„Tu i Teraz” - Portrety Starachowiczan

4560.nsmed

owstanie galeria fotografii mieszkańców Powiatu Starachowickiego oraz gości odwiedzających miasto, która będzie wynikiem realizacji projektu Michała Piętaka „Tu i Teraz” - Portrety Starachowiczan.
„Tu i Teraz” - Portrety Starachowiczan jest to projekt realizowany przez fotografika oraz muzyka z zespołu „Miasto Cudów” Michała Piętaka we współpracy z Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach – poinformował Paweł Kołodziejski, p.o. dyrektora Ekomuzeum.

Projekt polega na wykonaniu portretów mieszkańców Powiatu Starachowickiego oraz gości odwiedzających nasze miasto – mówił Kołodziejski.

Fotografie robione są przy użyciu małego studia fotograficznego, które będzie rozmieszczane w różnych punktach w mieście – powiedział Kołodziejski.

Michał Piętak rozpoczął projekt 26 sierpnia b.r. podczas festiwalu „Blues pod piecem”, gdzie zrobił zdjęcia artystom występującym na scenie.

O miejscach na terenie miasta, w których każdy będzie mógł przyjść i dać się sfotografować będzie informowało Ekomuzeum. Portrety sfotografowanych osób będą wystawiane przy okazji różnych imprez, a długość trwania projektu będzie zależna od zainteresowania – poinformował Paweł Kołodziejski.

Portrety wykonane przez Michała Piętaka w ramach projektu „Tu i Teraz” zostaną również zamieszczone na stronie internetowej www.dwiesfery.pl.
 

Dodane: 05.09.12 | Odsłony: 1416 | komentarze (48)

Komentarze użytkowników

Starbet | 2012-09-05 07:41:15 napisał(a):

Pomysł wyśmienity gdyby dotyczył uwiecznienia na fotografiach ludzi którzy zrobili coś dobrego lub pożytecznego dla Starachowic. Tacy ludzie są, jeszcze są, ale trzeba ich odnaleźc,to do nich trzeba dotrzec. Sami po mieście nie będa biegali za fotografem by sfotografowa swą facjatę. Nie te czasy, nie ten rodzaj obywateli. Żeby ułatwic i przyspieszyc pracę portrecisty, sugeruję "wypad" na targowisko miejskie w sobotę, frekwencja 100%. Powodzenia

wodnik | 2012-09-05 08:42:00 napisał(a):

Fontanna super ! Krytycy won !
potrzebnych jest takich kilka w starachowicach w Rynku koniecznie na upalne dni.

Blondyna | 2012-09-05 08:49:46 napisał(a):

wiem ze jestem głupia blondynka ale nie jestem pewna czy to muzem chce sie "podpierac" artystami z miasta cudów? czy artysto-foto-muzyk chce sie "wypromowac" na plecach muzeum? odrobina powagi i szacunku dla naszego muzeum panie p.o.dyrektorze

szatynka | 2012-09-05 11:08:59 napisał(a):

popieram blondynke

nietypowy kolor włosów | 2012-09-05 11:37:09 napisał(a):

Bardzo ciekawa akcja. Piętak interesujący młody człowiek. Ma świetne oko. Ma dobre pomysły. Należy wspierać i patronować takie projekty. To obowiązek placówek kulturalnych.

prowokator :) | 2012-09-05 12:28:07 napisał(a):

czy w galerii będzie także zdjęcie Wojciecha Be?

Alicja | 2012-09-05 12:34:25 napisał(a):

Prowokacyjni blondyni i blondynki być może sami przebywacie wśród "podpierających się" lub jesteście przez kogoś "promowani". Jedna rada, nie należy wszystkich mierzyć swoją miarą. Pozdrawiam

do blondynka | 2012-09-05 16:01:28 napisał(a):

jak wiesz kim jesteś to zajmij się w domu robieniem na drutach

bismesmen | 2012-09-05 17:36:42 napisał(a):

Eeee! to fajnie mata w tych waszych Starachowicach. Placówki kuluralne promują prywatne osoby!. Przecież ten pan artysta to nie zaden artysta ale zwykły rzemielśnik prowadzacy działalnoś gospodarczą?! (info w internecie). No ale jak dyrektor muzeum powiada że artysta to taka wola lub obowiązek pana.

Ballada o miasteczku „S” | 2012-09-05 19:46:33 napisał(a):

Nad kamiennej rzeczki wstążeczką, leży małe miasteczko S.
Nie ma tu korków o 17, jest za to wielki wygasły piec
Dwa jeziora i jeden staw, dwa dworce na nich podróżni
Lecz jest jeszcze coś, czym od innych to miasteczko się różni.

Bo w małym miasteczku S od zawsze tak już jest
Nie ważne, kim jesteś, nie ważne, kim byłeś
Bo liczy się to, z kim wczoraj piłeś
Tak od zawsze tutaj było i nic się nie zmieniło
Nie ważne, co robisz nie ważne, co pijesz
Liczy się to czy kolesiom pasujesz

A kto to ci wasi kolesie, zapyta podróżny na wschodnim
W miasteczku S mój panie najwięcej zależy od nich
Nie przychodź do nich z pomysłem, lecz z grubą białą kopertą
Wypchaj ją, czym należy pamiętając to jedno

Bo w małym miasteczku S od zawsze tak już jest
Nie ważne, kim jesteś, nie ważne, kim byłeś
Bo liczy się to, co w kopertę włożyłeś
Tak od zawsze tutaj było i nic się nie zmieniło
Nie ważne, co robisz nie ważne, co czujesz
Liczy się to, co w kopertę wpakujesz

Zapytał podróżny na wschodnim:, dlaczego tego nie zmienisz?
Czy bardziej to jak żyjesz, kolesia portfel cenisz?
Nie zmienię, bo kiedyś za darmo zjadłem kiełbasę zamiast kolacji
Podróżny wsiadł do pociągu, obciach został na stacji

Bo w małym miasteczku S od zawsze tak już jest
Nie ważne, kim jesteś, nie ważne, kim byłeś
Kiełbasę zjadłeś i głos straciłeś
Tak od zawsze tutaj było i nic się nie zmieniło
Nie ważne, co robisz nie ważne, co pijesz
Liczy się to czy kiełbasa smakuje.

http://www.youtube.com/watch?v=t4_qq1_-qxk

do Starbet | 2012-09-05 20:10:27 napisał(a):

Bzdury wypisujesz! "...wiecznienia na fotografiach ludzi którzy zrobili coś dobrego lub pożytecznego dla Starachowic." A kto ci powiedział, że jakakolwiek sztuka (nawet ta słaba) ma być "POŻYTECZNA"?! Jak mniemam to nie jest katalog zdjęć na prywatne zamówienie, tylko jakaś tam wizja autora, tobie i wszystkim innym nic do tego. To że muzeum wspiera ten, czy inne związane z kulturą i sztuką projekty, to bardzo dobrze, a mieszanie do niej "zasłużonych" jest zwyczajnie debilizmem. SCK już próbowało mieszać się w promocję "zasłużonych" i nic dobrego z tego nie wynikło, bo nie mogło wyniknąć

cycu | 2012-09-05 20:13:57 napisał(a):

Jeśli to tekst o tobie, to sobie śpiewaj do snu na dobranoc. Mów go jak modlitwę. Normalnych ludzi nie obrażaj cytując tę grafomanię. Jeśli nienawidzisz tego miasta, wyjedź. Świat jest duży.

@cycu | 2012-09-05 21:56:17 napisał(a):

Przynajmniej nie wszyscy stracili głos po kielbasie:D

wegetarianin | 2012-09-05 23:31:34 napisał(a):

każdy ma prawo mieć głos. Trzeba jednak zastanowić się, co się mówi? Kilku cwaniaczków brało w łapę. Niech poniosą zasłużoną karę. Zwykli ludzie ciężko pracują i do koperty co najwyżej mogą włożyć kartkę z życzeniami na święta. Może jesteś uczciwym człowiekiem? Nie obrażaj wszystkich tym tekstem. Kiełbasa to nie jest nic złego, pod warunkiem, że częstuje nas ją porządny człowiek. Tu jest dzisiaj ukryta właśnie gorycz jej smaku.

jestem za | 2012-09-06 07:15:56 napisał(a):

zwracam się do Starachowiczan od dziada pradziada ; myślę że to będą ludzie którzy coś pożtecznego tu zrobili lata wstecz głównie, a było takich wielu, pytac starszych ludzi którzy jeszcze żyją i mają pamiątkowe fotografie. Jest to robione na cały świecie
Tych obecnych krzykaczy i bluźnierców omijać !!!

ACTA | 2012-09-06 08:10:21 napisał(a):

Teraz nastała w mediach moda na Dody,Siwce,Kasie,srasie.Im dziwniej, głupiej,tym lepiej. Cokolwiek, aby inaczej. Młody,nieznany Wachocczanin podajacy się za artystę-muzyka ma ochotę fotografowac powiatowe twarze? A nich fotografuje do woli, wystawy robi w muzeum,SCKu,MPIKu,SSM, jego sprawa, chetnie obejrzymy.Jesli jednak placówka budżetowa(muzeum) robi to wespół z obywatelem prowadzącym działalnosc gospodarczą pt.fotografowanie wesel,imprez itp, to jest to co najmniej niesmaczne i lekko cuchnące niezdrową konkurencją. O kulturze zaś nie mówmy bo nie wypad. Ironizując zaś, wg obecnych trendów Polskiej mody brak tylko hasła: Powiatowy Piętak na Prezydenta Starachowic!Niech żyje! Im dziwniej tym lepiej. Dziękuję.

1234 | 2012-09-06 08:22:35 napisał(a):

przebiorę sie za prostytutkę z kiełbasą w ręku a na czole napiszę sobie BE nie jadam kielbasy

1234 | 2012-09-06 08:23:50 napisał(a):

to bedzie dobre zdjecie

limo | 2012-09-06 08:48:58 napisał(a):

Głupia argumentacja. Pietak artystą jest, a jeśli jeszcze nie wielkim to na pewno poszukującym, wystarczy śledzić jego działania. Tworzy niezależny projekt. Używa własnego sprzętu. Nie pobiera opłat z fotografie tworzone w projekcie. Dokumentuje. Każdy twórca w jakimś stopniu prowadzi działalność. Sprzedaje prace, wykonuje usługi. Czy dajmy na to organizacja wystawy rysunków Mleczki czy Sawki (artystów prowadzących działalność gospodarczą) nie byłaby ok? Byłaby naganna, nieetyczna? Bzdura. To oferta artystyczna. Cieszmy się, że młodzi ludzie chcą tworzyć i mieszkać tutaj a nie zmykają za chlebem w świat.

realista | 2012-09-06 09:05:45 napisał(a):

Oj tam, czepiacie sie muzeum. Muzeum jest własnością powiatu i dyrekcja muzeum to zrobi co karze,zezwoli lub ma ochotę Powiat. Więc nie czepiajcie się p.o.dyrektora. Odezwie się to za bramę poleci i nastepny.

ArKr | 2012-09-06 14:37:32 napisał(a):

każdy artykuł sprowadzacie w swoich komentarzach do Wojciecha i jego fontanno-kiełbasianego orszaku. rzygać się chce...

@ArKr | 2012-09-06 20:33:06 napisał(a):

Bo dzięki Wojciechowi nasze miasto na długie lata pozostanie piękne i słynne, ale tacy jak ty krzykacze co go nie znają i inni powyżej rzucajacy żar z d..y nie znając człowieka nigdy tego nie zrozumiecie. Pomógł tylu ludziom, ze nawet sobie nie wyobrażasz i za to teraz cierpi jak każdy meczennik.

do @ ArKr | 2012-09-06 20:51:11 napisał(a):

Wojtuś męczennikiem? Co za brednie ? Męczennikiem to on dopiero może być, jak przez kilka lat powrzuca miał na bryzy lub do wagonów.To, że pomógł tylu ludziom to akurat widać, można by nakręcić serial "sami swoi" Miasteczko "S" rozsławił na wiele lat to też prawda, jak tyle zrobił to może jakiś pomnik, rondo lub fontannę Jego imieniem trzeba nazwać...może jakieś propozycje...które rondo?

no | 2012-09-06 22:12:21 napisał(a):

właśnie,w St-ch miała się odbyc konferencja biznesowa i nikogo nie mozna było namówic ,aby przyjechał -przyczyna wiadoma,brawo Ci co nie poszli przez niedbalstwo do referendum-teraz sobie czekajcie na inwestorów i na pracę.

Miał | 2012-09-06 22:18:29 napisał(a):

ciepło jest w TST za tanie o 80%
to widać słychać i czuć

ArKr | 2012-09-07 05:48:57 napisał(a):

ach, wiec stalam sie krzykaczem? a moze po prostu mam dosc juz tego tematu? nie wiem, z ktorej czesci mojej wypowiedzi wywnioskowano,ze jestem pro WuBe. i skąd ten męczennik?! po prostu zatruwacie kazdy post tym tematem. gosc jest winny, nabruzdzil, proces trwa.koniec kropka. a ten a rtykul jest o projekcie mlodego fotografa a nie o aferze. i boli,ze zamiast komentowac w tym temacie , wy ciagle o jednym. w ten sposob to nigdy w tym miescie nie bedzie normalnie.nakrecacie sie , wylewacie swoje zale - ok. tylko niech to bedzie zwiazane z artykulem.
P.S. "TU I TERAZ" - FAJNA SPRAWA.

starachowiczanin | 2012-09-07 20:02:08 napisał(a):

Głupich nie sieją... kto pochdzi stad z dziada pradziada ma inny stosunek to tego miasta, pewnie uczuciowy.
Jest wilu wspaniałych ludzi którzy stąd pochodzą i znani są w świecie.
nie ma tu tyle miejsca zeby ich wymienić i coś o nic powiedzieć. Jest wielu artystów jak K.Janda, p.Bargiełowski, pianista Ratusiński bracia Kiesz itd itd... dziesiątki może setki nazwisk !
Wydaje mi się ze plują ci którzy nie wim skąd przybyli może jeździli na ogórki i przewróciło im sie w głowie, spokojnie wprawdzie nie jesteśmy Szwjcarią ale tam jest cudownie ale coś do Starachowic ciągnie...

Durna | 2012-09-07 20:46:29 napisał(a):

Ale tak na powaznie to o co Ci chodzi starachowiczanin?

Zbyszek Szlęzak | 2012-09-07 21:22:15 napisał(a):

Obejrzałem Michał twoje foty. Piszesz, że jesteś otwarty na wszelkie uwagi i sugestie, więc piszę; Nie umiesz się jeszcze posługiwac obiektywem szerokokątnym, nadużywasz go. Paskudnie obcinasz ludziom nogi, dlatego "ujęcie amerykańskie" wychodzi Ci prawdopodobnie z przypadku, albo brak ci wiedzy o kompozycji obrazu. Zniekształcasz do obrzydzenia głowy co jest po prostu nieestetyczne. Do portretu potrzebne jest właściwe tło i światło.Tu, niestety sie gubisz. Na pewno masz zacięcie do reportażu, czego owocem jest kilka dobrych, wartościowych fot. Ale nie wmawiaj sobie, że jesteś wielkim artystom, na to trzeba czasu, doświadczenia i odrobinę skromności. Życzę sukcesów w pracy zawodowej.

porządkowy | 2012-09-07 22:44:09 napisał(a):

pisze się "artystą" :) "artystom" to celownik liczby MNOGIEJ ;)

SZ | 2012-09-07 22:46:54 napisał(a):

Tak, artystą, sory

do ArKr | 2012-09-08 06:57:07 napisał(a):

W pełni popieram, jeśli nawet wziął tą łapówkę to juz od tych szczekań też mi się żygać chce.Ci którzy nieustannie warczą to jacyś psychole. Jest takich więcej co biorą i dużo więcej biorą i cicho sza.
Starachowice od dawien dawna słyną z łapówkarstwa ale to chyba nasz obyczaj , polski.

do do ArKr | 2012-09-08 11:53:27 napisał(a):

Tak to obyczaj który nam pozostał po ruskim zaborze. tam za łapówke załatwiało i załatwia wszystko!!!
Znamy z literatury "remontik" gdzie nawet maszyniści celowo zatrzymywali pociąg i żeby ruszyć dalej od pasazerów zbierali pieniądze . To oczywiście naganne i tego trzeba się oduczyć ale to potrwa pokolenia jeśli do tego czasu nie będzie znów jakiejś zawieruchy. Byłem w ZSRR i Rosji - wiem łapówka to zwyczaj , coś normalnego - wszędzie.

Durna | 2012-09-08 18:33:19 napisał(a):

Na temat nawet nie umiecie rozmawiac logicznie to nie kumacie tematu i łapówki wam sie należą do zapłaty jak kozie trawa. Biednych, nieszczęsliwych mi szkoda, głupich absolutnie! Brawo łapówkarze!

ochotnik | 2012-09-10 09:23:04 napisał(a):

Ja też mam sprzęt, nie musicie mi go kupować. Zdjęcia robię nawet nawet, niektórym się podobają. Nie wezmę ani złotówki za wszystko i ładnie podziękuję.

Poproszę tylko o udostępnienie Wielkiego Pieca, chętnie się tam pokażę. Może z czymś ambitniejszym niż robienie fotek komu popadnie.

Viola | 2012-09-10 12:50:53 napisał(a):

Jest nas dwie. Bardzo lubimy zdjęcja robione przez młodych arystów. Gdzie jest to fotostudio?

Do Durna | 2012-09-11 15:26:35 napisał(a):

mnie głupich też szkoda, przyjdą czasy że głupota będzie miała nr statystyczny choroby. Czy to jego wina że jako płód
miał np. 80% komórek mózgowych które nie działają ?

do Viola | 2012-09-12 09:50:22 napisał(a):

Robię zdjęcia , lubię trójkaty
Roberto

Michał Piętak | 2012-09-14 10:49:04 napisał(a):

Nawet nie wiedziałem, że taki artykuł się ukazał, a już tym bardziej, że taka się pod nim dyskusja wywiązała :)

Wszystkim, i tym, którzy piszą na NIE, i tym, którzy piszą na TAK, i tym którzy piszą nie na temat, dzięki za komentarze.

Ja tylko gwoli wyjaśnienia, bo wiele komentarzy sugeruje, że uważam się za artystę - otóż dla informacji nigdy tak o sobie nie mówiłem i nigdy się za artystę nie uważałem. Zresztą w ogóle nie lubie szufladkować i definiować w ten sposób - to dla mnie nie ma żadnego znaczenia :) Raczej o sobie pisałem i mówiłem tak, jak napisałem w zakładce "O MNIE" na swojej stronie.

Projekt jest w fazie embrionalnej, a przede wszystkim nie jest ograniczony czasowo. Mini-studio pojawiać się będzie w różnych mniej lub bardziej spodziewanych czaso-przestrzeniach - nie wykluczam żadnych miejsc, targowicy również. Rozważam stworzenie osobnej strony projektu - ale obecnie trochę czasu brak na to - dużo zdjęć czeka na obróbkę, przygotowanie, wysłanie.

Fascynujące są reakcje ludzi, kim są, jak wyglądają. Często przechodzimy obok siebie obojętnie, nie zwracamy na siebie uwagi - ale bardziej nie na to jak wyglądamy, ale kim jesteśmy. Patrząc na takie zdjęcia można na to pytanie odpowiedzieć?

No cóż - widzę, że jeszcze sporo wody w Kamiennej musi upłynąć, żeby człowiek, który stara się uczciwie wykonywać swoją pracę, opłacał ZUSy, podatki itd., nie czuł się zbrodniarzem i mordercą, a czasami mam takie poczucie, że niektórzy tak właśnie patrzą. Szanujmy siebie nawzajem. Możemy mieć różne poglądy, ale nie siejmy do siebie wrogości, złości, nienawiści - a ZWŁASZCZA w internecie, gdzie o to niestety bardzo łatwo. Bardzo łatwo osądzać w internecie nie znając kogoś, nie widząc, nie rozmawiając z nim, łatwo napisać rzeczy, które nie są prawdą twierdząc, że nią są.

Dlaczego Muzeum Przyrody i Techniki? Obserwuję od jakiegoś czasu ich działalność na polu kulturalnym. Byłem uczestnikiem warsztatów gitarowych, które prowadził Adam Kulisz w wakacje i po prostu widzę, że tworzy się tam bardzo fajnych klimat do tworzenia różnych projektów. Są bardzo otwarci do, jak to mówią, wykuwania kultury :) Ciekawe kulturalne wydarzenia, które mają miejsce na Wielkim Piecu przyciągają wiele osób i dlatego też projekt przy okazji takich wydarzeń się pojawia. Oczywiście znajdą się tacy, którzy będą w tym węszyć jakiś spisek i patrzeć na "złą stronę mocy", ale na to wpływu nikt nie ma i nawet jakoś specjalnie nie widzę sensu, do wyprowadzania kogoś z błędu - jeśli ktoś ma takie hobby to nie będę mu psuł przyjemności :) Projekt pojawiać się będzie, jak już wspomniałem, w bardzo różnych miejscach Starachowic.

Sam jestem ciekaw jak ten projekt się rozwinie. Mam oczywiście pewną wizję, ale jednocześnie zostawiam sobie pewną nieprzewidywalność zdarzeń. A do udziału chętnych zachęcam i starał się będę informować gdzie i kiedy mini-studio się pojawi - będzie wtedy dobra okazja do wymiany spostrzeżeń "na żywo" :)

Michał Piętak | 2012-09-14 10:55:46 napisał(a):

Zbyszek Szlęzak: bardzo dziękuję za cenne uwagi. Jedynie co do "Ale nie wmawiaj sobie, że jesteś wielkim artystom" - chciałbym spytać tylko skąd takie przypuszczenie i na jakiej podstawie, że sobie wmawiam? :)

Zbyszek Szlęzak | 2012-09-16 16:12:59 napisał(a):

Od początku; przeczytałem artykuł, komentarze, obejrzałem Twoje foty w internecie i...zawiedziony lekko byłem bo artyzmu wielkiego nie znalazłem. Chyba go jednak oczekiwałem (na przekór niektórym komentarzom) a utwierdził mnie w tym komentarz "limo". Rozczarowany i poirytowany, ulegając własnej sugestii, "z rozpędu" wpisałem "Ale nie wmawiaj sobie, że jesteś wielkim artystom". To był co najmniej nietakt z mojej strony i masz prawo do obrazy, bo przecież nie twierdziłeś, że jesteś artystą fotografem a mnie nikt nie upoważnił do oceny Twoich fot. Dlatego pokornie chylę czoło i publicznie, głośno, mówię PRZEPRASZAM.

Ps. z drugiej strony, oczywiście, że guzik komukolwiek do tego jak fotografujesz. Z mojej strony pozwoliłem sobie na uwagi ale bez złośliwości to było.
Pozdrawiam serdecznie. Z poważaniem Zbyszek Szlęzak

Michał Piętak | 2012-09-25 19:49:51 napisał(a):

Zbyszek Szlęzak: ja wszelkie uwagi zawsze przyjmuje z pokorą i wsłuchuje się we wszystko co inni mówią na ten temat :) Po prostu jeśli ktoś mnie pyta o mój projekt muszę podkreślać, że "Tu i Teraz" nie jest projektem arystycznym, ale bardziej może "dokumentem społecznym", oczywiście w jakiś spób "przerobionym" przez moje spojrzenie :) Tu chodzi bardziej o stworzenie pewnego dokumentu nas "Tu i Teraz", a nie arystycznego podejścia do tematu portretu.

A póki co zapraszam do obejrzenia ostatnich zdjęć, które powstały przed premierą sztuki "Ostatnia selekcja" -> http://dwiesfery.pl/blog/?gallery=ostatnia-selekcja-w-muzeum-przyrody-i-techniki-21-09-2012

Jeśli ktoś jest zainteresowany udziałem w projekcie, zapraszam już jutro między 18:00 a 22:00 do Pubu STRYCH :)

Gocha | 2012-09-25 21:01:50 napisał(a):

Brawo Michał! Podążaj dalej swoją ścieżką i rób co uważasz za słuszne. Świetnie Ci idzie. Trzymam kciuki :D

I jak mówi Desiderata:

"Prawdę swą głoś spokojnie i jasno, słuchaj też tego, co mówią inni, nawet głupcy i ignoranci, oni też mają swoją opowieść.

Unikaj głośnych i napastliwych, są udręką ducha. Jeśli porównujesz się z innymi, możesz stać się próżny lub zgorzkniały, albowiem zawsze będą lepsi i gorsi od Ciebie. Ciesz się zarówno swoimi osiągnięciami jak i planami.

Wykonuj z sercem swą pracę, jakkolwiek by była skromna. Jest ona trwałą wartością w zmiennych kolejach losu. "

Michał Piętak | 2012-09-25 21:59:31 napisał(a):

Gocha: heh, choć ją znam przecież, ciągle mnie zaskakuje ile w niej mądrości :) I jakoś tak, nawet nie pamiętając dokładnie tych słów, tak staram się robić jak zacytowałaś :) Może gdzieś w podświadomości mi te słowa kołaczą ;)

Costa | 2012-09-25 22:03:43 napisał(a):

Tak, Gocha bardzo dobrze powiedziała.

Michał Piętak | 2012-09-27 19:54:08 napisał(a):

Dzięki wszystkim, którzy przybyli wczoraj do Pubu STRYCH i wzięli udział w projekcie. To na pewno nie ostatnia akcja "Tu i Teraz" w Pubie STRYCH. Tutaj możecie zobaczyć zdjęcia, które wczoraj powstały -> http://dwiesfery.pl/blog/?gallery=tu-i-teraz-w-pubie-strych-26-09-2012

Michał Piętak | 2012-11-28 20:02:28 napisał(a):

I kolejny "przystanek" projektu "Tu i Teraz". Tym razem na otwarciu Galerii Kamienna - już jutro 29 listopada /czwartek/ od godz. 12:00.

Moje mobilne mini-studio znajdziecie na najniższym poziomie galerii.

Gorąco zapraszam do udziała w dokumencie społecznym naszych czasów!

Michał Piętak | 2013-03-13 13:42:12 napisał(a):

Dawno nie pisałem w temacie, a zdjęcia, które powstały podczas otwarcia Galerii Kamienna wyglądają tak -> http://dwiesfery.pl/?gallery=tu-i-teraz-otwarcie-galerii-kamienna-29-11-2012

Skomentuj!
Aby dodać komentarz należy potwierdzić akceptację regulaminu
portalu www.starachowice-net.pl, klikając w kwadrat.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
System rejestruje adresy IP. Nadużycia związane z treścią
komentarzy można zgłaszać na: kontakt@starachowice-net.pl




Ostatnie komentarze w serwisie