mieszkańcem Starachowic od urodzenia, i zależy mi na tym, żeby tu działy się dobre
rzeczy dla mieszkańców, a nie złe. Wyprzedaż działek w miejscach strategicznych,
kosztem terenów zielonych czy parkingów, to rzecz naganna, bo działa na niekorzyść mieszkańców –
ich wygody, relaksu i zdrowia. Jeśli piszę krytycznie, to mam to na celu.
Wasze groźby nie spowodują, że przestanę to robić. Będę pisał nawet z więzienia,
o ile za takie pierdoły można tam trafić, choć u nas wszystko jest możliwe.
Szanowni Państwo, nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, ale zgłaszanie o przestępstwie, którego
nie było jest karalne ( Art. 238 KK).
I jeszcze jedna istotna rzecz. Jeśli kogoś straszycie donosami, to trzeba konkretnie napisać,
w którym miejscu nastąpiło naruszenie prawa, bo ja do tej pory się zastanawiam o co Wam chodziło.
Może to wyjaśnicie.
A teraz mam do Was pytanie. Wygląda na to, że jesteście dobrze zorientowani,
więc napiszcie: kiedy ta działka została sprzedana i kto ją sprzedał?
Pozdrawiam Drogą Redakcję

do Barba | 2021-03-22 20:01:22 napisał(a):

ja sie nie dziwie temu komuś o nick Barba. To osoba nie mająca wiedzy w temacie własności tego placu, który od wielu lat został sprzedany przez inne władze. Nie ma wiedzy ,ze to na życzenie mieszkańców ul Zakładowa bo było wiele spotkań w tym temacie powstała strefa płatnego parkowania. Barbar to osoba o prostym usposobieniu, która kupi wszystko kto coś bez sensu lub specjalnie powie. To osoba która swoja ocenę kształtuje pod wpływem grupy osób, która jak mantra powtarza te slogany o wyprzedaży miasta i wszystko co w mieście zrobione to źle. Od taki niejaki vicki np podoba mu sie Ostrowiec, w którym często bywam i jakoś tam szału rozwojowego nie widzę. Co tam ostatnio powstało Browar Kultura Moze tam sie przeprowadzić. Wielu moich kolegów kupiło działki budowlane na wsi i teraz tam mieszkają a do pracy w Starachowicach dojeżdżają. Pewnikiem że działki w Starachowicach są tak drogie to wina Materka . Tak samo ceny mieszkań w Starachowich są wyższe niż w Skarżysku czy Ostrowcu to tez wina Materka , a nie prawa rynkowego , lepszego rynku pracy i atrakcyjności miasta. To wszystko Materek zmowa cenowa. I to że firmy z innych miast lepiej kalkulują ceny do przetargów niż nasi lokalni przedsiębiorcy to tez wina Materka. To że deweloper po chyba rozpoznaniu rynkowym chce postawić na tym placu dwa wieżowce apartamenty z podziemnymi garażami zagospodarowanym otoczeniem to wina Materka. Od ma dewloper fantazje chce umoczyć kasę, a co bogatemu wolno. Jednym słowem Materek tu Materek tam Materek wszędzie tu i tam -i moze w waszej lodówce ?????

katrwasz twarz | 2021-03-22 20:08:09 napisał(a):

wy bysie tylko parkingi chcieli, wszystko kosztem zielonych skwerkow. Ja bym parkingi likwidował i robił skwery

do do Barba | 2021-03-22 20:13:31 napisał(a):

Jak tak mało rozumiesz z tego co się tutaj dzieje, to może daruj sobie te bajki i napisz po prostu łubudubu i zrozumiemy...

Do do Barba | 2021-03-22 20:43:14 napisał(a):

Człowieku nie obrażaj mnie, bo wypisywanie,
że jestem "osoba o prostym usposobieniu,
która kupi wszystko kto coś powie bez sensu...", to jest zniesławienie.
Na podstawie jednej rzeczy nie można kogoś
oceniać. Pomyliłem się, ale wypraszam sobie
takie osobiste wycieczki. Tylko prostak
i człowiek bez ogłady może sobie pozwalać
na takie chamstwo.
Połowa Twojego komentarza, to slogany,
ściągnięte z wyświechtanej konstrukcji: " To wina Tuska". Powtarzasz to bezmyślnie, bo nie stać Cię na oryginalne konkluzje.
Rozgrzałeś swoja mózgownicę do czerwoności,
ale efekty kiepskie.
Przechwalasz się, że masz wiedzę na temat tego placu, to podaj dokładnie datę sprzedaży
i osobę odpowiedzialną za to.
A nie "było to dawno temu... przez inne władze".
Konkrety No Name. A Barba, to wyraz z języka
obcego, dla Ciebie ignoranta, to śmieszne.
Za zniesławienie No Name przeprasza albo
do prokuratury trafia.
Odliczamy czas...




s

gość | 2021-03-22 21:15:30 napisał(a):

Z ta prokuraturą to albo masz poważny mentalny problem albo zupełnie nie pojmujesz jak to działa. Trafi i co dalej ?, Znasz konstrukcję zniesławienia jako przestępstwa ale nie z googla i netu, tylko z jakiejś dłuższej praktyki ? Jeśli byś cokolwiek wiedział, to szedłbyś w kierunku naruszenia dóbr osobistych a nigdy zniesławienia, ale ty lubisz postraszyć....

gość | 2021-03-22 21:17:07 napisał(a):

Dodam jeszcze, że ani tak ani tak nic to nie da, to pewne.

do Barba | 2021-03-22 21:23:25 napisał(a):

No to czas start, czekam na wezwanie na przesłuchanie.

Do do Barba | 2021-03-22 21:32:40 napisał(a):

Naprodukowałes sie jak Mickiewicz w XII księdze Pana Tadeusza, miłosc kapie z kazdego słowa hahahahaha teraz kwiatki, laurka i zasuwaj z buta osobiscie na audiencie

Barba do Gość | 2021-03-22 21:49:03 napisał(a):

Oczywiście, żartowałem z tą prokuraturą.
To ten gostek (Barba przeprasza) we wcześniejszym komentarzu straszył mnie
używając takiej konstrukcji.
Wydaje mi się, że Nas pomyliłeś i z dwóch
komentarzy oponentów (Barba przeprasza i Barba) przypisałeś mi obydwa.
Mój był ten drugi.
Ja nie muszę z bzdurami biegać do prokuratury,
a jestem na tyle sprawny umysłowo
i w formułowaniu myśli w piśmie ,
że z takim indolentem poradzę sobie bez problemu, używając słów, a nie donosów.

Celesta | 2021-06-16 19:28:35 napisał(a):

A czy powstał komitet protestujący przeciwko budowie wieżowców na Staszica? Chętnie się przyłączę.

Skomentuj!


Ostatnie komentarze w serwisie