Zespół projektowy przygotowuje wniosek

19242.nsmed

Gmina Starachowice przygotowuje Wstępną Propozycję Projektu w ramach Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast finansowanego z Drugiej Edycji Szwajcarskiej Pomocy Finansowej. Za przygotowanie harmonogramu pracy i opracowanie projektu odpowiada Zespół Projektowy powołany Zarządzeniem Prezydenta Miasta.

Zgodnie z Zarządzeniem nr 470/2024 Prezydenta Miasta Starachowice z dnia 16 września 2024 roku kierownikiem projektu jest Elżbieta Gralec – Zastępca Prezydenta Miasta ds. Gospodarczych. Drugi z zastępców – Marcin Gołębiowski pełni rolę zastępcy kierownika projektu. Jest on jednocześnie koordynatorem zespołu do spraw edukacyjnych i społecznych.

Do grona członków zespołu projektowego powołanych zostało osiem osób. Są to:

Mariusz Majewski – Kierownik Referatu Edukacji, Kultury i Sportu

Malwina Skrzyniarz-Pióro – Kierownik Referatu Działalności Gospodarczej i Zasobów Lokalowych

Wioletta Grosicka – Dyrektor Centrum Usług Społecznych

Marta Woźniak – Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

Agnieszka Lasek-Piwarska – Dyrektor Parku Kultury

Monika Słowak-Brzezińska – Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 9 w Starachowicach

Agnieszka Pachocka – Wicedyrektor Szkoły Podstawowej nr 11 w Starachowicach

Małgorzata Zatorska – Kierownik Biura Centrum Kreatywności Pałacyk

Poza głównym zespołem projektowym powołano również: Zespół ds. inwestycyjno-projektowych, Zespół ds. finansowych, Zespół ds. prawno-organizacyjnych, a także Zespół Zarządzający Projektem.

Składy osobowe tych zespołów prezentują się następująco:

Zespół ds. inwestycyjno - projektowych

Koordynator zespołu:

Marcin Bednarczyk – Kierownik Biura Architekta Miejskiego

członkowie zespołu:

Mateusz Bidziński – Kierownik Referatu Realizacji Inwestycji

Monika Gębska – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Dróg i Ochrony Środowiska Justyna Malicka – Kierownik Referatu Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami

Karol Zawłocki – Kierownik Referatu Urbanistyki i Planowania Przestrzennego

Rafał Piwnik – Samodzielne Stanowisko ds. Nadzoru Właścicielskiego

Zespół ds. finansowych

Koordynator zespołu:

Beata Pawłowska – Skarbnik Miasta

członkowie zespołu:

Aneta Kozieł – Kierownik Referatu Księgowości Budżetowej

Barbara Krzemińska – Główny Specjalista w Zespole ds. Planowania i Sprawozdawczości Budżetowej

Ewelina Cheda – Inspektor w Referacie Księgowości Budżetowej

Zespół ds. prawno-organizacyjnych

Koordynator zespołu:

Maciej Myszka – Sekretarz Miasta

członkowie zespołu:

Katarzyna Walendziak – Kierownik Referatu Administracji i Kadr

Aleksandra Muszyńska – Marzec – radca prawny

Zespół zarządzający projektem:

Dominika Chmielewska – Podinspektor w Biurze Centrum Kreatywności Pałacyk

Martyna Stępień – Podinspektor w Referacie Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych- specjalista ds. promocji i współpracy bilateralnej

Izabela Sikorska - Główny Specjalista w Referacie Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych - specjalista ds. finansowych w projekcie

Emilia Rymarczyk - Główny Specjalista w Referacie Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych – specjalista ds. administracyjnych w projekcie

Do zadań Kierownika projektu należy organizacja i zarządzanie pracami Zespołu, podejmowanie decyzji strategicznych, zaradczych i kontrolnych, w tym:

a) Podział zadań między poszczególnych członków zespołu

b) Koordynacja prac zespołu

c) Nadzór i koordynacja realizacji zadań przez poszczególnych członków

d) Bieżące monitorowanie terminowości, systematyczności i efektywności realizacji zadań zespołu.

e) Planowanie i ustalenie realnego harmonogramu realizacji zadań zespołu oraz zasad prowadzenia polityki informacyjnej i komunikacji z partnerami.

f) Kontakt z Centrum Konsultacyjnym w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań przez Zespół.

Do zadań Zespołów należy:

1) zespół ds. edukacyjnych i społecznych: wypracowanie zakresu, zarządzanie i koordynacja procesu projektowego, współpraca z podmiotami

2) zespół ds. inwestycyjno – technicznych: zarządzanie, koordynacja i nadzorowanie procesu budowlanego i inwestycyjnego.

3) zespół ds. finansowych: całość zadań finansowych związanych z realizacją i rozliczeniem projektu

4) zespół ds. prawno – organizacyjnych: bieżąca organizacja kontaktów, organizacja i podział pracy w zespole, zarządzanie Umową pod kątem prawnym

Do zadań członków zespołu projektowego należy również:

1) Przygotowanie harmonogramu pracy.

2) Przeprowadzenie diagnozy społeczno-gospodarczej miasta i analiza wniosków.

3) Opracowanie projektu do etapu 1 – obejmuje opracowanie i złożenie Wstępnej Propozycji Projektu zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, w tym: przygotowanie propozycji wizji i celów strategicznych miasta, działań kluczowych we wskazanych obszarach, uzasadnienia potrzeby projektu w powiązaniu z długoterminowymi celami rozwojowymi ujętymi we wskazanym dokumencie strategicznym, rezultaty projektu, wskaźniki, zdolność instytucjonalna do wdrażania projektu, założenia do współpracy bilateralnej, plan informacji i promocji, budżet projektu.

4) Obsługa organizacyjna spotkań.

5) Przygotowywanie debat i konsultacji z mieszkańcami i lokalnymi liderami.

6) Prowadzenie polityki informacyjnej i komunikacji z partnerami.

7) Złożenie Projektu w terminie wskazanym przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej.

8) Opracowanie projektu do etapu II – w przypadku pozytywnej oceny na I etapie.

Komunikat prasowy: UM Starachowice

Dodane: 02.01.25 | Odsłony: 877

Komentarze użytkowników

Może, | 2025-01-02 18:34:05 napisał(a):

By tak powołać zespół do powołania zespołu do....,śmiech ma sali,za co ten sztab etatowych urzędników bierze pieniądze,a efekt będzie jak ze spalarnią.

król julian | 2025-01-02 20:01:00 napisał(a):

To w tym mieście jest architekt miejski? :O

jozin z bazin | 2025-01-02 20:03:42 napisał(a):

Rozumiem, że to stanowiska społeczne?

Mieszkanka | 2025-01-02 20:10:24 napisał(a):

I nie tylko bo architekt ma kierownika biura architekta i pewnie zastępcę kierownika, jakaś jeszcze sekretarka, referentka itd. Architektura pełną gębą za pieniądze podatników. Ciekawe kto zaakceptował projekt budowy bunkra w parku? A pro po kiedy będzie naprawiony dach bunkra? Jest wielka niezabezpieczona dziura od bardzo długiego czasu.

gość | 2025-01-03 07:09:39 napisał(a):

Tak właśnie działa biurokracja... ciekawe jakie dostaną dodatki do pensji...

Taki wniosek.. | 2025-01-03 08:19:54 napisał(a):

.. może napisać jedna światła osoba...To jest właśnie takie udawanie pracy zespołowej.

elemelek | 2025-01-03 09:03:36 napisał(a):

Czy w tym urzędzie ktoś jeszcze pracuje???
Może nauczyciele niech wezmą się za naukę dzieci a nie wymyślają jakieś bzdety.

ech | 2025-01-03 15:21:06 napisał(a):

te dzieci ze zdjęcia to ten zespół? No to se Materek dobrał mentalnie równych sobie.

Sebulbo | 2025-01-06 18:38:01 napisał(a):

Same urzędasy i kierownicy za nasze pieniądze :))) No naprawdę paradne towarzystwo

Skomentuj!


Ostatnie komentarze w serwisie