Prawo i Sprawiedliwość krytykuje zatrudnienie byłego marszałka Adama Jarubasa w Urzędzie Miejskim w Starachowicach

10946.nsmed

5 lutego 2019r. prezydent miasta Marek Materek ogłosił, że były marszałek województwa świętokrzyskiego Adam Jarubas będzie jego pełnomocnikiem do spraw społecznych.

Dotychczas tymi sprawami zajmował się wiceprezydent Jerzy Miśkiewicz.

Adam Jarubas będzie pracował na umowę zlecenie. Umowa na czas nieoznaczony, szacowana liczba godzin miesięcznie to 160.

Wynagrodzenie - 8 tysięcy złotych brutto.

Na dzisiejszej [7 lutego 2019r.] konferencji w biurze poselskim sprawę komentowało/krytykowało starachowickie środowisko Prawa i Sprawiedliwości. 

- Dla radnych, dla mieszkańców ogromne zaskoczenie, że Adam Jarubas został pełnomocnikiem ds. społecznych w mieście. Do spraw, które są bardzo istotne dla miasta. Wcześniej tymi sprawami zajmował się wiceprezydent [Jerzy Miśkiewicz – przypis red.]. Pamiętam z wcześniejszych rozmów z nim, zawsze brakowało czasu na ogarnięcie tych wszystkich spraw. Tutaj mamy sytuację, kiedy człowiek jest zatrudniony na kilka godzin w tygodniu. Dokładnie jeszcze nie wiem, ale to jest umowa zlecenie, więc praca będzie ograniczała decyzyjność w tym zakresie. Nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie dla miasta. Obawiam się, że to nie będzie dobre rozwiązanie dla miasta – powiedział radny PiS Tomasz Andrzejewski.

 - Ta sytuacja, która została stworzona przez prezydenta miasta związana z tym, że radny Adam Jarubas został powołany na to stanowisko pełnomocnika, to jest rzecz wielce zdumiewająca. W moim przekonaniu jest to nic innego, jak obchodzenie obowiązującego prawa w naszym państwie. (…) To jest bardzo dziwne, że na umowę zlecenie można powierzyć wykonywanie tak ważnych, odpowiedzialnych zadań publicznych. W moim przekonaniu to jest prawnie wątpliwe. Ja w tej materii wystąpię do Biura Analiz Sejmowych z wnioskiem o sporządzenie w tej materii ekspertyzy. Jest to sytuacja wielce bulwersująca, bo przecież tutaj urzędnicy są zatrudnienie przez 5 dni w tygodniu, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wykonują bardzo odpowiedzialne zadania, a patrząc na to w kontekście otrzymywanych wynagrodzeń, nie da się tego porównać do ciężkiej urzędniczej pracy z wykonywaniem jakiś ważnych zadań na umowę zlecenie, kiedy ta praca będzie wykonywana przez kilka godzin w przeciągu kilku dni. To bulwersuje środowisko lokalne, takie sygnały od mieszkańców Starachowic do mnie docierają. To jest psucie samorządu, psucie sfery urzędniczej – powiedział na konferencji poseł PiS Krzysztof Lipiec.

Dodane: 07.02.19 | Odsłony: 591 | komentarze (56)

Komentarze użytkowników

magister | 2019-02-07 11:40:43 napisał(a):

chętnie wezmę taką umowę-zlecenie za taką kasę!!! wykształcenie mam:)

Marek | 2019-02-07 11:44:55 napisał(a):

Tu mamy doktora, magister połowa stawki?

Fan | 2019-02-07 11:46:52 napisał(a):

A o to zespół sprawiedliwi wśród mieszkańców . Padam ze śmiechu. Larum grają a co robobią ze swoimi,gdzie ich zatrudniają. Na zdjęciu jest Pan z tłustą emeryturą wojskową ale to nie przeszkadzało aby został prezesem wodnych mediów.Pewnikiem podwodniak. Kasa kasa kasa i co chcecie od Jarubasa też kasa. Macie lustra w domu

M. | 2019-02-07 12:03:32 napisał(a):

Po Panu Jakubasie to pewnie pani Róża na zlecenie zostanie zatrudniona gdyby przestała być europosłanką, wtedy miasto będzie mieć wreszcie super europejską reprezentację której zazdrościć będą nam inne miasta w Polsce. A fundusze europejskie popłyną do miasta szerokim strumieniem - trzeba tylko w to wierzyć a nie krytykować. 6 tysięcy co to za pieniądze za takich wspaniałych ludzi. I wtedy wszystko będzie, park będzie, woda w Lubiance, czysto na ulicach i chodni kach - bo od piachu nie widać oznakowania poziomego jezdni, a na chodnikach z czego one są itd. Dajmy czas prezydentowi bo rzymianie mówili " głupi kto niecierpliwy ". No i do miasta jeszcze kogoś od Biedronia - koniecznie - a wszyscy, ale to wszyscy będą szczęśliwi i żyć chyba będą po 200 lat

Kakadze | 2019-02-07 12:59:59 napisał(a):

Ja bym wszystkim szanownym interlokutorem i vice versa od pana jarubasa poprzez Materka Miskiewicza Lipca Andrzejewskiego i tak dalej i tym podobnym kazał ad hoc na szybko zrobić tabelkę z dwoma kolumnami. W pierwszej kolumnie wpisać dochody jakie osiągneli dajmy na to za ostatnie 10 lat ze sfery budżetowej, instytucji, spółek państwowych i komunalnych, a w drugiej kolumnie - dochody jakie osiągneli z działalności prywatnej spółek przedsiębiorstw prywatnych i jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy znajdzie się wśród nich ktoś kto zarobił więcej u prywaciarza lub sam jako przedsiębiorca? Wszystko w temacie.

Yano | 2019-02-07 13:31:49 napisał(a):

Może ktoś powie co tak naprawdę możemy zrobić Panu Prezydentowi Starachowic. Odwołać - nie, bo potrzebne referendum. Przecież on kpi sobie z Nas mieszkańców w żywe oczy. Jego obecna kadencja ma trwać przez pięć lat. Już na wstępie mamy przedsmak tego co Nas mieszkańców Starachowic czeka w przyszłości. Czarno to widzę.

mieszkaniec | 2019-02-07 14:21:01 napisał(a):

To co robi Materek w tej kadencji nie wygląda dobrze ale to towarzystwo z obrazka akurat w sprawie nepotyzmu nie powinno zabierać głosu. Wszyscy są siebie warci!

Ciekawe | 2019-02-07 14:21:28 napisał(a):

Czy politycy PIS nie mogą w sprawie zarzutu niegospodarności i korupcji politycznej zawiadomić Prokuratury?

Czar | 2019-02-07 14:28:55 napisał(a):

Pan prezydent taki młody, ale i zdolny! Opanował wszystkie chwyty i kruczki efektywnego rządzenia w ciągu zaledwie jednej kadencji!Wie jak zatrudniać właściwych i najlepszych pełnomocników! Teraz miasto będzie kwitło jak niezapominajki na bagnach! Tylko się cieszyć z takiego obrotu sprawy! A najlepsi doradcy powinni być dobrze wynagradzani! Nieprawdaż?

Starachowiczanin | 2019-02-07 16:32:38 napisał(a):

Mam pytanie czy krytykujecie się za wszechobecny bałagan.Nie wstyd wam że to miasto jest tak brudne.Ja na waszym miejscu spaliłbym się ze wstydu.Ale wy macie problem tylko ze stołkami.Mówię tu do wszystkich radnych i wszelkiej maści działaczy.Glosujemy na was i popełniamy ten sam błąd nic się nie zmienia.Jak jest biednie niech będzie chociaż czysto.Pozdrawiam.

artur | 2019-02-07 16:39:24 napisał(a):

na spokojnie ocenimy fakty.
1 Jarubas ma doświadczenie to fakt!
2 pomocny mógłby być
3 zastępuje kogoś na stanowisku OK
4 ale, albo pracuje i pensja jak najbardziej
się należy / nie oceniam stawki/, albo umowa zlecenie ale wtedy naprawdę za minimum ponieważ wiemy iż ta pseudo umowa to tylko ciepła posadka za cudze pieniądze, słowem kolejny "dobry wręcz genialny pomysł" coś mi się wydaje że to jest opłata za przyszłą akcje wyborczą. Martwi mnie tylko że PIS ma moralność kalego jak Pis naciąga podatników to Ok, jak inni to Be. ech!!!

głos rozsądku | 2019-02-07 16:40:32 napisał(a):

Pan DOKTOR Adam Jarubas jest wysokiej klasy specjalistą, napisał i obronił pracę doktorską, wygrał konkurs na stanowisko adiunkta (a więc musiał mieć dobre recenzje i świetną obronę, skoro został tak doceniony). Nie każdy może pracować na uczelni.
Gratuluję Prezydentowi, że pozyskał do pracy tak kompetentnego i wykształconego urzędnika. Dziwię się, że nikt (np. w Kielcach) się nie burzył, gdy Pan Pruś został doradcą wojewody. Też miał określoną pensję, prawda? Za jakie obowiązki i za ile godzin w tygodniu/miesiącu? Ktoś wie?
Nikt wtedy nie zwoływał konferencji prasowej,nikt nie rozrywał szat, chociaż wszyscy wiedzieli, że doradca wojewody doktoratu na pewno nie ma i na uczelni też nie pracuje. Mylę się? W zakresie czego doradzał wojewodzie? Też tego nie wiem, bo naprawdę (mimo poszukiwań) nie wiem, jakie Pan Pruś ma kompetencje zawodowe, a więc jaki ma tytuł zawodowy: na stronie Sejmiku znajduje się wyłącznie informacja, że studiował, nie ma natomiast informacji, że uzyskał dyplom, czyli poświadczenie ukończenia studiów na konkretnym kierunku. Ale mógł być doradcą. Tym bardziej więc Pan Doktor Jarubas może być pełnomocnikiem prezydenta.
Dlatego myślę, że warto spokojnie poczekać i zobaczyć, jakie będą efekty pracy Pana Doktora Jarubasa. Najważniejsze, żeby mieszkańcy byli zadowoleni i zaakceptowali inicjatywy nowego pracownika.

obywatel | 2019-02-07 16:50:54 napisał(a):

bardzo ładnie i dosadnie napisane przez głos rozsądku. Pewnikiem ukończył tajne komplety. Ale fakt na obrazku osoby ???????????????

Zbyszek | 2019-02-07 18:18:27 napisał(a):

Hipokryci i obłudnicy Panie Andrzejewski ile pan zarabiasz miesięcznie? 23 tys teraz będzie afera ekomedia wypowiedziały umowy wszystkim odbiorcom energi elektrycznej czy zgodnie z obowiązującą decyzją URE. Kto poparł Materka nie PiS ? Kto go zrobił prezydentem ? Stołki rozdane a przegrane wybory w Sandomierzu Ostrowcu Starachowicach Skarżysku Końskich -dobra zmiana

do głos rozsądku | 2019-02-07 18:46:04 napisał(a):

Tu nie chodzi o wykształcenie pana Jarubasa ale o kontekst całej sprawy.Najpierw tatus w powiecie,pózniej kolega na prezesa PWIK bez konkursu tez nauczyciel czy fizjoterapeuta więc kodeks spółek handlowych ma w jednym palcu i basta,teraz Jarubas /wujek czy nie wujek?/ale koleś i dlatego taki szum.Materek miał być inny otwarty na zmiany, bez kolesiostwa,nepotyzmu słuchający mieszkańców,nie bojący się krytyki,pełen wartości i zasad których brak tak często wypominał swoim poprzednikom.Ta piękna opowieść o młodym chłopcu z zasadami z głową pełną pomysłów pękła jak bańka mydlana.Prawda dla wielu jego fejsbookowych fanów do dzisiaj jest szokiem ale bojąc się obciachu jeszcze ćwierkają tu i tam jak to jest fajnie.Ale niestety "góra urodziła mysz albo lepiej ropucha"

do głos rozsądku | 2019-02-07 18:49:27 napisał(a):

Tylko, że Prusia zatrudniono na normalna umowę o pracę i jest tam codziennie po 8 godzin, a pan marszałek Jarubas został zatrudniony w trybie nieznanym przepisom i na umowę zlecenia,w dodatku nie wiadomo, ile godzin będzie pracował w tygodniu, mimo, że w urzędach nie wolno zatrudniać na umowy zlecenia. Jest różnica ?
A poza tym burzyłem się, że pan Pruś bez studiów został doradcą wojewody!!!!

do głos rozsądku | 2019-02-07 18:52:27 napisał(a):

Jak Marszałek Jarubas jest tak cenionym fachowcem, to czemu nie wygrał do naszego Urzędu Miasta konkursu i nie zatrudniono go na umowę o pracę ?

do Starachowiczanin | 2019-02-07 18:55:26 napisał(a):

Krytykujemy obsadzanie kolesiami i krewniakami ciepłych stołków, choćby dlatego, że 3 sprzątaczy lub śmieciarzy do uprzątnięcia tego miasta kosztowałoby podobnie jak jeden Jarubas!!!!!

odpowiedź | 2019-02-07 18:56:28 napisał(a):

Miejmy nadzieję, że Prokuratura zainteresuje się zatrudnieniem u nas bez konkursu marszałka Jarubasa!!!

do głos rozsądku | 2019-02-07 18:58:25 napisał(a):

Jakie inicjatywy dla nieswojego miasta może mieć historyk spod Buska - Zdroju, o którym nawet nie wiemy, czy będzie go ktos widywał u nas w Urzędzie Miasta ?

do do | 2019-02-07 19:41:29 napisał(a):

Jeden nauczyciel historii z psl wicestarosta drugi nauczyciel historii z psl pełnomocnik Materka tatuś który startował z psl członkiem zarządu powiatu coś mi tu bardzo zielono się zrobiło. A to dopiero początek-wielu braci z zielonej koniczynki będzie szukać ciepłych posadek bo dopiero ruszyło czyszczenie gabinetów w Urzędzie Marszałkowskim.Obawiam się czy starczy stołków może -bo jak głosi wieść gminna w Kielcach w Tesco zabrakło kartonów bo psl sie wyprowadza?

Be | 2019-02-07 19:44:27 napisał(a):

Ciekawy jestem ilu znalazłoby się chętnych na konkursie z większym doświadczeniem i wyższym wykształceniem niż Jarubas (doktorat i studia MBA) przecież ten konkurs byłby fikcją

um | 2019-02-07 19:46:15 napisał(a):

Będzie obecny czasem bo wybory za pasem.Ale to kolejna komedia w naszym mieście.To już jet przegięte.

artur | 2019-02-07 19:49:28 napisał(a):

PSL PSL PSL

Rodowity starachowiczanin | 2019-02-07 20:02:30 napisał(a):

Powołanie Jarubasa to kpina z mieszkańców Starachowic.Wiadomo,że to stanowisko jest potrzebne do lansu przed wyborami parlamentarnymi w których prawdopodobnie Jarubas wystartuje.Tu chodzi o dużą politykę.I tu zgadzam się ze starachowickim PiS w stu procentach.Ale błagam nie bądźcie partią emerytów.Z całym szacunkiem,ale Pani Krępa,Pan Andrzejewski emeryci....dajcie sobie spokój....bo to dobrze o Was nie świadczy...

abcde | 2019-02-07 20:03:52 napisał(a):

Heh, tymczasem Kuba Błaszczykowski będzie kopał piłkę w Wiśle Kraków za 500 (słownie: pięćset) złotych miesięcznie, a i tak całą kwotę ma przeznaczać na bilety na mecze dla dzieci z domów dziecka. Tak, stać go, bo dorobił się dotychczasową pracą. Może i pan Jarubas powinien był zostać piłkarzem, a nie teraz łapie się wszystkiego co popadnie, m.in. na koszt podatników ze Starachowic?

??? | 2019-02-07 20:09:18 napisał(a):

Panie Pośle Lipiec. Proszę zrobić konferencje na temat tego ile miesięcy czeka się na wizytę do kardiologa w Starachowicach.

Do??? | 2019-02-07 20:36:26 napisał(a):

No właśnie choćby z powodu Klinik Jarubas powinien mieć zakaz wjazdu do Starachowic nawet jako turysta. https://echodnia.eu/swietokrzyskie/jarubas-kontra-lipiec-do-lobbystow-i-klamstwa-dolaczaja-sabaty-czarownic/ar/11736058

Kj - do Zbyszka | 2019-02-07 20:48:05 napisał(a):

W kwestii wypowiadania wszystkim umów sprzedaży energii elektrycznej radzę nie kłamać publicznie i w zamiarze wprowadzania opinii publicznej w błąd. Co do decyzji URE to widać po Twoim wpisie że nie masz za grosz wiedzy merytorycznej aby zabierać głos. Natomiast co do zarobków Pana Andrzejewskiego - pensja w EkoMedia to nie pieniądze publiczne w przeciwieństwie do zarobków Pana Jarubasa.

Tom | 2019-02-07 20:52:00 napisał(a):

A jakie jest zdanie Pani Wojtyszek?Ma jakieś zdanie na ten temat????Może odpowie w sposób najlepszy do swojego intelektu czyli kącikiem przyrodniczym na FB...ha..ha..

Sprawiedliwy | 2019-02-07 20:55:43 napisał(a):

Kto z tego zdjecia pobiera emeryture i pracuje na etatach? :-) dlaczego WSA uniewaznil konkurs na Dyrektora Muzeum? :-) ilu ludzi wciska cale swe rodziny do polityki i swoich znajomych w dodatku udajac swietych w kosciele? ;-) kto powinien odejsc dla dobra Starachowic z tego zdjecia z polityki i pasc barany na lace? Czemu Materek nie odwola wszystkich osob na stanowiskach, powiazanych z PiS? Kto przeprosi wojewode Wohtyszek za brak konferencji? Kto przeprosi za obrazanie Tatusiem ojca Materka? Nie chcialbym z powrotem waszych rzadow. Juz wole Materka i Jarubasa :-)

urzędnik | 2019-02-07 20:56:14 napisał(a):

Ciekawe ile godzin pracy ma na uczelni, może chłop nie będzie spał tylko zapitalał w UM do północy, oczywiście razem ze swoim chlebodawcą.Jak wam nie wstyd hipokryci. Inicjatywa p. Kroczka oczywiście się nie podoba, bo chłop mówi mądrze o priorytetach. Obawiam się, że progresywny może nie wiedzieć co to znaczy!!!

Cit | 2019-02-07 21:23:35 napisał(a):

Co ma piernik do wiatraka? Ani były ani obecny dyrektor muzeum nie należą do żadnej partii. Tu chodzi o byłego marszałka, kandydata na Prezydenta Polski. Bardzo sprawnego polityka. To śmiesznie wygląda, że pracuje u gołowąsa. Ale może wniesie jakieś opamiętanie. Nauczy skromności zadufanych urzędników.

Obaj | 2019-02-07 21:27:22 napisał(a):

Obaj panowie mogą mieć wiele sobie do powiedzenia właśnie poza godzinami pracy urzędu. A niewerbalna komunikacja jest czasem bardziej skuteczna od długich nudnych przemówień.

Para Dox | 2019-02-07 21:41:59 napisał(a):

PIS popiera Materka, Poseł jest z PiS więc popiera Materka, Materek popiera Jarubasa siłą rzeczy Poseł popierając Materka pośrednio popiera Jarubasa, tym samym oodwieczny konflikt został zakończony brakuje jeszcze żeby Jarubas popierał Posła. Wojewoda w telewizji piecze ciasto. Szpital dostaje fajną dotację na kardiologię, której nie chciał dać Jarubas. Serce się raduje. Brawo

Eletrca | 2019-02-07 21:44:08 napisał(a):

Polityka to kasa i seks. Niestety przydługi powyższy wywód nie wyjaśnia niczego.

Lala | 2019-02-07 21:47:27 napisał(a):

Wyjaśnia to jest jeden wielki dom wariatów.

do Kj | 2019-02-07 21:51:03 napisał(a):

http://bip.ure.gov.pl/download/3/10345/20181113TaryfaEKOMEDIASpzoo.pdf Firma dorabia się na przedsiębiorcach rozumiem ale że na mieszkańcach z Ostrowieckiej to czyste łobuzerstwo. Po to wypowiedziano umowy by aneksować i rozliczać - ale jak? po jakich stawkach?Przyjdzie kontrola jak do SSE zobaczymy co wyjdzie?tylko PGE !!!

Konsalyda | 2019-02-07 21:54:51 napisał(a):

No właśnie,gdzie przyczyna tego całego zamieszania????Gdzie jest ta żmija wychowana na piersi mentora????Milczy na to?Daje przyzwolenie???

Obiektywnie | 2019-02-07 22:23:11 napisał(a):

A ja powiem jedno, jeszcze nikt nigdy tak Starachowic nie skłócił jak Materek. Budowanie zgody w jego wydaniu i zwalczanie nepotyzmu to jakieś nowe standardy. Nieodkryte przestrzenie funkcjonowania. Stephen Hawking chciał przenieść mózg do komputera i mu się nie udało, a nasz Materek przeniósł siebie, całe miasto i milionowe inwestycje i to z sukcesem. To jest fenomen na skalę światową.

Kj-do gościa z godz. 21.51 | 2019-02-07 22:25:41 napisał(a):

Tak jak napisałam - Pana/Pani wiedza nt. prawa energetycznego jest na poziomie zerowym. Link do decyzji Prezesa URE nic nie wnosi, ale jednocześnie potwierdza że Spółka działa prawidłowo. Nie szukaj zatem sensacji tam gdzie jej nie ma. Co do wypowiedzenia umów niektórym odbiorcom to Spółka ma do tego prawo (czy to się Pani/Panu podoba czy nie) natomiast odbiorcy mają prawo nie zgodzić się na aneks. Tekst o rzekomej łobuzerce ociera się o demagogie to że ludzie tam mieszkają w lokalach socjalnych nie oznacza, że mogą mieć wodę za darmo, bowiem EkoMedia energii tam nie sprzedaje. Powiem więcej - dzięki EkoMedia ludzie mają tam wodę, ponieważ spółka miejska nie była zainteresowana dostawą wody do tego budynku. Mniej demagogi a więcej faktów.

Do Kj | 2019-02-08 07:57:54 napisał(a):

Darku G. zalecam melise. Porozliczaj może fachowców kolegi z Suchedniowa.

zz | 2019-02-08 10:37:45 napisał(a):

4 lata wspólnej koalicji z jednej miski jedli na prezydenta gościa poparli. to o co kaman?

Dokj | 2019-02-08 12:00:51 napisał(a):

Skucha he he he

Kj - do gościa z 07.57 i 12.00 | 2019-02-08 13:49:36 napisał(a):

Mylisz się. Prawda Was wyzwoli. Miłego dnia.

Mieszkanka S. | 2019-02-08 14:00:56 napisał(a):

A ja jestem dumna, że polityk i fachowiec takiego formatu zdecydował się pracować na rzecz naszego miasta. Życzę panu Jarubasowi i nam mieszkańcom Starachowic samych sukcesów.

Do mieszkanki | 2019-02-08 14:31:25 napisał(a):

Faktycznie format ogromny. Województwo na ostatnim miejscu, nepotyzm największy że wszystkich partii, jeszcze dołożyl cegielke do PAKSU. Mieszkanka zbadaj głowę.

Do przedmówcy | 2019-02-08 16:17:20 napisał(a):

Głowę zawsze warto zbadać, ale okulistę należałoby odwiedzić i to w trybie pilnym. Nepotyzm i owszem widać gołym okiem, tylko nie tam, gdzie chciałby go widzieć przedmówca.

Do do przedmówcy | 2019-02-08 17:42:36 napisał(a):

Nie gdzie chciałby, tylko gdzie widzi. Proszę mi pokazać jednego polityka który własnego ojca wepchnal w tak chamski sposób.

Paweł | 2019-02-08 19:06:01 napisał(a):

W punkt...jak powyżej...Pozatym nie słyszałem,aby prezydent odniósł się do głosowania za kolegę...PiS pod tym względem jest ok.Przykład :były radny Kępa...od razu zrobili z Nim porządek i gdzie teraz jest????

gość | 2019-02-08 19:48:59 napisał(a):

Emeryci na emeryturę ,tak dla zasady i ich zdrowia.Młodzi nie widzą szansy awansu przy 70-letnich urzędnikach i podobnych prezesach.

gość | 2019-02-08 19:58:28 napisał(a):

Ale jesteśmy w czymś jednymi z kilku najlepszych miejsc w kraju.Jest ważny urzędnik,ma już trochę po siedemdziesiatce ,45 lat pracy i jest ciągle niezastąpiony.Ma dochód z emerytury ,pensji i najmu,coś razem ok 150 tys rocznie a młodzi czekają i nie mogą się doczekać.A może to najstarszy urzędnik w kraju? Bardzo prawdopodobne.

gość | 2019-02-08 20:02:34 napisał(a):

Ale podobno też jedna finansistka jest 6 lat po terminie i ciągle niezastąpiona,dziewczyny finansowe wyją ha

st | 2019-02-08 20:03:52 napisał(a):

A obsługują komputer ?

Gw | 2019-02-08 20:17:17 napisał(a):

Mało tego,że komputera nie znają to nie kumają nawet tego czym się mają zajmować...he. .ha..

Dziadki | 2019-02-09 10:40:56 napisał(a):

Dajcie rzadzic mlodym, Wy juz narzadziliscie!! A Materkowi to wspolczuje... ja nigdy sie nie zgodze na Wasze rzady i pierwsze co bym robil, to wszystkich wyswieconych od Was ludzi bym odwolywal, tak jak Wy to robiliscie! Coz z tego, ze kleczycie w kosciele? Starachowice to nie Warszawa i wszyscy poinformowani wiedza jaka z Was wspaniala ekipa.. panie Posle, prosze o konferencje nt. Jakie podjal pan dzialania, aby obwodnica starachowic powstala? Pomogl pan cos w sprawie wiaduktu na dolnych? Interesuja mnie konkrety!! Smiejecie sie z Materka, ze pozuje do zdjec, a Wy to co? Szkoda slow. Co ze strefa ekonomiczna? Gdzie Ci wspaniali inwestorzy? Ile wynosi dlug Powiatu? Co z rampa pkp na wschodnich? Marzyciele, polski przemysl upadl, jestesmy tylko kolonia robotnicza na lasce zachodniego kapitalu! Wy to pieniadze juz macie, ale pomyslcie o nowych pokoleniach mlodych ludzi, ktorzy beda rozwijac ten kraj jak Was nie bedzie!!! Ksieza, pomniki i koscioly, to beda istniec zawsze, jak i ulice czy inne place i skwery. Nazwy sie tylko zmieniaja!

Skomentuj!
Aby dodać komentarz należy potwierdzić akceptację regulaminu
portalu www.starachowice-net.pl, klikając w kwadrat.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
System rejestruje adresy IP. Nadużycia związane z treścią
komentarzy można zgłaszać na: kontakt@starachowice-net.pl




Ostatnie komentarze w serwisie