Tomasz Kordeusz dyrektorem Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach

10272.nsmed

Dzisiaj zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami na dyrektora Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach.

Komisja konkursowa w składzie której było 6 osób, zadecydowała iż dyrektorem został Tomasz Kordeusz. 

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie w trakcie głosowania 3 osoby poparły Tomasza Kordeusza, jedna osoba Pawła Kołodziejskiego. Co się stało, że jeszcze dwie osoby nie głosowały? Więcej informacji wkrótce. Na trzeciego kandydata nikt nie głosował.

Fot. kordeusz.net/do-pobrania 

Dodane: 09.08.18 | Odsłony: 697

Komentarze użytkowników

Jamajka | 2018-08-09 16:51:57 napisał(a):

Ależ niespodzianka...

Jaja | 2018-08-09 17:25:55 napisał(a):

Dwie osoby, po prostu zaprotestowały przeciwko tak ustawionemu konkursowi i tak przeprowadzonej rozmowie. Ale ktoś zaraz napisze, ze mogło być 3:3. Jakby zostali byłoby 4:2. Ten jeden głos to ustawka pod publikę. Trzeba bedzie do jesieni czekać. Już nie dlugo. Pakujcie się dobrą zmiano.!!!

Polityczni nauczyciele nieudacznicy | 2018-08-09 17:37:39 napisał(a):

Rozwalili MZK- rodziny kierowcow gloduja a autobusy nie kursuja, stary szpital niszczeje, Lubianke tez popsuli- smrod ze nie da sie wyjsc na spacer, leja sie fekalia do rzeki na Bocznej az kwitnie zalew w Brodach, Zec wykorzystuja do politycznych zachcianek, tak aby finansowac swoje chore pomysly, przyklejaja sie do kazdego, tylko nie swojego sukcesu i blyszcza w TV i gazetach, sadza Deby Wolnosci a sami sa niewolnikami partyjnego betonu, obludnicy gloszacy dyrdymaly z politycznej Ambony na Radomskiej, oglupiajacy stare babki, wsadzajacy swoje rodziny i pociotkow do DPS-u, a wyrzucajacy na bruk ludzi z 30 letnim doswiadczeniem... Wy jestescie chrzescijanami? Obludnicy!!! Muzeum tez zniszczycie z tego co widze!! Nawet do tarcia chrzanu sie nie nadajecie!! Babki niedlugo umra, Patologia tez wymrze bo za duzo tego alkoholu z 500 plus i co dalej? Kto na Was zaglosuje, nieudacznicy? Miejska i wiejska inteligencja Was nie poprze!! Na pohybel!!!!!

Ejtam | 2018-08-09 18:05:25 napisał(a):

Wielu się bardzo martwi losem muzeum. Jakby otworzyli oczy, to by zrozumieli, że kilka lat PR i lansu niczego nie wniosło. Magdalena Gorzkowska zrealizowała projekt i potem nic przez 5 lat. Wytapianie kultury i inne szumne hasła królowały w mediach. W muzeum króluje rdza.

ejno | 2018-08-09 19:04:27 napisał(a):

ja ******** wreszcie, bo nie mogłem się już doczekać

a kto | 2018-08-09 19:43:55 napisał(a):

A kto był tą trzecią osobą ? Faktycznie, nikt się nie spodziewał takiego zwycięzcy!

do Ejtam | 2018-08-09 19:59:36 napisał(a):

Chyba umysł ci zardzewiał. Nie wmawiaj ludziom że muzeum zaczęło się od Gorzkowskiej i projektu który w trakcie realizacji został spartolony.Teraz mamy zamiast PR mamy lans czysto polityczny w ramach konferencji prasowych PiS organizowanych w Muzeum.

Pipi | 2018-08-09 20:10:51 napisał(a):

Hehe...ludzie, może i ta Gorzkowska spartoliła ale po niej nic. Konferencji za dużo wszelkich. Ktoś pierdnie i zaraz media. To nie tylko Pis-y ale wszyscy. Listy otwarte, glowy zamknięte... Kampania permanentna... Wymioty możliwe z pomostów na grobli

Ustawka | 2018-08-09 20:16:00 napisał(a):

W zasadzie to Dyrektorem moze byc kazdy, wystarczy miec legitymacje pewnej partii i blogoslawienstwo najwyzszego w regionie i jego slug... Kazdy wiedzial jak ma glosowac w konkursie? Po co bylo to cale przedstawienie? Jak mogliscie tak skrzywdzic Pawla? Nie dorastacie mu do piet wiedza i kultura!!! Dlaczego nie zrobicie Publicznej debaty z niezalezna komisja? W imie czego promujecie na sile Clownow z Cyrku, ludzi oderwanych od rzeczywistosci? lepiej umrzec w pieknym szalenstwie niz w tej dobrej zmianie... Na jesieni zmobilizuje wszystkich Wam przeciwnych... Jedynie w czym jestescie dobrzy to w kreowaniu lokalnych przyglupow i gamonii.W zasadzie tutaj jestescie mistrzami.. Teraz nastapi 5 ciemnych lat dla Muzeum.

On | 2018-08-09 20:48:06 napisał(a):

Jakoś nad sck było 10 dobrych lat. Obrażasz człeka mówiąc clown. Porządnego gościa. Nie masz szans by nawet otrzeć się o klasę TK. Twój idol wraz z koleżanką chodził z procesją żeby wygryźć Gorzkowską, która darzyła ich zaufaniem. Wielu go poparło. Teraz się kręci w SCK, tylko patrzeć, jak podkopie piękny dołek pod Kordaszewską.

Mentor | 2018-08-09 20:57:44 napisał(a):

Ja idę o zakład, że dla muzeum idą dobre czasy. Może i konferencje tam się odbywają ale słyszę konkretne propozycje. Czy politycy dotrzymają słowa, to już inna rzecz. Bez wsparcia to muzeum zmieni się w gruzy. Samorząd nie uniesie kosztów remontów.

Do polityczny nauczyciel | 2018-08-09 21:17:47 napisał(a):

Masz bracie racje Jest takie powiedzenie Kto blisko kościoła ten daleko od BOGA

Porzadny gosc | 2018-08-09 21:35:40 napisał(a):

A czy ja kogos obrazilem? Napisalem tylko ze jedyna i najswietsza partia kreuje ludzi co do ktorych mam watpliwosci i dla mnie sa oni komediantami i mogliby pracowac jako clowni w cyrku :-) czy clown to obraza? Daj pan spokoj. Wtym miescie zeby do czegos dojsc to trzeba zapisac sie do partii, chodzic na miesiecznice, nosic teczke najwyzszemu... Tutaj to by mozna takie kabarety polityczne robic, Ze glowa mala... Sam zastanawiam sie, aby zaczac pisac felietony do okolicznych gazet i opisywac te chora rzeczywistosc, otaczajaca zwyklych ludzi, ktorzy nie szukaja poklasku i nie robia kariery w partii, tylko ida do pracy i zajmuja sie rodzina i nie maja czasu na kleczenie w kosciele i wciskanie wazeliny politykom. O Kordeuszu nie chce sie wypowiadac, ale opinie ktore uslyszalem od ludzi z scku byly nie wesole :-) nie pilem z nim wodki potencjalnie tak jak ty wiec skad mam wiedziec czy to porzadny gosc?

Tan | 2018-08-09 22:09:45 napisał(a):

Niestety dotyczy to wszystkich partii i ugrupowań. Materek kosi, Lipiec kosi, Berak sie sam wykosił, Paluch na stare lata zgubił intuicje, układy itp. Kołodziejski i Kordeusz nie należą, dlatego jednemu podziekował Materek w SCK drugiemu Koalicja w Powiecie. Co bedzie...kto to wie. Po wyborach beda nowe koalicje i interesy. Stołki pójdą na giełdę.

Do on | 2018-08-10 06:50:13 napisał(a):

A co było dobrego przez te 10 lat w sck?
Kto to jest Kordaszewska? Weź się do roboty i nie wciągaj tyle nosem, nie pal tego *****, bo robi Ci wodę z mózgu.

do Do on | 2018-08-10 08:22:41 napisał(a):

A przyjrzyj się jak wygląda budynek, jak wygląda sala, przejrzyj artykuły jakich artystów zapraszano i ile wtedy miasto płaciło za koncerty a ile płaci teraz.

Weź się zorientuj i dopiero pitol te swoje dyrdymały

a'propo sck | 2018-08-10 08:24:21 napisał(a):

trochę nie na temat, ale może ktoś odpowiedni to przeczyta..byliśmy w kinie ostatnio, specjalnie w sck nie w heliosie, żeby iść do swoich... i co? koszmar!!! na sali kinowej okropny zaduch, śmierdzi stęchlizną..rozumiem, nie ma klimatyzacji, ale chyba można otwierać drzwi i wietrzyć po porostu??? te kilka minut kiedy ludzie wychodzą to za mało...szkoda, bo to zraża, następnym razem wybiorę konkurencję..może pani dyrektor wpadnie na seans i zobaczy o czym mowa...

Mieszkaniec | 2018-08-10 09:20:44 napisał(a):

Kordeusz bedac dyrektorem SCK faktycznie robił wystepy było ich sporo. Ale to nie o to chodzi SCK od lat jest martwym obiektem nic tam sie nie dzieje rewelacyjnygo. Weiman ma swój świat teatr muzyczny emerytów turla sie swoimi siłami bez wsparwsparcia w budynku cisza i spokój. A obecna dyrektor to porażka na całego. Tomek potrafił zagadac i gadulcem nadrabiał. Jako dyrektor muzeum zobaczymy mnie jako mieszkańca interesuje jaką koncepcje rozwoju muzeum przedstawił sposobu zarządzania finansowania. Bo jak zrobi tam drugi sck to nie o to chodzi. Tak wiec jesli mozna to prosze o informacje jak kandydaci przedstawili wizje funkcjonowania muzeum

Karol | 2018-08-10 09:41:30 napisał(a):

Panie Mieszkańcu, Gadulec to piękna ściema, ale za czasów Kordeusza SCK nie funkcjonował jak należy. To jest CENTRUM kultury, ktore w pewnej chwili zaczęło być piaskownicą pretensjonalnego, niewypalonego "artysty", z kompleksem sukcesu i "twarzy". Zero współpracy z kimkolwiek innym mimo, że to centrum które powinno skupiać, wstawianie swoich artystów. Na okrągło Czerwony Tulipan, Bajor, ten weselny grajek salata i SDM. W kółko. To nie jest DUŻA ilośc występów. Reszta pozlecana poustawianym agencjom. Lansowanie siebie, chore lansowanie dziecięcych uczestników zajęć... i przede wszystkim gigantyczna megalomania. A Kordasiewicz, no cóż, to etatowa Pani na posyłki Materka. Łukasz Gołda, to jest człowiek, który coś mógłby tam wnieść sobą.

Tst | 2018-08-10 13:51:59 napisał(a):

He he,dobre.człowiek od lansu i lizania wiadomo czego radnym i prezydentom.dobre...

On on | 2018-08-10 14:48:07 napisał(a):

Jak Wygląda budynek? Człowieku o czym ty mówisz? Zobacz jak wygląda dom kordiana. Zejdź na ziemię, albo niżej. Zobacz jak wygląda reszta sck. Garderoby i kible. Smród i koła. Napisz co on zrobił, a nie pytaj.

do On on | 2018-08-10 15:49:23 napisał(a):

zrobił tyle ile mógł i na ile mu budżet pozwalał. Obecna dyrektor nie zrobiła nic - ani kibli, ani klimatyzacji, tylko jakiś śmieszny happening malowania starych drzwi. Oceniam to co zostało zrobione a nie to czego się zrobić nie dało bo nie było na to pieniędzy. Widać że nie masz nic mądrego do powiedzenia więc się zamknij.

A wygląd jego prywatnego domu nie ma tu nic do rzeczy.

Zgłaś | 2018-08-10 16:26:49 napisał(a):

Wszyscy tu się wypowiadający zapomnieli o najważniejszym fakcie z historii muzeum, o fakcie z przed 20 lat! To,że istnieje to muzeum i że zostało uratowane należy zawdzięczać pierwszemu dyrektorowi Andrzejowi Soboniowi! Facet walczył jak lew o przetrwanie tego zabytku nie mając żadnych funduszy! Wszystko zarastało pokrzywami ale on nie ustępował! Robił co mógł,żeby muzeum przetrwało! Gdy go odwołano złodziejaszki i złomiarze rozkradli część majątku muzeum! Mam nadzieję,że obecny dyrektor wróci pamięcią do tego faktu! Panu Andrzejowi i jego ojcu należy się to jak psu kość!!!

Adre | 2018-08-10 16:44:58 napisał(a):

Nie mają Starachowice szczęścia do kultury oj nie mają! Skarżysko i Ostrowiec zostawiły nas już dawno daleko w tyle!! Sali wystaw brak, Centrum Kultury to totalna bylejakość, Muzeum totalnie przereklamowane, a może nie doreklamowane! Co tam miało być i co tam miało się dziać! Miało skupiać starachowicką kulturę, miało udostępniać miejsca lokalowe i terenowe twórcom różnej maści, miało tętnić życiem! No i tętni rdzewiejąc i zarastając krzakami! Nawet tym nie ma się kto zająć, wyciąć krzaki tu i ówdzie! Strach podchodzić bliżej, żeby jakaś rura nie spadła na łeb!Niektóre eksponaty rdza przeżarła na wylot chociaż blacha tam była jak zaj...! Straszne to wszystko!!!!!

Mieszkaniec | 2018-08-10 16:54:14 napisał(a):

Zgadzam sie Pan Soboń miał wizje rozwoju muzeum. Przede wszystkim uratował muzeum i miał wizje jego rozwoju w trzech tematach wielki piec fabryka zbrojeniowa.FSC. Chciał zagospodarować biegnący pod hutą kanał. To początek muzeum a potem jego konserwacja wystawa palentologiczna ale wszystko zależy od pieniedzy

Do do On on | 2018-08-10 20:27:55 napisał(a):

Mówisz, że T. Kordeusz nie zrobił tego, czy tamtego, bo nie było pieniędzy, a ktoś inny zarzuca, że P. Kołodziejski nic nie zrobił przez pięć lat. Wykonanie niezbędnych remontów w Muzeum wymaga ogromnych nakładów finansowych. Z pustego i Salomon nie naleje.

Gienek | 2018-08-10 20:49:08 napisał(a):

Ja też mogę być dyrektorem w kulturze.Nic nie będę robił,a na koniec powiem że na kulture nie ma pieniędzy.

do Gienek | 2018-08-10 21:08:39 napisał(a):

Nie, nie możesz. Obaj Panowie w prowadzonych przez siebie placówkach organizowali wszelakie imprezy kulturalne. A to, że nie ma pieniędzy na konserwację nieruchomości, to już inna bajka

Do on on i on itd | 2018-08-10 21:32:26 napisał(a):

T. weź nie pitol. Zamknij się i całuj ich wszystkich w... i wchodź tam głęboko.

do do Gienek | 2018-08-11 08:03:58 napisał(a):

Mylisz się. Być dyrektorem w kulturze, zwłaszcza w takim średnim grajdole jak Starachowice to sztuka. Bo trzeba robić COŚ nie mając pieniędzy.

Zgoła | 2018-08-11 09:42:17 napisał(a):

Takie Muzeum jak Wielki Piec wymaga prac na bieżąco, bez przerw oczekiwania na fundusze! I to powinno być najważniejsze dla dyrektora! Jeżeli jedynym wytłumaczeniem jest brak funduszy to znaczy,że ten ktoś nie nadaje się na dyrektora takiej placówki, jest leniwy i niezaradny!

@ do do Gienek | 2018-08-11 09:53:30 napisał(a):

Bzdura totalna!Jedź do Iłży, Staszowa, Ciekot i innych jeszcze mniejszych grajdołów! Tam ci powiedzą jak to się robi! W Starachowicach jak ktoś sięgnie wyższego stołka to muśli,że już jest kimś i zapomina o najważniejszych sprawach! Wyżej d... ma niż sr...! Bez kija nie podchodź! To sprawa osobistej kultury i mentalności! A tylko skromni i otwarci ludzie potrafią coś zdziałać, zjednać sobie innych i takich co coś potrafią zrobić! Tak było, jest i będzie!!!

do do Gienek | 2018-08-11 10:16:48 napisał(a):

Własnie! Do mniejszych grajdołów. Bo własnie dla tych mniejszych przez pewien czas (nie wiem jak obecnie) były różne możliwości dofinansowania, programy, fundusze unijne itp. dla kultury właśnie na które nasze miasto mogło być ZA DUŻE. Tak już jest że średniakowi zawsze najgorzej. A co do naszego muzeum to tam dzieło się niemało. Ciekawy, unikatowy obiekt muzealny, klimatyczne miejsce, bez przesadnego sztucznego "wypieszczenia". Pomysłowe imprezy własne z Bluesem pod Piecem na czele. Imprezy "obce" Noce Teatralne, Festiwal Filmowy Watch Docs, Dzień Świadomości Autyzmu...

Skomentuj!


Ostatnie komentarze w serwisie