Inwestycji przy ul. Na Szlakowisku będzie ciąg dalszy

9814.nsmed

Autor: Iwona Ogrodowska, UM Starachowice

- Cieszę się, że mieszkańcy doceniają to, co zostało już zrobione, ławostoły, grille, które tu stanęły cieszą się ogromną popularnością w weekendy. Bardzo dużo osób wybiera to miejsce na popołudniowe spacery, wiele korzysta z urządzeń siłowni plenerowej, inni fotografują się przy zabytkowej kadzi, którą użyczyło nam Muzeum Przyrody i Techniki – mówi Prezydent Miasta Marek Materek i zapowiada kolejne inwestycje na placu przy ul. Na Szlakowisku.

- W tym roku kontynuujemy prace związane z zagospodarowaniem terenów rekreacyjnych przy ul. Na Szlakowisku, które są własnością Gminy Starachowice – mówi Prezydent Miasta Marek Materek. -  Początek tego roku, to był moment w którym udało nam  się wreszcie uregulować sprawy własnościowe. Działki te należały do osób prywatnych i od wielu lat toczyły się negocjacje związane z ich wykupem przez Gminę Starachowice. Nabycie praw własnościowych pozwala nam kontynuować prace związane z kompleksowym zagospodarowaniem tego terenu. W tym roku takie prace zostały już częściowo wykonane tj. przerzedzenie tej części  parku – o co wnioskowali mieszkańcy, zabezpieczenie skarpy w jej górnej części ze względu na bezpieczeństwo osób tam spacerujących. Kolejne prace związane były z wyburzeniem zniszczonego podestu sceny, która przed laty została tu wybudowana. W tym roku zamierzamy także wybudować tu Otwartą Strefę Aktywności i wzbogacić ten teren w nowe nasadzenia zieleni ozdobnej.

Jak zapowiada prezydent na terenie Starachowic miałoby powstać pięć,  Otwartych Stref Aktywności, koszt ich budowy to 450 tys. zł., Gmina Starachowice zabiega o 50 % dofinansowanie do tego przedsięwzięcia  z Ministerstwa Sportu i Turystyki z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.

W ramach Otwartych Stref Aktywności na terenie Starachowic zaprojektowano budowę 4 stref w wariancie rozszerzonym i 1 strefę w wariancie podstawowym. Zgodnie z przyjętym harmonogramem powstaną siłownie na świeżym powietrzu, place zabaw oraz strefy relaksu, które wyposażone zostaną w urządzenia umożliwiające prowadzenie ćwiczeń ruchowych aby uzyskać zróżnicowany stopień aktywności fizycznej od spokojnej zabawy po większy wysiłek fizyczny. Każda strefa będzie wyposażona w co najmniej jedno urządzenie dla osób z niepełnosprawnością.

- Inwestycja przy ul. Na Szlakowisku zakłada rozbudowę istniejącej tu siłowni plenerowej o dodatkowe urządzenia, budowę placu zabaw z parkiem linowym oraz utworzenie strefy relaksu ze stołami do gier – zapowiada prezydent.

Reklama

Dodane: 20.04.18 | Odsłony: 530 | komentarze (80)

Komentarze użytkowników

Mieszkaniec | 2018-04-21 09:13:58 napisał(a):

A gdzie przejscie dla pieszych? Mialo byc zrobione i jak zwykle. Ni ma. Panie Lewkowicz może Pan pomoże bo jak widać tylko Pańskie staranie przynosi rezultaty. Mam pytanie w sprawie petycji. Podpisałem ja gdyż nie zgadzam się aby Tak ciężko wypracowany przez nas teren został oddany w prywatne ręce. Pamiętam jak Pan Lewkowicz zabiegał o siłownię czy inne rzeczy na Szlakowisku. Podziwialem Jego upōr. Pamiętam jak zachował się prezydent i jakie brudy pod adresem Radnego wyciągali ci, którym nie na rękę była Jego praca. Teraz nagle dofinansowania z.księżyca kolejne obietnice a w tle sprzedaż .A jaka ja mam gwarancję ze znów tutaj jakiś sponsor bloku dla obcokrajowców nie postawi?I dla kogo wtedy będą te wszystkie bajery?Dlaczego nas, mieszkańców władza olewa?Trzeba mieć piniadz prezydencie, żebyś szacunek pokazał?Ile kosztuje odpowiedz na petycję, to może się zrzucimy?Na koniec napisze tylko tyle prezydent lubi pracować cudzymi rękami. Pomysły też cudze lubi wykorzystywać. Tylko kasę pobiera za to niekoniecznie adekwatną. Panie prezydencie czas robić.coś dla nas A nie dla wyimaginowanego elektoratu z fejsbukowej Nibylandi.

mieszkanka | 2018-04-21 09:25:38 napisał(a):

Prawda jest taka że gdyby nie prezydent materek na szlakowisku nadal by się nic nie działo. Panie Prezydencie dziękujemy za ławki, za kosze, za grille, za oświetelenie, za przecięcie tego gąszczu gdzie każdy bał się wejść, za liny dla bezpieczeństwa na górze, za podświetelnie Szlakowiska, za wyburzenie ohydnej sceny. Panu Lewkowiczowi dziękujemy za siłownie plenerową i park linowy. Jeśli Panu Prezydentowi uda się zrobić jeszcze coś dodatowego będzie naprawdę ładnie. A blok jak najbardziej powinien powstać i miasto powinno działkę sprzedać bo pieniądze na to wszystko co ludzie chcą są potrzebne dużo większe niż ze sprzedaży tej działki. Droga, przejście dla pieszych i liste rozwijac można. na to trzeba pieniędzy. Fajnie że miasto kase ściąga skąd się da i tak dużo się dzieje.

mcx | 2018-04-21 09:30:44 napisał(a):

Przejście dla pieszych jest bardzo potrzebne. To jest kpina żeby latać koło zecu albo vity. Tyle lat trwa taki stan i nic.

ala | 2018-04-21 10:18:00 napisał(a):

Szkoda tylko że idąc po trawie co chwila trafia się na "psią minę" a o stanie posadzonych jesienią tuj szkoda gadać. Większość już robi się czarna od psiego moczu i wkrótce zaczną usychać.

Do mieszkanka 2 | 2018-04-21 10:26:13 napisał(a):

Prawda jest taka że na kasę z Unii która można wziąć to jest wstyd i hańba żeby prezydent licytowal się radnym o, aresztu pomysłów Szlakowisku. Za "Starachowice od nowa" pofruwal po świecie, dał zarobić kolegom, tfuuu fachowcom i projektantom. Prawda jest taka że pomysły i praca Lewkowicza to osobiste zaangażowanie a robota prezydenta to sztab ludzi w UM i pomysły z fejdzbuka. Ooo i to jest jego realna praca. Fejs i wypinanie się do zdjęć koleżance

Do mieszkanka 2 | 2018-04-21 10:27:35 napisał(a):

... O zakres pomysłów na Szlakowisku

Bu | 2018-04-21 10:30:14 napisał(a):

Prawda jest taka ze radny byl dlugo radnym a prezydentem byl kolega z SLD i nic sie nie dzialo dopiero kiedy nastal Materek szlakowisko sie zmienia

Do bu | 2018-04-21 10:35:55 napisał(a):

Za SLD to chociaż realne powstały inwestycje. Basen murowany nie ogrodowy. Rynek murowany nie fejsbukowy. Bloki socjalne murowane nie dla rozsprzedane za bzykanko. Także SLD miasto zostawiło murowane a teraz jest roz.... e.

LSD | 2018-04-21 11:09:52 napisał(a):

Taka prawda pan o którym tu clay czas sie wypisuje jest od wielu lat radnym wybranym z list SLD. Pracował w urzędzie miasta za rządów sylwestra kwietnia. Był członkiem zarządu powiatu. Czemu NIC nie zrobiono wtedy dla Szlakowiska ? Czmeu dopiero za rządów obecnego prezydenta nastąpiły zmiany? To są pytania ktore ludzie ty zadają i nie dostali odpowiedzi.

Seniora Szlakowiska | 2018-04-21 11:13:00 napisał(a):

Materek życzę sobie jako osoba wynoszącą petycję o odpowiedź na nią. W przeciwnym razie oznaczać to może że coś śmierdzi z tą sprzedażą i tak pięknie może się to nie skończyć jak Ci się wydaje.

Do LSD | 2018-04-21 11:24:08 napisał(a):

A co Mater i jego fachowcy robili dla miasta wcześniej? Sowula, Pochec i Warszawa tez byli przez lata w SLD. TO ZA TO TERA TAKĄ KASĘ BIORĄ? Za jakie wybitne osiągnięcia gmina utrzymuje tych panów? Bo chyba nie powiesz ze więcej od Lewkowicza robili. Może wymienimy te sukcesy a zaczniemy od składania komputerów na Iłżeckiej.

Odp | 2018-04-21 11:30:00 napisał(a):

Nie poznasz żadnej odpowiedzi. Przeczytasz teraz kilkanaście komentarzy dotyczących wszystkeigo ale nie radnego ze Szlakowiska i jego ugrupowania SLD. Zaraz bedą pisać o zec o Materka o innych ale nie napiszą co to die stało ze teraz sie da a wczesniej sie nie dalo

Do odp | 2018-04-21 11:37:56 napisał(a):

Co się da? Ping ponga? Ile kosztował rynek czy bloki socjalne? Czy basen? Dobrze ze zrobione to może spobie teraz byle fachura wycierac twarz inwestycjami za 50 tys. Bo żeby większe zrobić to ten geniusz musi majątek sprzedawać. I nawet już nie pisze o tych słynnych mieszkaniach, choć ludzie po pożarach mieszkają w slumsach. To jest dobiero strateg i mozg

Mieszkaniec | 2018-04-21 11:44:34 napisał(a):

Że Ciemnogród to choroba to wiem ale żeby aż tak Wam na oczy padło??
Lewkowicz że stosunku pracy ma marne grosze w porównaniu do pierwszego z brzegu ZECowego Sowuli a pomimo to pracuje PO PRACY KOSZTEM RODZINY SPOŁECZNIE CZYLI ZA DARMO PISZE TE WCALE NIE ŁATWE PROJEKTY.
Prezydent ma ze stosunku pracy 12.000zł na miesiąc i łaski nie robi że d...ko ruszy w godzinach pracy. Chyba że mu żal tego czasu bo mógłby go na swoim fb efektywniej wykorzystać.
WARA OD LEWKOWICZA BO TROCHĘ CO NIEKTÓRYM MERYTORYCZNIE GRUBO DALEKO DO NIEGO!!!

Obiektywnie | 2018-04-21 11:53:12 napisał(a):

To Mareczek z tymi wszystkimi fachowcami wiedzą, a na pewno pracowitoscią, nie dorastają Pawłowi do pięt.

Do bu | 2018-04-21 12:01:26 napisał(a):

Za SLD? Coś ci się pomyliło kolego. Kto był wtedy prezydentem?

Zofia K. | 2018-04-21 16:41:53 napisał(a):

Oświetlelenie na Szlakowisku to zasługa radnego społecznikiem. w kwietniu 2017 r osobiście byłam na terenie Szlakowiska i słyszałam jak radny wnioskował do kierownika UM o remont oświetlenia i wycenę kosztów dla potrzeb projektu.kierownik magistratu powiedział że powie o tym wniosku prezydentowi. nawet roawiałam później z radnym i pamiętam jak opowiadał co jeszcze ma w planach na Szlakowisko. pamięta mnie pan pytałam o tor saneczkiwy dla dziecka. jestem zbulwersowana sprzedażą tego terenu. szkoda że akcja zbierania podpisów przeciw sprzedazy była mało nagłośnienia. chętnie bym się z rodziną podpisała. nie wiem kto wpadł na ten pomysł sprzedazy i czy to kwestia pieniędzy. moja rodzina mieszka w Busku Zdroju i tam dotacje są robione za grube miliony. z uni. a u nas ciągle się obiecuje i sprzedaje. ludzie jedzcie do Buska. zobaczycie jak można gospodarowania. jak do mnie ciocia przyjechała na Wielkanoc to nie mogła się nadziwić. ze taki syf w mieście i dziadostwo a tak promują się nasze władze.

Do Mieszkaniec | 2018-04-21 17:09:14 napisał(a):

Materek ma 12 koła???? Fiuuuuufiuuuuu. Sobie nie obniżył?????? Za siedzenie na fb tyle szmalcu??????? A mnie matka goni że fb oglupia.

Kubuś Puchatek | 2018-04-21 19:05:53 napisał(a):

Panie Prezydencie Materek
kiedy pan rozpatrzy "interpelację" radnego Zaborskiego ws.zaklejenia dziur na ulicy Na Szlakowisku?
To nie jest dużo roboty bo raptem dwa zdania napisał czyli też się nie natrudził. Lewkowicz napisał o gruntowną przebudowę tej drogi i zebraliśmy ponad 1500 podpisów i musimy długo czekać na efekty.
Jak pan lubi bardziej Zaborskiego niż Lewkowicza to może Pan machnie te dziury w przyszłym tygodniu bo koła urywamy.
A jak Zaborski nie pomoże to już zostaje nam zwrócić się tylko do Radnej MIASTOWEJ ZIĘBY w tym temacie. Ona pisze jeszcze krótsze w dodatku odręcznie i drogę ma. DA SIĘ??

senior | 2018-04-21 20:02:40 napisał(a):

Pani Zofia pisze o Busku właśnie byłem 3 tygodnie i potwierdzam. Śnieg natychmiast sprzątany zamiatarkami nie walą brudnego piachu. Niewielkie ilości żwiru rzecznego i to jest tajemnica czystości na ulicach i chodnikach. Hala targowa z 50 miejscami parkingowymi na dachu. I wiele innej infrastruktur,obwodnice, jakość nawierzchni ulic drzewostan po prostu inny świat i okazuje się ,że można.

Miś Uszatek | 2018-04-21 20:49:12 napisał(a):

No widzisz niektórzy radni piszą,zabiegają i załatwiają dla mieszkańców ich sprawy.Są też tacy,ktorzy nie robią nic.Nawet nic nie napiszą,nie zbiorą podpisów.Kto ich wybiera?

Odp | 2018-04-22 07:07:30 napisał(a):

Czekałaś na odpowiedz czemu tej ulicy, oświetlenia, porządku, prac na Szlakowisku itd nie zrobił prezydnet z SLD i radny powiatowy o którym tu mowa z SLD? Niendostabiesz odpowiedzi. Jedyne co potrafią to wymagać od prezydenta który dla tego miasta zrobił więcej przez trzy lata niż wspomniani wyżej.

Pipi | 2018-04-22 10:22:25 napisał(a):

W Busku niestety wszystkie towary, warzywa, owoce, tekstylia śmierdzą okrutnie spalinami. Podobało mi się to rozwiązanie, lecz dokonałam tam zakupów i na wspomnienie mam odruch wymiotny.

Do odp | 2018-04-22 10:49:27 napisał(a):

Budżet Obywatelski w ramach którego zagospodarowano Szlakowisko to zasługa Pawła Lewkowicza. Nie zrobiono wcześniej Szlakowiska bo robiono skałki i inne sprawy. Porównaj kasę jaka była z unii kiedyś a jaka jest teraz do wzięcia. Przy możliwościach to co robi się w mieście to jest żart. Co do oświetlenia, to faktycznie, ktoś słusznie wyciągnął sprawę SOWY https://www.starachowicka.pl/artykul/9143-projekt-sowa-w-starachowicach.html I już mielibyśmy grubą kasę zaoszczedzoną. Nie trzeba by było sprzedawać atrakcyjnych terenów. Tylko tego nie zrozumiesz.Bo mózg ci wyprala propaganda obecnego i jego pomagierow usuniętych zaslugi" " właśnie z SLD. Dziwne że jeden Kwiecień nie pasuje, jak reszta tej partii siedzi obecnie na najwyższych stanowiskach w mieście i robi to samo A może i więcej co za SLD. Poczytaj o panu Cedzynskim http://kielce.wyborcza.pl/kielce/7,47262,21922500,sld-odcina-sie-od-zatrzymanego-przez-cba-bylego-posla-rozstal.html a teraz z kim współpracował w naszym mieście http://www.echodnia.eu/swietokrzyskie/wiadomosci/starachowice
/art/8354578,jan-cedzynski-otworzyl-biuro-w-starachowicach,id,t.html . Na koniec o ciepłych posadkach http://www.echodnia.eu/swietokrzyskie/wiadomosci/starachowice
/art/8502626,tropimy-nepotyzm-sld-czyli-starachowicki-sojusz-rodzin,id,t.html i masz cały obraz tych fachowców którzy mają zmieniać miasto.

Odp | 2018-04-22 11:15:56 napisał(a):

Nie doczekasz się odpowiedzi czemu prezydent z SLD jak i wspomniany radny z SLD przez lata nie zrobili za wiele dla Szlakowiska. Wypiszą ci tu jeszcze wiele innych rzeczy ale konkretów brak.doswiadczeni fachowcy?

Do odp | 2018-04-22 11:33:04 napisał(a):

Bo robili inne inwestycje. Dlaczego obecny nie zbudował basenu całorocznego tylko ogrodowe kaka za sprzedany plac miejski?

Odp | 2018-04-22 11:50:42 napisał(a):

Czy piszecie o panu który w Starachowicach odpowiadał za rewitalizacje gdy rządził pan kwiecień a teraz odpowiada za rewitalizacje w mircu?


"Wielkie emocje wywołała konieczność naniesienia istotnych poprawek, w bardzo krótkim czasie, w Gminnym Programie Rewitalizacji gminy Mirzec. Przedłożony w Urzędzie Marszałkowskim w Kielcach program nie został zaakceptowany. Zwrócono go do poprawy, w ciągu tygodnia."

Czytaj więcej: http://www.echodnia.eu/swietokrzyskie/wiadomosci/starachowice
/a/czy-gmina-mirzec-uratuje-gminny-program-rewitalizacji,13081954/

Bilans mieszkaniowy | 2018-04-22 12:18:06 napisał(a):

Pudło, program rewitalizacji w Mircu opracowała firma z Tarnowa a nie pan którego się czepiasz .Z tego co wiadomo był słaby bilans mieszkaniowy bo jak wiadomo na wsi nie ma mieszkań socjalnych.Także proszę czytać ze zrozumieniem.Swoją drogą Mirzec chyba zapłacił za rewitalizacje n krotnie mniej od Starachowic bez kosztów zarządzania które w GPR m Starachowice wynosić mają prawie 150 tys rocznie. Poza tym Marek tak dla jasności czy Kwiecień, Bernatowicz, czy ktokolwiek inny ustawił przetarg na mieszkanie dla kogoś z rodziny? Czy masz taką wiedzę? Czy ktoś z tych w/w handlowa na olx jako Krystian świezymi nabytkami? Nie szczyp się, kawa na ławę.

odp | 2018-04-22 12:23:27 napisał(a):

nie doczekacie się odpowiedzi na temat Szlakowiska i zaniechań towarzyszy z SLD

Do odp czytelnik | 2018-04-22 12:51:33 napisał(a):

Doczekałes się a że nie potrafisz zrozumieć to twój problem.

Odp? | 2018-04-22 13:01:42 napisał(a):

Pytanie jeszcze raz: Dlaczego Prezydent z SLD i Radny z SLD (wcześniej pracownik Urzędu Miasta, później członek zarządu powiatu - mieszkaniec Szlakowiska) nie zrobili dla Szlakowiska tyle co obecny prezydent? Nie kosztowało to wiele a efekt podoba się praktycznie wszystkim. Czemu Panowie nie mogli zrobić tego wcześniej gdy mieli władze w mieście i rządzili w powiecie?

Do odp | 2018-04-22 13:31:31 napisał(a):

Pomalutku abyś zrozumual- bo w każdej kadencji robi się różne rzeczy. Były ważniejsze sprawy jak choćby budownictwo mieszkalne. Gdyby zrobili Szlakowisko toby może nie pobudowali bloków, nie przesiedlili Bugaju i nie byłoby SSE. Ale z ciekawości teraz ja Cię zapytam - ile wniosków z BO czy innych napisał Pan Materek jak nie był prezydentem? Jak Ci z SLD tak nieudolnie zarządzali? Szlakowisko nawet jak dopiero teraz robione to po pierwsze nie jest priorytetem bo grille można było pod Skałka 300 m dalej postawić, a po drugie i tak nie jest zasługa Materka tylko Lewkowicza wespół.z ludźmi z fb których pomysły Materek zerznął. Natomiast inna sprawa - ja się pytam dlaczego skoro Materek startował z ramienia PSL do rady powiatu, miał przyklepane poparcie Jarubasa, wstawił członków psl do roboty(Pan Łancuchowski ZEC np) do tej pory nie potrafił wyegzekwować obwodnicy? Czy Szlakowisko to jest szczyt możliwości za tą kasę która bierze?

Pipi | 2018-04-22 13:45:54 napisał(a):

Zmarła właścicielka części Szlakowiska. Długa sprawa sądowa. Spadkobiercy ustalili, że się wymienią. Zrezygnowali. Zaoferowali wykup. Na tamtą chwile trafili na M.Materka. Długo jeszcze trwały ustalenia, aż gmina kupiła. Ot cała historia.

odp?? | 2018-04-22 14:31:48 napisał(a):

Nadal oczekuje odpowiedzi: czemu panowie z SLD nie zrobili NIC dla Szlakowiska wcześniej? A może coś zrobili i o tym nie wiemy?
Przedszkole - Remont dwa lata temu, droga do bloków i przedszkola zrobiona dopiero co, wszystkie prace przy Szlakowisku od dwóch lat robione przez prezydenta, Budżet Obywatelski wprowadzony z inicjatywy jeszcze nie prezydenta Materka i Stowarzyszenia Nasze Miasto, dzięki czemu mamy siłownie i będziemy mieć park linowy (wnioski radnego Pawła).

Pytanie jeszcze raz co zrobił dla Szlakowiska prezydent z SLD i radny z SLD (b pracownik Urzędu, członek zarządu powiatu). Nawet mógł ubiec prezydenta i jako członek powiatu ten wagonik postawić na Szalkowisku. Czmeu nawet tego nie zrobili? Czy to naprawdę kosztowało tak dużO?

Do odp | 2018-04-22 14:40:07 napisał(a):

Człowieku już Ci wytłumaczyli. Co ty do przedszkola chodzisz? Odpowiedź ty na pytania bo sam jestem ciekawy co zrobił Materek. Do prac nad budżetem podobno mocno wykorzystywał swoją koleżankę asystentke Ige N. której faktycznie należą się podziękowania za pracę. Popytaj jak ja docenił M. No to czekam. Co takiego dla miasta zrobił MM kiedy był komisarzem partii rządzącej, asystentem Pani Europoseł, kandydatem na Radnego z ramienia PO?

Odp do odp | 2018-04-22 15:05:16 napisał(a):

Mówisz zaniechania towarzyszy z SLD.Coś masz z pamięcią nie tak.Przeto obecny główny doradca prezia senior Gienek jak był u steru władzy zlecił postawienie ohydnej sceny na Szlakowisku którą teraz rozebrano.Czy przypadkiem nie była to samowola budowlana? I przypomnij sobie jak się skończyła tamta władza wiceprezydenta Gienka(absolutnie nie z SLD) teraz głównego doradcy prezydenta i członka komitetu rewitalizacji. To są ci specjaliści? Faktycznie młoda krew. Doliczajac odpady wykluczone z SLD można powiedzieć że jasne jest dlaczego obwodnica czy blok mieszkalny to temat nie do zrealizowania. Też proszę o odpowiedź na zadane przez przedmowce pytania. Ty dostales wyczerpujące odpowiedzi.

Mieszkaniec | 2018-04-22 15:05:20 napisał(a):

Materek zamiast strzelać ślepakami odpowiedz ludziom na petycje bo jesteś im to winien. Te 450 osób też masz gdzieś?

Odp nie ma pojęcia o czym pisze | 2018-04-22 15:13:13 napisał(a):

Radny był ale społecznym tzn nietatowym członkiem zarządu bez żadnej zwierzchności nad komórkami organizacyjnymi w starostwie stąd nie miał żadnej władzy. W dodatku w zarządzie było 5 osób .radny nie sprzedawał majątku gminy i nie zatrudniał rzeszy swoich towarzyszy jak obecny prezydent i nie podkradał cudzych pomysłów jak to robi prezydent bo radny ma swoje . Ma osobowość a nie parcie na szkło. I nie jest tylko pustą wydmuszką.

w rzeczy samej | 2018-04-22 15:49:09 napisał(a):

dziękuję za wyczerpującą odpowiedź bo jest tak przejrzysta że teraz to już każdy palant powinien zrozumieć co się dopytuje ciągle o to samo. Chciało by się zęby wsadzić tylko nie ma o co zaczepić cieniasy i nieroby no nie Maruś?

Coś o pracach na Szlakowosku | 2018-04-22 16:14:53 napisał(a):

O ile pamiętam w 2006. gdy rządził Sylwester Kwiecień pan Marcin Bednarczyk zgarnął kasę za opracowaną dla miasta ,,Koncepcję projektowa zagospodarowania terenu Parku Miejskiego i obszaru Szlakowisko. Może nie prawda?

Pecunio non olet o 15 tys wpadło a teraz co? . Pan się stal architektem u obecnego prezydenta i następuje sprzedaż części Szlakowska zgroza. Tak się zastanawiam czy mamy chociaż jednego, powtórzę JEDNEGO człowieka który został zatrudniony obecnie za to że spełnia kryteria jakie obiecywał Materek i że on sam go gdzieś znalazł.

Powtarzamy | 2018-04-22 16:21:53 napisał(a):

Ktoś tu ma obsesje i myśli że jak napisze kilka komentarzy to zginie gdzieś pytanie. To kopiujemy to co wyżej i czekamy na odpowiedź

Pytanie jeszcze raz co zrobił dla Szlakowiska prezydent z SLD i radny z SLD (b pracownik Urzędu, członek zarządu powiatu). Nawet mógł ubiec prezydenta i jako członek powiatu ten wagonik postawić na Szalkowisku. Czmeu nawet tego nie zrobili? Czy to naprawdę kosztowało tak dużO?

trolom już dziekujemy | 2018-04-22 16:29:02 napisał(a):

Spytaj szefa kiedy odpisze 450 osobom na petycje ws. Szlakowiska i dopytaj czemu 1500 osób domagających się gruntownej przebudowy tej drogi musiało prosić Radnego o pomoc w tej sprawie bo młody miał ważniejsze sprawy na fb do ogarnięcia chyba.

odp | 2018-04-22 17:14:10 napisał(a):

Odpowiedzi nie będzie. Musimy się cieszyć że mamy młodego prezydenta, który potrafił zadbać wreszcie o nasze osiedle bo jak widać poprzednio się nie dało albo się nie chciało.

Do do trola | 2018-04-22 17:57:04 napisał(a):

Daj spokój. Na pierwszy rzut oka widać że to jakiś niedouk. Choćby łopatą walił nie zrozumie. Jak z Jasiem - a dlacego, a po co...

Kaska | 2018-04-22 18:17:40 napisał(a):

Dyskusja o inwestycji za 50 tys a proszę ile pobiera Trojca miejska. Toż faktycznie sukcesy na miarę wynagrodzeń Prezydent w chwili przyznania kolosalnego jak na starachowickie warunki wynagrodzenia nie miał nawet wymaganego stażu



Marek Materek 12 614

Marek Wojtas 12 456

Jarosław Samela 11 596

Ewa Skiba 11 067

Marzena Bernat 10 870

Jerzy Miśkiewicz – 9 499

Mirosław Seweryn 9 353

Sebastian Staniszewski – 8 545

?? | 2018-04-22 19:52:41 napisał(a):

Serio prezydent zarabia tyle co wójtowie gmin kilka razy mniejszych od nas?? to jest jakaś kpina. Tym pis powinien się zająć nie może buć tak że wójt małej gminy zarabia tyle co prezydent warszawy, najwięcej powinni zarabiać w dużych miastach później w średnich a n sam koniec małych. powinny być różnice. A teraz nie ma prawie żadnych. Ile na ręke wychodzi 7? 8? Czy masz 10 tys mieszkańców czy 50 bez różnicy? Dziwne

Najdroższy urzad | 2018-04-22 20:32:54 napisał(a):

Pezydent bez stażu plus dwóch wybranych przez niego zastępców.

Podwyżki choc mialy być obniżki | 2018-04-23 08:29:48 napisał(a):

Skoro juź w temacie wynagrodzeń jesteśmy-Szanowni Mieszkańcy - ZEC PODNIÒSŁ WYNAGRODZENIA W SPOLCE O 13 %. Stało się tak za sprawą decyzji prezesa przy akceptacji prezydenta. Po wcześniejszym PODNIESIENIU OPLAT MIESZKAŃCOM !!!!Nieoficjalnie krąży opinia iż spowodowane to było głośnym połączeniem spółek. Kolokwialnie pisząc kupiono aprobatę pracowników ZEC. Przy zwolnieniach w MZK. Oczywiście nie jest tajemnicą ilu znajomych królika zostało w ZEC upchniętych. Po trzech latach nowego zarządu SREDNIE WYNAGRODZENIE W SPOLCE TO 4.849 zł. Cztery tyś osiemset czterdzieści dziewięć zł. Teraz zostanie podniesione o 13 %. Czyli wynosić będzie grubo ponad 5 tyś. Jak to nazwać? Transparentność, odświeżanie, walka z kolesiostwem, a może skandal? Emeryci w blokach płacą za wypas w ZEC .

do Podwyżki ...... | 2018-04-23 08:41:50 napisał(a):

Ale radni spółdzielcy w radzie miejskiej się na to godzą. Pod wodzą głównego ,,leśnego dziadka"

Szok | 2018-04-23 08:50:37 napisał(a):

A co na to Grunt? Tak broni interesów mieszkańców?

i dobrze | 2018-04-23 08:58:51 napisał(a):

Doić spółdzielców .

Gosc | 2018-04-23 09:10:22 napisał(a):

CHCEM DO ZEC. CO TRZEBA ZROBIĆ ŻEBY SIĘ ZAŁAPAĆ???

Samorządowiec | 2018-04-23 10:41:06 napisał(a):

Kochani mieszkańcy, zmiana tej władzy, to po prostu konieczność. Tak wielkiej manipulacji jak jest teraz to jeszcze Starachowice nie widziały !!!

Chińczyk | 2018-04-23 12:14:32 napisał(a):

Podwyzki w zec? Sowuli tez? Widzieliscie jego oświadczenia majątkowe?? Na początku kadencji z pracy w MOPS miał dochód 48 tyś. Za rok 2016 rozliczajac się z żoną miał 136 tyś. To samemu zarobił jakieś 100 tysiakow. W zec jako kierownik działu zamówień publicznych i marketingu. Przeszło dwa razy więcej niż w roku poprzednim. Można się nieźle upaś na publicznych pieniądzach.Ciekawe czy przerwy na lans z kolegą przy oglądaniu inwestycji też sa tak wysoko płatne. Propaganda wyborcza w godzinach pracy za pieniądze podatników. Po podwyżkach w zec strach będzie przeczytać najnowsze oświadczenie majątkowe. Spółdzielcy i wspólnoty jak te barany tylko patrzą jak lud spółdzielczy jest krojony na sow(ul)ite pensje. Ludu pracujący miesciny - do roboty!

Pytanie | 2018-04-23 12:23:30 napisał(a):

Wiem ze to pytanie nie jest wygodne ale wróćmy do Szlakowiska.

Pytanie jeszcze raz co zrobił dla Szlakowiska prezydent z SLD i radny z SLD (b pracownik Urzędu, członek zarządu powiatu). Nawet mógł ubiec prezydenta i jako członek powiatu ten wagonik postawić na Szalkowisku. Czmeu nawet tego nie zrobili? Czy to naprawdę kosztowało tak dużO?

Śmiech na sali | 2018-04-23 12:30:55 napisał(a):

A cóż takiego rewelacyjnego w tym wagoniku, lepiej posprzątać trochę okolicę, bo dojście asfaltowe i chodnik od Vity wołają o pomstę do nieba !!! Mydlenie oczu mikroinwestycyjkami i wątpliwymi dekoracjami, jak widzę zbiera żniwo wśród ciemnego ludu !!!

Mieszkaniec | 2018-04-23 12:31:03 napisał(a):

Czy ktoś wie ile czasu ma jeszcze prezydent na udzielenie odpowiedzi Mieszkańcom na petycje którą złożyliśmy ws Szlakowiska?

Prosiaczek | 2018-04-23 12:35:47 napisał(a):

Kiedy pan prezydent rozpatrzy pomyślnie INTERPELACJĘ pana ZABORSKIEGO bo dziury coraz większe.

Do Cincxyk | 2018-04-23 12:42:31 napisał(a):

To pewne z tą pensja? Mieszkam w bloku i tez place za cieplo. Nie dość że miały być obniżki wody to takie rzeczy się dzieją? obniżano pensje poprzednich prezesów, swoim się dobrze wiedzie. Zarząd spółdzielni nic dla nas nie robi bo sam się dobrze ustawił. Niedługo nam każą płacić za powietrze którym oddychamy. Rządy jak za króla cwieczka. Skandal skandal skandal

Kolesie w zec | 2018-04-23 13:20:43 napisał(a):

Nóż się otwiera w kieszeni

do Pytanie | 2018-04-23 13:41:26 napisał(a):

Czemu nie postawili wagonika i innych pierdułek ? Bo robili rzeczy istotne np kanalizację sanitarną na całym Południu !!!

Do do pytanie | 2018-04-23 13:58:45 napisał(a):

Olej spamera. Spacjalnie pisze te bzdury żeby uwagę odwrócić od problemów. Jakiś szczyl co pojęcia o niczym nie ma. Przeczytał coś na fejsie i teraz walkuje temat. Chociaż już głupi by odpowiedzi zrozumiał. Admin powinien spamy usuwać!

Kolega | 2018-04-23 13:59:20 napisał(a):

Robili. Sukces na cała kadencję. Deszczowej nie zrobili i ulice tak poasfaltowali ze ponad 10 lat jeździło się gorzej niż na gruntówce. Wtedy tez byl genialny pomysł likwidacji SP 6. A poza tym wówczas starachowicki SLD był zajęty aferą starchowicką. Skleroza nie boli.

Do do do pytanie | 2018-04-23 14:08:07 napisał(a):

Sam jesteś głupkowatym trollem spamerem. Właśnie takie idiotyczne trollowanie jakie ty tu uprawiasz powinno być kasowane. Ktoś zadaje konkretne pytanie w temacie, a banda klakierów coś sobie przypomina i pisze nie na temat co ślina na język przyniesie.

Dzięki za przypomnienie, dorzucę w tym aspekcie:
Ta, Lewkowicz był w zarządzie powiatu i partyjnym kolegą prezydenta i na nic nie miał wpływu bidulek. Tak go tam ujarzmili ze zapomniał o Szlakowisku.

gość | 2018-04-23 14:17:57 napisał(a):

Sprzedaż tej działki coś śmierdzi z daleka. tak jak słynne mieszkanie

Mieszkaniec poludnia | 2018-04-23 14:58:35 napisał(a):

Mnie nie obchodzą byle afery czy poprzednie władze. Tu i teraz pytam co z obietnicami wyborczym? Czy teraz można robić wszystko bo poprzednio były afery? Jak ktoś tego nie rozumie to znaczy że sam jest taki jak ci od afer. Dlaczego takie rzeczy się dzieją w ZEC? Mam gdzieś Szlakowisko. Mnie obchodzi najbardziej mój własny portfel. Dlaczego mam z niego dawać na cwaniakow? Skąd w Starachowicach takie wynagrodzenia? Ludzie 5 tys??? W Manie nawet nie ma takiej rozpusty choć to podmiot prywatny. Nie dziwi teraz fakt że niezależni tacy oddani.

Mieszkaniec poludnia | 2018-04-23 15:00:17 napisał(a):

.. byłe afery.. W sensie stare

ZEC | 2018-04-23 16:07:39 napisał(a):

Fajna praca. Lekka. przyjemna, dobrze płatna i widok z okna taki ładny. Jak postawią gastronomię lub sklep na sprzedanej działce, to można z pracy nie wychodzić.

viki | 2018-04-23 16:42:01 napisał(a):

Bardzo łatwo jest się cieszyć i chwalić nie swoimi pomysłami panie Materek.Ciężko panu przechodzi przez gardło nazwisko Lewkowicz bo to jemu i mieszkańcom zawdzięczamy wygląd Szlakowiska.To jego pomysły pan realizuje bo za to panu płacimy ciężkie pieniądze.Pokazując się dzisiaj na tym terenie i opowiadając kolejne mrzonki chce pan przykryć ten super interes z kupnem za 850 tys działki i następnie sprzedaż kolejnej nowopowstałej działki.Rodzi się tylko jedno pytanie jak mają wyglądać strefy aktywności,grile place zabaw itp, po sprzedaży terenu pod budownictwo mieszkaniowe na Szlakowisku? Całe te tereny rekreacyjne" będą psu na budę"

do viki | 2018-04-23 16:48:17 napisał(a):

Masz rację po co to wszytko robić jak blok czy bloki to wszytko zasłonią .A poza tym ten teren pod sprzedaż jak widziałem sięga aż do zbocza działki więc przyszłym właścicielom może to przeszkadzać.Ale bajerant z tego prezia!!

mieszkaniec | 2018-04-23 21:58:04 napisał(a):

A co z tą petycją wie ktoś? Sprzedać taki plac to największa głupota. Co za geniusz to wymyślił??!

???? | 2018-04-24 07:38:11 napisał(a):

Nadal oczekuje odpowiedzi: czemu panowie z SLD nie zrobili NIC dla Szlakowiska wcześniej? A może coś zrobili i o tym nie wiemy?
Przedszkole - Remont dwa lata temu, droga do bloków i przedszkola zrobiona dopiero co, wszystkie prace przy Szlakowisku od dwóch lat robione przez prezydenta, Budżet Obywatelski wprowadzony z inicjatywy jeszcze nie prezydenta Materka i Stowarzyszenia Nasze Miasto, dzięki czemu mamy siłownie i będziemy mieć park linowy (wnioski radnego Pawła).

Pytanie jeszcze raz co zrobił dla Szlakowiska prezydent z SLD i radny z SLD (b pracownik Urzędu, członek zarządu powiatu). Nawet mógł ubiec prezydenta i jako członek powiatu ten wagonik postawić na Szalkowisku. Czmeu nawet tego nie zrobili? Czy to naprawdę kosztowało tak dużO?

Szlakowisko | 2018-04-24 07:59:40 napisał(a):

Kiedy powstanie przejście dla pieszych na Szlakowisku??

Do????? | 2018-04-24 08:25:12 napisał(a):

Zakochales sie w tym Pawle? Człowieku obsesję albo się leczy, albo spróbuj szczęścia z kim innym. Ja rozumiem że masz kompleks i brak zdolności pojmowania tego co ci tu napisali. Ale błagam, zadaj inne pytania, bo współczuć już się nie da nawet. Usterek ma takich samych trolli jak fachowców. Żenada do kwadratu. Kolejny fan z fejdzbuka z mózgiem jak orzeszek.

@do????? | 2018-04-24 08:41:55 napisał(a):

Heee bo nic innego nie może wymyślić to chrzani jedno i to samo. Ja się pytam skąd takie zarobki w ZEC? DLACZEGO SPÓŁDZIELCY RADNI I PRZEDSTAWICIELE WSPÓLNOT DAJĄ NAS TAK DOIĆ?

Mieszkaniec | 2018-04-24 08:54:35 napisał(a):

To dlatego jak były wybory do rady nadzorczej spółdzielni to Skiba zgarnął wszystkich leśnych dziadków żeby przyszli na głosowanie bo jakby się Lewkowicz dostał to by im się wszystkim ukróciło ptasie mleko i może w końcu ceny by spadły a tak to nam Skiba podnosi z dopiskiem "nie zależne od spółdzielni"
Tym cwaniakom i kolesiom w ZECU też aż się prosi dobrać do ..

Ile?! | 2018-04-24 16:23:16 napisał(a):

I co na to materek? Co na to spółdzielcy?
Ile tych podwyżek i za co?! Na pewno dlatego, że im się należało jak tym w rządzie... Dodatkowe pieniądze z pieniędzy mieszkańców. Już materek z pocheciem pokazaliscie co potraficie. NEVER EVER AGAIN.

olaaa | 2018-04-26 13:40:18 napisał(a):

Skuteczność i pracowitość Radnego jest widoczna. Dużo by tego wymieniać. Ostatnio czytamy, że przedstawił program poprawy bezpieczeństwa pieszych w ruchu drogowym. Jest to bardzo ważne. Dostrzegamy to i my w Tychowie Starym, o którym jest też w tym programie.

agaaaaa1234 | 2018-04-26 13:41:53 napisał(a):

Pan Paweł jest skuteczny co widać w Starachowicach i Mircu . nie tylko o rewitalizację chodzi, ale o rozbudowę ośrodka zdrowia, boisk przy szkołach itp. Nie pora się licytować , tylko docenić i uszanować społeczna pracę radnego Pawła, bez którego Szlakowisko nigdy , nie wyglądało by , tak jak wygląda OBECNIE

xy | 2018-04-26 13:47:55 napisał(a):

no i niezłe z niego ciacho..!!

Skomentuj!
Aby dodać komentarz należy potwierdzić akceptację regulaminu
portalu www.starachowice-net.pl, klikając w kwadrat.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
System rejestruje adresy IP. Nadużycia związane z treścią
komentarzy można zgłaszać na: kontakt@starachowice-net.pl




Ostatnie komentarze w serwisie