Konkurs na dyrektora Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. mjr H. Dobrzańskiego „Hubala” w Starachowicach [LIST]

6850.nsmed

Dlaczego przegrał dobry Dyrektor?

Nauczyciele, rodzice, uczniowie, pracownicy administracji i wszyscy współpracujący z Zespołem Szkół Zawodowych nr 1 w Starachowicach wyrażają ogromne zdziwienie i niedowierzanie wynikiem konkursu na stanowisko dyrektora ZSZ nr 1, który odbył się 11 czerwca 2015 r. Przystąpiły do niego dwie kandydatki. Jedną z nich była obecna dyrektor szkoły Agnieszka Wybraniec, obdarzona dużym autorytetem w szkole i środowisku, ceniona za swoją fachowość, kompetencje i oddanie pracy. 

Swoim dotychczasowym działaniem, skutecznie realizowaną koncepcją rozwoju szkoły, przyczyniła się do podniesienia jakości pracy, nauczania oraz zwiększania szans edukacyjnych naszych uczniów. Dużą wagę przywiązuje do tworzenia warunków samorządnej i samodzielnej pracy oraz kształtowania postaw przedsiębiorczych wśród uczniów. Dzięki jej staraniom ZSZ nr 1 posiada nowoczesną bazę dydaktyczną (np. pracownie komputerowe z oprogramowaniem branżowym i tablicami interaktywnymi, świetnie wyposażoną pracownię gastronomiczna, fryzjerską, techniki dentystycznej) oraz Bursę i stołówkę. Szkoła jest ośrodkiem egzaminacyjnym we wszystkich kształconych zawodach.

W roku 2010 szkoła uzyskała Certyfikat Jakości „Szkoła Przedsiębiorczości”, przyznany przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości we współpracy z MEN i Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. Certyfikat zaświadczał, że szkoła pełni rolę lokalnego centrum edukacyjnego z dziedziny przedsiębiorczości dla młodych ludzi, ściśle współpracuje z gospodarczo - społecznym otoczeniem, inicjuje działania wspierające środowisko lokalne, dba o jakość nauczania i wychowania w obszarze szeroko rozumianej edukacji ekonomicznej.

Dbając o wszechstronny rozwój młodzieży, dyrektor Agnieszka Wybraniec systematycznie modyfikowała ofertę edukacyjną. Wprowadziła następujące innowacje pedagogiczne:

celnik agent celny w zawodzie technik ekonomista,

bezpieczeństwo narodowe w zawodzie technik handlowiec,

klasa wojskowa w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych,

podstawy służby policyjnej w zawodzie technik ekonomista,

Szkoła praktycznej ekonomii – Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo – projekt Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości - innowacja pedagogiczna do zajęć z przedmiotu ekonomia w praktyce czyli prowadzenie własnej firmy.

W ofercie ZSZ nr 1, znalazły się następujące nowe zawody: technik geodeta, technik architektury krajobrazu, technik usług kosmetycznych, opiekunka środowiskowa.

W latach 2010-2015 jako dyrektor szkoły zainicjowała wiele działań mających na celu wzmacnianie właściwych zachowań uczniów oraz poprawę ich osiągnięć, czego efektem są sukcesy np. Olimpiada Wiedzy o Regionie i Przedsiębiorczości - I miejsce w kraju, finaliści etapu ogólnopolskiego Konkursu z Zakresu Rachunkowości, laureaci etapu centralnego w Ogólnopolskim Konkursie ze Znajomości Małego Rocznika Statystycznego, finaliści etapu ogólnopolskiego w Konkursie na Najlepsze Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo. 

W szkole realizowane są aktywnie i z powodzeniem projekty europejskie. Uczniowie brali udział między innymi z następujących projektach:

- projekt „Wysoki poziom edukacji szansą dla młodych” (326 uczniów) – udział w zajęciach wspierających i rozwijających  z języka angielskiego i matematyki oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno – zawodowe

- projekt EuroCatHos, czyli nauka języków online, w ramach którego powstał kurs językowy do użytku w sektorze gastronomiczno-hotelarskim

- 9 projektów  Mobilności Leonardo da Vinci w Programie „Uczenie się przez całe życie” -  zagraniczne praktyki dla uczniów i wymiana doświadczeń dla nauczycieli 

- projekt Erasmus+  - opracowany w ZSZ nr 1 na lata 2014-2016 zakłada wyjazd 72 uczniów na praktyki zagraniczne

- projekty „Nasza szkoła – moja szansa” (250 uczniów) oraz „Jestem uczniem – będę pracownikiem” (351 uczniów) - udział w zajęciach z doradztwa edukacyjno -zawodowego i psychologicznego oraz w zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i warsztatach a także uczestnictwo w obozie szkoleniowo - sprawnościowym dla klas mundurowych. Projekty realizowane w ramach EFS PO KL we współpracy z Akademią Przedsiębiorczości sp. z o.o.

- projekt „Edukacja zawodowa w praktyce” – za aktywna pracę szkoła została finalistą w maju 2015 r.

Reklama

Potwierdzeniem wysokiej jakości pracy szkoły są wyniki ewaluacji zewnętrznej przeprowadzonej w roku 2014 przez ewaluatorów Świętokrzyskiego Kuratorium Oświaty. 

Szkoła uzyskała (wysoki poziom) ocenę B we wszystkich badanych wymaganiach. Zwrócono uwagę na innowacyjność szkoły w zakresie zrealizowanych działań.

Pod kierunkiem dyrektor Agnieszki Wybraniec szkoła rozwija się i odnosi sukcesy.

Dyrektor jest ceniona za zaangażowanie i oddanie szkole, rzetelnie wykonuje swoje zadania,  zna  placówkę i jej potrzeby, ma doświadczenie zawodowe i posiada umiejętności organizacyjne.

Zastanawia nas wynik i powody, dla których rozstrzygniecie konkursu było niekorzystne dla Dyrektor Agnieszki Wybraniec.

Dziwi nas decyzja w sprawach, które mają duży wpływ na stabilność i jakość funkcjonowania Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. mjr H. Dobrzańskiego „Hubala”. Dlaczego pozbawia się możliwości kontynuowania i wdrażania dobrych koncepcji pracy szkoły ludzi kompetentnych, cieszących się szacunkiem i uznaniem wśród pracowników, uczniów, rodziców i środowiska.

Grono Pedagogiczne i Pracownicy Szkoły

Informacja nadesłana

Dodane: 16.06.15 | Odsłony: 1154 | komentarze (198)

Komentarze użytkowników

mmm | 2015-06-16 12:06:38 napisał(a):

I bardzo dobrze ******** nieroby. Skończyło się babki sranie, kawy, ciasteczka i pierdoluchy pogaduchy. Układ nauczycielsko-polityczny się sypie? Bardzo dobrze. Nie podoba się to won uczyć na bugaJU.

joj | 2015-06-16 12:19:45 napisał(a):

To chyba ktoś ze starostwa taki komentarz mógł wstawić... Układ rządzi! Nigdy w tym mieście nie będzie normalnie skoro odrzuca się fachowców a ściąga swoich. Pani Agnieszka mogła nawet zatańczyć przed komisją, tylko po co? Skoro od początku było wiadomo, że dyrektor jest już wybrany. Konkursy w tym mieście to farsa i nic więcej. Szkoda tylko, że pozbyli się aż tak dobrego dyrektora. Ale wiadomo od kogo ta pani była... PiS w tym naszym grajdole rulez :) Układy, układziki...

a ten układ nauczycielsko-polityczny, który się niby skończył to jaki?? Bo z tego co ja widzę to chyba właśnie się zaczął... Więc albo nie masz pojęcia, albo tkwisz w tym po uszy i będziesz bronić ile wlezie.

Krzywdzicie w tych urzędach ludzi ile wlezie, ale tym razem skrzywdziliście kogoś dobrego. Kogoś, kto wyciągnął tę szkołę za uszy, kto pozyskiwał fundusze, kto zarabiał i przy tym wszystkim był dobrym dyrektorem dla ludzi. Zobaczymy jak sobie poradzi Pani Wójcik. Rączka rączkę myje.

To miasto nigdy się nie zmieni. Konkursy na stanowiska są z góry rozstrzygnięte a jak coś nie pójdzie to się daje inne stanowisko, byleby upchać swoich. Nigdy nie liczą się kompetencje.

Inny | 2015-06-16 12:29:08 napisał(a):

Co się dzieje? A miało być lepiej! A gdzie spełnianie wyborczych obietnic? Kolejna klapa!

Anty | 2015-06-16 12:29:45 napisał(a):

To nie wiecie dlaczego? Przegrała, bo zamiast włazić w d*** obecnej władzy tkwiła w przekonaniu, że liczy się bycie najlepszym i dobro szkoły. No jakaż pomyłka. Nie w tym mieście Proszę Pani!

uczeń | 2015-06-16 13:01:23 napisał(a):

Od kiedy zsz nr 1 ma hubala za patrona .... Hubal jest patronem ale gimnazjum nr 1 co to za redaktorzyna pisała śmiech

też uczeń do uczeń | 2015-06-16 13:03:41 napisał(a):

od zawsze gamoniu, sprawdź baranie zanim coś napiszesz

swój | 2015-06-16 13:22:45 napisał(a):

konkursy to farsa, wiem cos o tym ponieważ mam informacje na temat konkursu w ZEC, tam dopiero pozamiatali hahaha

do swój | 2015-06-16 13:31:42 napisał(a):

jak wiesz to napisz jakie masz informacje

lura | 2015-06-16 13:41:18 napisał(a):

a kto wygrał ?

do mmm | 2015-06-16 14:26:39 napisał(a):

Musisz się wyciszyć, jak już ochłoniesz to przyjdż na kawę. Jaką pijesz rozpuszczalną czy sypaną?

A.W | 2015-06-16 16:57:10 napisał(a):

Naziwsko Pani WYBRANIEC mówi samo za siebie! Nie wyobrazam sobie innej osoby na to stanowisko.. Tym bardziej jakiejś PIS-owki o średniowiecznych poglądach...

Ciekawski | 2015-06-16 18:59:39 napisał(a):

Ciekawy jestem na kogo pójdą zasługi nowej, odważnej dyrektor. Pamiętamy kto pracował na sukcesy, które przyjdą wkrótce np. zaplanowana już termomodernizacja - to nie starania nowej ekipy rządzącej, ani nowej dyrektor, praktyki zagraniczne młodzieży w Portugalii, Hiszpanii itd, innowacje, pracownie, projekty. Będziemy tego pilnować, to jest nasze a nie ustawionej.

xyz | 2015-06-16 19:08:59 napisał(a):

Szkoda pani Wybraniec. A kto ma zostać nowym dyrektorem?

mig | 2015-06-16 19:33:55 napisał(a):

Pani Agnieszka Wybraniec jest wspaniałym człowiekim. Wprowadziła rodzinną atmosferę w prowadzonej przez siebie szkolę, ma bardzo dobre relacje z młodzieżą, która stoi za nią murem.Nikt nie jest sobie w stanie wytłumaczyć faktu, że za tak ofiarną pracę na rzecz szkoły można jej było w taki sposób podziękować.Jeszcze raz pokazano,że nie liczą się kompetencje, uczciwość, dobroć, człowieczeństwo.......Wszystko nic. Przerwać kontynuację tych dobrych praktyk i stabilizację tak wrażliwej instytucji JAKĄ JEST SZKOŁA - TO ROBOTA TYCH WŁAŚNIE SPECÓW.

Niecierpliwy | 2015-06-16 19:37:20 napisał(a):

Ludzie czy wy też tak jak ja nie mozecie się doczekać wyborów????????????????

Nieznane | 2015-06-16 19:39:24 napisał(a):

Pani Wicestarosta nie ujawniła w Gazecie na stronie trzeciej.

Pomysłowy | 2015-06-16 19:51:13 napisał(a):

Ludzie fajne głosy macie
DO CHÓRU SIĘ NADACIE!!!

@Niecierpliwy | 2015-06-16 19:52:29 napisał(a):

Ja się nie moge doczekać , kto pierwszy głośno sypnie to , o czym pół miasta gada ...

@@Niecierpliwy | 2015-06-16 20:00:08 napisał(a):

Czyli co? Syp ;) W tym mieście wszystko wolno :P
Kurcze, szkoda Pani Wybraniec, bo drugiego takiego dyrektora nie będzie, ale widać to się nie liczy. Pamiętajcie obecni dyrektorzy - nie warto się starać, warto lizać tyłki PiSiorkom...

MAG | 2015-06-16 20:09:15 napisał(a):

ludzie, niedługo wybory, głosujcie na tych, co potrafią wszystko rozwalić co dobre.Nie dajmy się......................

do A.W | 2015-06-16 20:10:21 napisał(a):

Ty ludzi z poglądami nie obrażaj> Politycy i partiokracja jeden pogląd maja - do którego stołka najłatwiej d... przykleić , i za czyje plecy się schować . Ideologię dorabiaja sobie wdg potrzeb ...i wiejącego wiaterku .Stabilność w poglądach mają wprost proporcjonalne do honoru , ambicji i poczucia godności .Skaczą z kwiatka na kwiatek , żeby tylko etacik przytulić ....

Instalacje | 2015-06-16 20:16:05 napisał(a):

PiS się instaluje, gdzie się da. W sumie mnie to nie dziwi, w końcu dzielą władze w starostwie, no i w mieście. A myślicie, że Panią Wybraniec, to nikt wcześniej nie poparł? Dyrektorem nie zostaje się ot tak.

aa | 2015-06-16 20:20:52 napisał(a):

Kto się dorwał do tej władzy? Ludzie chorzy z nienawiści i z gruntu źli. Nic to dobrego nie wróży.

Tytus | 2015-06-16 20:23:47 napisał(a):

Dlaczego przegrała? Odpowiedź jest bardzo prosta ,ponieważ nie jest znajomą Szanownego Pana prezydenta "Starachowice bez układów" właśnie widać. Materkowi tylko wycieczki po w głowie.

do Tytus | 2015-06-16 20:40:52 napisał(a):

Ona nie przegrała . Ją zniszczyli ludzie, którzy dla zasady lubią gnoić i dokuczać.

koń | 2015-06-16 20:41:25 napisał(a):

Żegnamy uprzejmie p. Dyrektor A. Wybraniec.To tylko stanowisko.Nie umie pani przegrywać, a jak pani została dyrektorem?

xxx | 2015-06-16 20:50:05 napisał(a):

Pani umie przegrywać tylko Pani nie przegrała. I tu jest problem.

Tomek | 2015-06-16 20:56:30 napisał(a):

:) A mówiłem i ostrzegałem przed wyborami?

@koń | 2015-06-16 20:57:16 napisał(a):

Dobrze prawi, polać mu!

tango | 2015-06-16 21:04:46 napisał(a):

Oj tam. W tym wiejskim miasteczku takie już obyczaje. Odbudujesz, zrobisz porządek, wyremontujesz i kopa! Przecież nie tak dawno dyrektor muzeum Wielkiego Pieca Pani Gorzkowska też dostała kopniaka. Po wyremontowaniu Muzeum!? W tym mieście to norma. Więc "nic sie nie stało".

@@@Niecierpliwy | 2015-06-16 21:07:45 napisał(a):

Koniec afery podsłuchowej na YT - polecam .O nagraniach i szantażach >> Wszystko w naturze ma swój odpowiednik . Nawet kelner >>>>>>

My | 2015-06-16 21:27:04 napisał(a):

Ci, co żegnają uprzejmie panią Dyrektor A. Wybraniec a witają Nową Dyrektor muszą się już zabrać do roboty. Nieróbstwo nie będzie tolerowane zgodnie z przesłaniem rządzących w Starachowicach „ CZAS NA ZMIANY”

szarada | 2015-06-16 21:44:21 napisał(a):

Ogłaszam konkurs - zapewniam , iż uczciwy . Jako ,że anonimowy - bez kolesiostwa . Kto jest "Kelnerem " , kto na kogo ma "Taśmy Prawdy " , I gdzie znajduje się obecnie Sow...a i przyjeciele . W nagrodę czyste sumienie . Podpowiedż - cyt " warto być przyzwoitym "....

;) | 2015-06-16 21:57:43 napisał(a):

Jestem absolwentem tej szkoły i uważam iż postąpiono bardzo niesprawiedliwie! Pani Wybraniec jest naprawdę wspaniałym człowiekiem i nauczycielem z powołania, rozumie potrzeby uczniów i personelu tej szkoły. Każdy uczeń tej szkoły powie to samo, jak i każdy nauczyciel (wydaje mi się). Bo ta szkoła to nie szkoła- to jedna wielka rodzina|| jestem także absolwentem gimnazjum nr.2... Cóż... mogę tylko stwierdzić że nowa "pani dyrektor" nie ma polotu, z poważaniem były uczeń

@WP | 2015-06-16 22:10:30 napisał(a):

Pani Agnieszka wybraniec to kobieta wielkiego formatu.Ma otwarte serce na potrzeby wszyskich potrzebujacych pomocy.KTOŚ, KTO ZROBIŁ JEJ KRZYWDĘ POWINIEN MIEĆ OBCIĄŻONE SUMIENIE I ŚWIADOMOŚĆ, ŻE TO ZŁO DO NIEGO WRÓCI.

My | 2015-06-16 22:15:17 napisał(a):

A kto to jest ta Nowa Pani Dyrektor? Nigdzie nie ma żadnej informacji, ale musi to być jakaś szycha ze szkoły średniej, która pewnie ma niezłe doświadczenie w zarządzaniu szkolnictwem średnim zawodowym. Bo jak nie, to jest to tak , jak różnica pomiędzy słowikiem i wróblem - obydwaj umieją śpiewać, ale tylko jeden z nich śpiewa czysto , bo skończył konserwatorium.

Ciekawy | 2015-06-16 22:20:18 napisał(a):

A kto w takim razie był taką wyrocznią, że dobry dyrektor nie został wybrany gdzie znajdę skład komisji

emeryt | 2015-06-16 22:21:28 napisał(a):

a finał będzie taki;biblioteka dostanie fuchę zastępcy dyrektora! Czego to żona nie załatwi?Agata' powinnas się wstydzić !

do emeryta | 2015-06-16 22:28:58 napisał(a):

chyba ma pan rację ,tylko czemu pan jest z panią z Pisu na 'TY'

elo | 2015-06-16 22:43:03 napisał(a):

za Kwietnia to rządzili sami fachowcy bez układów a kto to jest ta Wybraniec jakaś Świeta bo modły do niej odprawiają

Abstynent | 2015-06-16 22:50:55 napisał(a):

Z żenadą przypatruję się tej prowincjonalnej dyskusji... Niejaki/niejaka JOJ pisze o układzie...Szanowna osobo, jeśli rządzą układy to była dyrektor też z układu, tyle że Sld.Bez klasy i formatu. A namaszczanie nazwiskiem, że to z narodu wybranego - to już zakrawa na kpinę bałwochwalczą. Więcej pokory nad sobą, gdy kiedyś takie rady dawano przegranym..Poziom piszących i ich opinie to urąganie intelektowi. Grajdoł małomiasteczkowy, w którym - jakoby - Jedyną skrzywdzono...Żenada.

do Abstynent | 2015-06-16 22:57:38 napisał(a):

Wytrzeźwiej mimo wszystko zanim cokolwiek i gdziekolwiek będziesz chciał coś kiedyś napisać, bo uwłaczasz tym kilku szarym komórkom które cię reprezentują. Ot co.

@elo | 2015-06-16 22:58:48 napisał(a):

Ale miało być inaczej . Bez układów , bez partii , bez załatwianych konkursów .Bez ludzi o szemranej reputacji i wykształceniu . Bez pseudofachowców.Bez obsadzania stanowisk ludzmi z kolesiowskiej łapanki .Bez ogłupiających zdjęć i propagandy . A jest bez sensu , bez ładu i składu , bez -nadziejnie ,bez perspektyw , bez obwodnicy , bez kąpieliska , same bez bez bez , bez końca jak widać ....

do abstynenta | 2015-06-16 22:59:26 napisał(a):

samo nazwanie siebie Abstynentem już mówi oTobie bardzo wiele.Chyba ,że miałes na mysli Absolwenta.

@ Abstynent | 2015-06-17 06:44:34 napisał(a):

Grajdoł - to jest na górze . Nie intelekt jest miarą człowieka ,a jak rządzą nami tacy intelektualiści - to wolę być ćwierćinteligentem , ale przynajmniej uczciwym .I to jest fakt , trzeba jednak mieć coś w głowie , żeby umieć tak koncertowo ludzi oszukiwać .Co prawda poczucie honoru - jak tyle osób centralnie w oczy pluje - jakby w zaniku ,ale kinder sztuba władzy wymarła w pokoleniu , które honorowo wolało sobie w łeb palnąc , niż obelg słuchać . Teraz model Dyzmy to norma ,nasz grajdolniany Nikodemie na odwyku .A ty @@Niecierpliwy - rozwiąż szaradę - i będziesz wszystko wiedział .To jest dpiero syf

MY | 2015-06-17 06:54:28 napisał(a):

Drogi Abstynencie , nie do twoja terapia był skuteczna i możesz mieć zaniki pamięci, zweryfikuj swoją wiedzę na temat pani Dyrektor A. Wybraniec. Ona nie jest z SLD , a szkoła jest apolityczna.

absolwent kurnika | 2015-06-17 07:21:20 napisał(a):

Wiele osób się wypowiada a nie wie że szkoły średnie są w gestii Starostwa a nie miasta. Szkoda starej dyrektorki, wiele się działo ale też wiele rzeczy można by było zrobić lepiej. A układy, układy były są i będą i tyle.

!!! | 2015-06-17 07:57:35 napisał(a):

na czele każdej szkoły powinien stać fachowiec ,ale nie nauczyciel, aby pogonić całe to oświatowe towarzycho do roboty bo teraz to szkoła to miejsce ciepłej posadki dla wybranych belfrów a nie miejsce gdzie kształci się przyszłego pracującego fachowca, pora zacząć rozliczać nauczycieli za swoje efekty, a nie płacić im za samo przychodzenie na kilka godzin dziennie do szkoły.

Piotrek | 2015-06-17 07:59:46 napisał(a):

Układy układami i niestety polityka obsadziła to stanowisko. Może kiedyś to się zmieni ale ja nie o tym. Można być dobrym lub słabym dyrektorem szkoły. Pani Wybraniec była dobrym, nowa dyrektor ma swoją szansę i czas ją zweryfikuje - życzę powodzenia, dla dobra szkoły i uczniów. Pani Wybraniec na pewno znajdzie sobie nowe wyzwania i np. postawi na nogi inną szkołę, tylko tym razem może to już być szkoła prywatna.

!!! | 2015-06-17 07:59:59 napisał(a):

@do my ,a od kiedy to szkoła jest apolityczna i która, gdzie na czele szkoły stoi ktoś nie powiązany z układami politycznymi i kto teraz dostaje pracę w szkole?Chyba żyjemy w dwóch różnych miastach.

DO !!! | 2015-06-17 08:13:05 napisał(a):

A czego oczekiwać ,jak w mieście karty rozdaje nauczyciel .Przecież wiadomo , kto naprawdę stanowi "grupę trzymającą władzę "....

do wszystkich | 2015-06-17 08:47:17 napisał(a):

prognoza pogody dla Starachowic-LIPIEC będzie trwał do pażdziernika!Tylko i aż!Co zrobimy ze wszystkimi lipcówkami,które wszędzie zalegają w naszym miescie?

Uczennica | 2015-06-17 09:30:10 napisał(a):

Ciekawe kim była druga kandydatka...
P. Wybraniec była i jest otwarta na potrzeby oraz problemy uczniów i zawsze można było zwrócić się do niej o pomoc. Nie wiaodmo jak teraz będzie ale moim zdaniem szkoła wiele straci przez ten wybór.

@uczennica | 2015-06-17 10:09:14 napisał(a):

Jakaś pani Wójcik, wicedyrektorka z któregoś gimnazjum

!!! | 2015-06-17 10:09:27 napisał(a):

@do!!!, dlatego trzeba wprowadzić ustawę że nauczyciel podobnie jak policjant ma zakaz zajmowania sie polityką i POLSKA będzie mlekiem i miodem płynąca.Tyle szkód co narobili przez 25lat nie zrobił nikt.

Ferdek Kiepski | 2015-06-17 10:55:08 napisał(a):

Jestem uczniem tej szkoły i wiem, że nie będzie lepszego dyrektora niż P. Wybraniec. To za czasów sprawowania przez Nią funkcji dyrektora szkoła odnosiła największe sukcesy. I co tu dużo gadać, wielu już to podkreśliło, zwyciężyła koleżanka albo kuzynka jakiegoś "ważniaka" ze starostwa.

!!!!!! | 2015-06-17 14:02:11 napisał(a):

Naprawdę nie wiecie kto jest nowym dyrektorem, osoba sama była zaskoczona ze nią została

Mama | 2015-06-17 14:07:11 napisał(a):

Miały owszem są dobre,ale nie w tym przypadku i kosztem naszych dzieci!!!!!!!

Do Abstynenta | 2015-06-17 14:25:22 napisał(a):

Abstynencie nie przypatruj się z żenadą tej prowincjonalnej dyskusji. Ty też jesteś prowincjonalny skoro nie widzisz , że ta transparentność o której się tak dużo mówiło przed wyborami tu na tej prowincji się nie sprawdza.

Prowincjonalizmem jest tutaj to , w jaki sposób rozdawane są karty !!!!!!.

Dyrektorem się bywa, a człowiekiem jest się całe życie – i na pewno Pani Dyrektor A. Wybraniec nim pozostanie .

Nie chodzi o to że przegrała 5: 4 bo to jest matematyka. Ważnym jest że przegrała 1 głosem, a zastanawiającym jest to jaką rewelacyjną koncepcję przy wsparciu władz przedstawiła Nowa Pani Dyrektor . Powodzenia dla wszystkich nierobów.

I po co ten lament | 2015-06-17 14:58:10 napisał(a):

Nowa władza - nowi ludzie. Była dyrektor tez miała poparcie ówczesnych władz, i to mocne. Nic nie zrobicie tymi żalami i hymnami pochwalmymi. Mnie zastanawia fakt, że jak ktoś pracuje dobrze to to powinno być normą a nie szczególną zasługą.

!!!!!! | 2015-06-17 15:17:07 napisał(a):

Były dwie kandydatki pani obecna dyrektor i zastępca dyr gimnazjum nr2 w starachowicach p.Monika Wojcik

Do do wszystkich | 2015-06-17 15:32:42 napisał(a):

Co zrobimy z lipcówkami – proste:

Wszystkie lipcówki won uczyć na bugaju, pożegnamy ich uprzejmie, to tylko stanowiska, lipcówki potrafią przegrywać, chyba wiedzą jak dostali się do stołków i będziemy modły do nich odprawiać jak do świętych

do do wszystkich | 2015-06-17 16:14:56 napisał(a):

A co kwietniówki nie umieją przegrywać?

Nietutejszy | 2015-06-17 16:30:44 napisał(a):

Z tego co wiem lipcówki to są jabłka co się szybko psują. A co to są kwietniówki nie znalazłem w encyklopiedyji

do nietutejszego | 2015-06-17 16:58:50 napisał(a):

kwietniówki już są od pewnego czasu wyPISane ze starachowickiego języka.

uczennica | 2015-06-17 17:06:29 napisał(a):

Pff jeśli ta Pani była otwarta i pomocna to chyba ktoś kto to pisał ma poczucie humoru bardzo się cieszę że będzie zmiana czas jej się zakończył może teraz coś będzie lepiej w tej szkole bo Chwilowo nie polecam nikomu tam nie ma kto dobrze uczyć i nie umieją rozmawiać z uczniami może na ręce jednej ręki znajdzie się tych którym zależy na uczniach !!! Czas na duża zmianę mam nadzieję że uczniowie będą mieli lepiej

obserwatorka | 2015-06-17 17:10:00 napisał(a):

po co tyle nerwów?.prawdajest tylko jedna:była zmowa przy konkursie na stanowisko dyr.ZSZnr1 i Ci,którzy maczali w tym palce"niech rzucą pierwsi kamieniem".Po Dudzie i w Starachowicach na stołkach będą z jedynej słusznej partii.

neo | 2015-06-17 18:12:29 napisał(a):

A może ktoś wie kto został dyrektorem SP 10 bo tam też chyba był konkurs ?

Gość | 2015-06-17 18:19:37 napisał(a):

Każda władza obsadza przeróżne stanowiska ludźmi z nią związanymi. Nie jest to żadna nowość. Rozsądna władza zachowuje jednak przy tym jedną, acz istotną zasadę: "Nie zmienia się ludzi, którzy zapewniają sukces". Bez wątpliwości pozostaje, że wyniki konkursu na dyrektora ZSZ 1 przeczą zachowaniu tej zasady. Jeśli malkontenci sądzą, że ktokolwiek ogarnie działanie tej szkoły lepiej to szybko będą mieli powody do nowych narzekań, że "lepiej już było". W Starachowicach panuje moda na kończenie liceów- nie wiedzieć dlaczego- więc to że ZSZ 1 nadal istnieje to zasługa przede wszystkim wysiłków Pani dyrektor Wybraniec, która umożliwiała rozwój ludziom chętnym, a mobilizowała leniwych. Ewidentnym dowodem tego są zarówno licznie realizowane projekty, jak i zadowolenie podmiotów współpracujących ze szkołą i Panią Wybraniec (jak widać władze Powiatu tego nie zauważyły w trakcie konkursu).
Przykre, że okres rozwoju ZSZ 1 ma już właśnie za sobą, ale z pewnością inna instytucja teraz na tym zyska. Szkoda tylko, że zapewne nie będzie to już instytucja publiczna...
Nowej Pani dyrektor życzymy powodzenia w dotrzymaniu kroku Pani dyrektor Wybraniec bo nie będzie to łatwe.

dobra rada | 2015-06-17 18:34:59 napisał(a):

.,Proponuję zdjąćł wszystkie banery z parkanu ę szkoły - niech nowa dyrektor samodzielnie uczy się" WHAT IS WHAT"?

do dobrej rady | 2015-06-17 18:40:04 napisał(a):

I tu chyba jest "pis pogrzebany"

Max | 2015-06-17 18:48:34 napisał(a):

Za cztery lata będzie zmiana.

Materek nie miał żadnych zalet
i osiągnięć wygrał bo nie był Kwietniem.

25 letni chłopak został prezydentem miasta takie rzeczy tylko w Starachowicach.

Za cztery lata zostanie rozliczony
tak jak Kwiecień.

do dobrej rady | 2015-06-17 19:05:46 napisał(a):

Faktycznie ta szkoła to kombinat, banery muszą być to drogowskazy

Do Max | 2015-06-17 19:21:03 napisał(a):

Co ma Materek do szkół które mu nie podlegają ? Konkurs w sp 10 przegrała kandydatka PiS.

heretyk | 2015-06-17 19:33:48 napisał(a):

A gdzie szeroko głoszone Prawo i Sprawiedliwość wolne od afer? Panie "Kadrowy" kogo rozliczy prezes za przegrane w mieście jesienne wybory?Bedzie "rock end roll", a król jest tylko jeden i jego JOW-y!!!

do uczennicy | 2015-06-17 20:18:36 napisał(a):

Co robisz jeszcze w tej szkole? Z taką inteligencją niech mamusia zapisze Cię na Sorbovit lub Foxtrot. Marnujesz się dziecko drogie!

anonimus | 2015-06-17 20:52:47 napisał(a):

mam nadzieję ,że pięcioro z komisji w każdej chwili może w imię prawa ,deklarowanej wiary i sprawiedliwosci zaręczyć że to był wybór zgodny z ich sumieniem.Ale to tylko moja głupia nadzieja.

Śpioch | 2015-06-17 22:06:10 napisał(a):

Ale jazda nie mogę zasnąć!!!

kkk | 2015-06-17 22:10:32 napisał(a):

Nie pozdrawiam przyszłej dyrektorki mojej szkoły. Pani A.Wybraniec jest wspaniała kobieta,jest bardzo wyrozumiała dla uczniów i dba o swój personel, o dobre imię szkoły. Nie przyjmuje tego do wiadomosci,że pojawi się nowa "babka"

do anonimus | 2015-06-17 22:11:59 napisał(a):

nie mundruj się mundrusiu tylko napisz kto był w tej komisji

do kkk | 2015-06-17 22:17:13 napisał(a):

ba-ba

do kkk | 2015-06-17 22:17:54 napisał(a):

to zróbcie z nauczycielami i z personelem strajk i nie pracujcie i nie uczcie się jak przyjdzie nowa dyrektorka! skoro aż tak wam przeszkadza to zastrajkujcie i koniec

Do kkk | 2015-06-17 22:20:51 napisał(a):

Nie wywołuj wilka z lasu, do strajku wcześniej czy później dojdzie

Anemik | 2015-06-17 22:28:43 napisał(a):

Po tych konkursach mam chęć wystartować. Nad tym artykułem pojawia się inny pod tytułem Nabór kandydatów..... czy ktoś mi powie na co bo ten pasek za szybko mi ucieka.

Wielki brat | 2015-06-17 22:30:12 napisał(a):

Teraz rozpiszemy konkurs na wice starostę i bibliotekarza

do anemik | 2015-06-17 22:31:32 napisał(a):

a kliknij w ten pasek to się dowiesz

agata | 2015-06-17 22:38:13 napisał(a):

każda nowa miotła dobrze zamiata- a tylko jedną kadencję.

Śpioch | 2015-06-17 22:40:16 napisał(a):

zajrze jeszcze przed snem co tu jeszcze pisom

Czytelnik | 2015-06-18 07:47:01 napisał(a):

Napiszcie we wrześniu co u was słychać

a | 2015-06-18 08:33:52 napisał(a):

tam nie tylko dyrektora powinni wymienić ale też połowę kadry nauczycielskiej bo tylko szkodzą uczniom teraz są takie szkoły że tylko przeszkadzają a są tylko po to aby belfer miał niezły stołek, nikt ich nie rozlicza za wyniki, wie ktoś może ile osób po skończeniu tej "wspaniałej" szkółki pracuje w swoim zawodzie i za ile, żęby zdać maturę i tak starzy muszą dodatkowo bulić za korki, dla mnie szkoła w obecnym stanie to tylko strata czasui i kasy, mam wrażenie że belfer raczej ma zniechęcić ucznia do nauki niż zmotywować.

Do a | 2015-06-18 08:43:18 napisał(a):

Trzeba było iść do liceum nr 1 lub 2 tam nie musiał byś chodzić na korki pozdraeiam

Do a | 2015-06-18 09:27:43 napisał(a):

I doszedłeś do dobrych wniosków.
A kto dziś pracuje w swoim zawodzie?????????????

Do a | 2015-06-18 09:34:01 napisał(a):

Zrób sobie koniecznie rachunek sumienia ile się uczyłeś i pamiętaj nikt za ciebie się nie nauczy. Ten sam belfer uczy i tych co osiągaja sukcesy i ciebie.

b | 2015-06-18 11:50:07 napisał(a):

Zanim nowa dyrektor z gimnazjum polapie sie, jak funkcjonuje szkola srednia zawodowa, minie rok. I bedzie to rok zmarnowany, bo nic nowego nie wniesie. Szkola z rozpedu bedzie funkcjonowac, bo projekty beda kontynuowane, egzaminy beda sie odbywac, ale atmosfera pracy nie bedzie dobra. Dyrektor A.Wybraniec wygrala konkurs na dyrektora 10 lat temu, jako jedyny kandydat i pracownik tej szkoly, po 5 latach rada wnioskowala o druga kadencje i kuratorium to uznalo. Teraz konkurs wygrala osoba z innej szkoly, nigdy nie pracujaca w szkole sredniej zawodowej, ale z ambicjami do rzadzenia. Co z tego moze wyniknac? Tylko konflikt, a to nie sprzyja ani uczniom, ani nauczycielom.

www | 2015-06-18 12:35:06 napisał(a):

jesli chodzi o cos o chodzi o pieniadze lub stanowisko .mysle ze jedna pani dyrektor i p.Wojcik padly ofiara Starostwa .Co ona moze wiedziec o szkole sredniej i rzadzeniu jak nigdy nie byla na stanowisku nawet dyrektora .Beda pociagac za sznureczki p.Monika .a tak szczerze mowiac jesli pani Wojtyszek rozdawal dlugopisy zeby na nia glosowac to tym samym dlugopisem ja skreslimy .

super okazja | 2015-06-18 16:52:54 napisał(a):

odstąpię 2 długopisy z obrzydliwym nazwiskiem\nawet po wydrapaniu napisu budzą we mnie odrazę\

do super okazji | 2015-06-18 17:07:17 napisał(a):

Ja od razu zasiliłem worek do segregacji i wywaliłem długopis ,gdyżznam tą panią,i dla mnie takie postępowanie-to norma.

××××× | 2015-06-18 17:44:00 napisał(a):

Ludziom stanowiska do glowy uderzaja .ale niech pomysla ze szybciej z góry niz z dolu mozna spasc a pozniej co?jak ludziom w iczy spojrzec

do xxxxx | 2015-06-18 18:38:26 napisał(a):

Taka jedna Pani dyrektor już zasmakowała tego szczęścia. Z samej góry przykro spada się na ziemię i właśnie jak spojrzeć ludziom w oczy? Czy ktoś pomoże?

Hehe | 2015-06-18 20:05:25 napisał(a):

Współczuję tej pani co ma objąć stanowisko w tej szkole, każdy będzie patrzył jej na ręce i nie daj Boże żeby poszło coś nie tak bo rozlicza ja do każdej minuty w szkole i każdego grosza oby dobrze zainwestowanego w szkole

moje zdanie | 2015-06-18 20:25:00 napisał(a):

Współczucie należy się i nowej dyrektorce ale najgorętsze A.W.za wpakowanie "swojej"w wielkie...\wg.uznania wpisz swoje brakujące słowo/

xxx | 2015-06-18 20:29:00 napisał(a):

I po co ci to było?KOSZMARNYCH SNOW!

Nowinki | 2015-06-18 20:46:01 napisał(a):

Dwie osoby ze Starachowic znalazły się w kieleckiej piętnastoosobowej Radzie Programowej Oddziału TVP, wybranej na czteroletnią kadencję.
Są to Andrzej Pruś, wiceprzewodniczący Sejmiku Województwa oraz Tomasz Kordeusz, dyrektor Starachowickiego Centrum Kultury.

### | 2015-06-18 20:54:47 napisał(a):

Czy p.Prus to nie pis?

Jagodzianka | 2015-06-18 22:57:23 napisał(a):

Pani Monika jest super i bardzo jej gratuluję. Trzeba spełniać swoje marzenia, wspinać się w górę. Pani Dyrektor raczej nie była taka idealna skoro szkoła ma opinię nędznego poziomu. Te pochwalne słowa na temat Pani dyrektor to pisze chyba ona sama, koleżanki od ploteczek albo uczniowie, których ciągnęła za uszy do następnej klasy. Znajdźcie w necie ogólnopolski ranking szkół średnich i zobaczcie, że ogon tego rankingu grzeje właśnie ta szkoła od dobrych kilku lat. Życie jest zmienne, zmiana jest też podstawą rozwoju - więc jak dla mnie SUPER WYBÓR.

do Jagodzianka | 2015-06-18 22:59:24 napisał(a):

No, życie jest zmienne. Trzeba zmienić prezydenta tego miasta

zbyszek | 2015-06-19 07:34:40 napisał(a):

@jagodziankaa, może dla ciebie jest super dopóki na czele szkoły będzie stał nauczyciel nic się nie zmieni dalej będzie syf i zero rozliczenia za efekty, wmawia sie dzieciom że najwazniejsza jest edukacja a póżniej okazuje się że to cztery lata stracone bo dla pracodawcy taki osobnik nic nie potrafi bo nikt go nie chciał nauczyć , dzisiejsza szkoła to jedna wielka ściema, oddać rodzicom to co płaca za nauke swoich pociech, i wtedy będziemy mieli wykształcone społeczeństwo.

### | 2015-06-19 07:52:47 napisał(a):

Owszem moze mają słaba zdawlnosc matur bo to szkoła zawodowa i większość stawia na egzamin zawodowy, który zdają powyżej 94 procent (powyżej średniej krajowej).po drugie gdyby nie była szkoła super nie oceniło by kuratorium jej na literkę B

Poziomica do Jagodzianki | 2015-06-19 07:53:43 napisał(a):

Sprawdż poziom 10. Też będzie o czym pisać

Absolut | 2015-06-19 08:11:14 napisał(a):

Podpisywanie w/w listu jako grono pedagogiczne jest sporym nadużyciem. Jestem nauczycielką tej szkoły i ze mną tego nikt nie konsultował, a grono zbuntowanych lizusów to nie grono pedagogiczne. Ja się cieszę ze zmiany, mam nadzieję, że nowa Pani dyrektor podwyższy poziom matur bo zgadzam się z przedmówcami jest strasznie niski.

### | 2015-06-19 08:48:05 napisał(a):

To czemu podpisuje się pani Absolut jeśli pani się nie zgadza najlepiej podpisać się imieniem i nazwiskiem a nie anonimowo

Gosc | 2015-06-19 08:51:19 napisał(a):

Pewnie nowa p.dyrektor będzie uczyła się za dzieci :)

zbyszek | 2015-06-19 08:55:09 napisał(a):

to jakiś absurd gościu który jak szczur chowa się za nikiem ###, sam domaga sie podania od absoluta imienia i nazwiska,

zbyszek | 2015-06-19 08:58:20 napisał(a):

@gość, dzieci i młodzież trzeba zainteresować przedmiotem i umiejętnie przekazać wiedzę, jak nauczyciel nie ma podejścia do ucznia to zepsuje najlepszy talent co niestety teraz się w wiekszości przypadków dzieje, dyrektor jest od tego aby nieudolnych nauczycieli zamienić na tych z pasja i wynikami.

Asia | 2015-06-19 09:13:13 napisał(a):

Zgadzam się w 100%. Dyrektor to manager, który nie powinien tolerować lenistwa. Ma motywować pracowników i wymagać od nich wyników. Nauczyciele mają wymagać od uczniów. Są szkoły od lat na szczycie list najlepszych, a przecież co roku też przychodzi do nich nowa młodzież. Chodzi o motywację, wymagania, pokazania nauki jako przygody.

do asia | 2015-06-19 09:20:06 napisał(a):

No i co z tego skoro po skończeniu szkoły i studiów i tak są potrzebne znajomości u rumienia żeby załatwił prace. Urzą, strefa, spółki...Takie są obecne realia w tym mieście.

b do Absolut | 2015-06-19 10:31:50 napisał(a):

"Grono zbuntowanych lizusow" to ludzie, ktorzy doceniaja czyjas prace i widza dokonania. A czym Ty mozesz sie pochwalic?

kol | 2015-06-19 11:35:31 napisał(a):

Te lizusy robiły robotę, a tobie się to nie podobało

Do absolut | 2015-06-19 11:49:15 napisał(a):

Nie wjeżdżaj na swoje podwórko.
A Ty jesteś Grono skoro lizusy wg. Ciebie to nie Grono?
Nauczycielko z tej szkoły! A Ty nie mogłaś zrobić poziomu zdawalności , jeśli napisałaś,że jesteś z tej szkoły??
Czyli, co drzemałaś w pracy, podczas gdy lizusy harowały? Pani dyrektor ci podwyższy poziom a czy nie jest to czasem twoje zadanie? Czy Ty nie musisz się czasem zabrać do roboty???

Gość | 2015-06-19 13:47:33 napisał(a):

Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi dyskusji.
Po pierwsze porównywanie wyników matur z liceów i techników jest bezcelowe bo młodzież która wybiera licea w większości później idzie na studia (są wśród nich na przykład przyszli lekarze, prawnicy czy inżynierowie), natomiast młodzież po technikach zazwyczaj kończy na nich swoją edukację (lub idzie na mało renomowane uczelnie) więc poziom wiedzy wymaganej w technikum jest maksimum co mogą (lub chcą)osiągnąć. Ci młodzi ludzie z kolei zdobywają po technikum zawód, w którym akurat absolwenci ZSZ 1 z tego co słyszałem są całkiem cenieni.
Po drugie przepychanie się o to czy list jest podpisany tak czy inaczej jest dość dziecinne (zwłaszcza że osoba która zgłosiła zastrzeżenia wydaje mi się nie mieć racji). Czy jeśli napiszę list ze znajomymi i podpiszemy go jako "Mieszkańcy Starachowic" to znaczy że muszę mieć do tego zgodę wszystkich mieszkańców?
Trzecią, ciekawą według mnie, kwestią jest podważanie zaangażowania w pracę Pani dyrektor Wybraniec. Szczerze mówiąc nie mam informacji jak wygląda to teraz w innych szkołach, ale z tego co przeczytałem w artykule to w szkole dzieje się bardzo dużo na rzecz edukacji i zdobywania umiejętności uczniów. Nie wydaje mi się żeby jakakolwiek inna szkoła w mieście proponowała choćby podobna ilość porównywalnych przedsięwzięć. Stąd dziwią mnie komentarze typu "siedzą na kawie", "wreszcie się zacznie coś dziać".
Wreszcie ostatnie co mnie tutaj zdziwiło, to że wypowiadający się ludzie zamiast używać konkretnych argumentów wyzywają się jak dzieci w piaskownicy, albo zarzucają że jedyne pozytywne komentarze mogą pochodzić od Pani Wybraniec. Każdy może mieć własne zdanie, jakie by ono nie było, ale to że ktoś podziwia czyjąś pracę wydaje mi się być raczej dobrą zmianą w społeczeństwie obrażaną nie wiedzieć dlaczego.

do gość | 2015-06-19 14:10:26 napisał(a):

100% racji

Chomik | 2015-06-19 15:53:12 napisał(a):

Wychowałem się w tym mieście. Żyją w nim uczciwi, dobrzy ludzie. Niestety dla polityków liczy się tylko koryto. Potrzebują głosów. Tylko głosów. Uważajcie na oszołomów dających Wam długopisy. Kupili je za partyjne pieniądze - z Waszych podatków. To tak, jakbyście kupili je sobie sami. Potem zmienią to, co dobre, na gorsze. Ich dzieci uczą się w renomowanych szkołach. Szkoda mi tych młodych ludzi z biednych rodzin, którzy mogli po raz pierwszy w życiu, dzięki wysiłkowi i wielkiej pracy pani Agnieszki Wybraniec oraz garstki dobrych nauczycieli tej zacnej szkoły, wsiąść po raz pierwszy w życiu do samolotu i polecieć do Hiszpanii czy Włoch. Pamiętajcie: Po owocach ich poznacie. Nie może dobre drzewo złych owoców wydawać, ani drzewo złe, dobrych owoców wydawać nie może. Smutne, że wszyscy jesteśmy ofiarami polityków. Bo to był ukartowany przez nich konkurs. Niech odsłonią tajne głosowanie, pokażą protokół z konkursu i uzasadnienie wyboru. Pewnie wyjdzie z tego, że na A. Wybraniec głosowali: przedstawiciel rady pedagogicznej, przedstawiciel rady rodziców, i oba związki zawodowe - to te cztery głosy. Przeciwnie: trzy osoby reprezentujące Starostwo i dwie Kuratorium Oświaty - to pięć. Nie dziwi Was, że ci sami wizytatorzy Kuratorium Oświaty oceniają podczas kontroli dyrektorkę wzorowo, a potem nagle na konkursie nisko? Mądrej głowie, dość dwie słowie... Strzeżcie się fałszywych proroków... wilków w owczej skórze...Tymi długopisami zagłosujcie mądrze jesienią. A co do wyników konkursu: Dura lex, sed lex. Przykre, gdy porządnym ludziom, takim jak A.Wybraniec, plują w twarz zwykłe szuje...

K.P. | 2015-06-19 16:22:45 napisał(a):

To podejście o którym piszesz: "Po pierwsze porównywanie wyników matur z liceów i techników jest bezcelowe bo młodzież która wybiera licea w większości później idzie na studia"jest bardzo błędne i krzywdzące. I pokazuje prowincjonalność Zespołu Szkół Zawodowych nr 1. Nie możesz zakładać, że młodzież po technikum nie chce iść na studia, nie idzie bo odebrano im tą szansę tak marnie ich nauczając, bardzo słabo zdali maturę więc nie mają szansy pójść na dobre studia, a czasem na jakiekolwiek studia. Wiem to z autopsji. Jest wiele kierunków studiów, które są dopełnieniem zdobytego tam zawodu. Jeśli jesteś nauczycielem tej szkoły to współczuję Twoim uczniom, że z góry zakładasz, że nie będą się później rozwijać. Takie myślenie "po co Ci matura" to już nie na te czasy. Zobacz średnią ocen z matury z techników zawodowych z innych miast to zdziwi Cię wysoki poziom - warto sięgać po dobre przykłady, a nie być ciągle prowincjonalną szkołą.

@Gość | 2015-06-19 16:33:30 napisał(a):

Nie trzeba mieć wykształcenia , tylko kolegów .Do niedawna do mnie do mopsu przychodziła osoba ,która ani uczyć , ani pracować nie chciała , tylko socjal , a teraz proszę , etacik ...

do Absoluta | 2015-06-19 16:37:54 napisał(a):

1. Nie podszywaj się za kogos z grona 2."Absolut"-40% wódka 3.Od kiedy to od dyrekcji zależą wyniki z matur? 4.Jeżeli jednak jestes nauczycielem tej szkoły to od wrzesnia będziesz mogła wreszcie przyczyni się do podniesienia poziomu nauczania. 5.Pamiętaj, że twój sukces zależy odstopnia lizusostwa!

Ktoś | 2015-06-19 19:49:56 napisał(a):

nie zmieniajmy najlepszej Pani Dyrektor na świecie ! cała społeczność uczniowska z ZSZ nr 1 jest jednością i się nie podda ! będziemy walczyć. my sami najlepiej wiemy jak jest w naszej szkole i żadne gadanie głupiego anonimka, że tylko siedzą na d**ie i piją kawe, herbate i jedzą ciasteczka nie jest prawdą. potrafią nas wiele nauczyć w tej szkole i prosze nas nie denerwować. pozdrawia E.

ktos | 2015-06-19 19:58:51 napisał(a):

Tak prawda najlepszy Dyrektor jakiego spotkałem przez tyle lat edukacji. My sami dobrze wiemy jak w naszej szkole jest to jest nasz ogródek , a kawkę i ciasteczka to nauczyciele pija po godzinach pracy bo ciężko bardzo pracują żeby coś nam weszło do tej głowy pozdrawiam K.

Ale | 2015-06-19 20:06:45 napisał(a):

teraz to już tylko możecie zrobić strajk jak przyjdzie nowa dyrektor, bo sprawa już przesądzona więc nie lamentujcie. Strajkujcie i zobaczymy co z tego wyniknie

ktos | 2015-06-19 20:13:12 napisał(a):

Do strajku zapewne dojdzie ale my tak łatwo się nie poddamy.

do ktos | 2015-06-19 20:16:47 napisał(a):

I co zrobicie? Wywieziecie nową dyre na taczkach, czy co?

Ktoś | 2015-06-19 20:24:32 napisał(a):

hahahahahaha, taczki? dobry pomysł :D
ale zrobimy wszystko !!!!
nasza sprawa. nie zdradzamy szczegółów :)

ktos | 2015-06-19 20:30:31 napisał(a):

My swoich planów nie zdradzimy ale zrobimy wszystko co w naszej mocy pozdrawiam K.

Obserwator | 2015-06-19 20:40:46 napisał(a):

Z tego co pamiętam jak żyje a żyję trochę to jeszcze nie pamiętam, żeby wybór "nowego" dyrektora wzbudzał tyle emocji
Pozdrawiam

ktos | 2015-06-19 20:51:51 napisał(a):

Wzbudza fakt dlatego, ze my nie rozumiemy dlaczego osoba tak oddana młodzieży,życzliwa,wspierająca,motywująca,rozumiejąca nasze potrzeby została odrzucona? Dlaczego nikt się nie liczy z naszym zdaniem przecież tak naprawdę to chodzi O nas o nasze dobro my tego uczniowie nie rozumiemy po co zmieniać osobę, która jest tak oddana młodzieży i cala swoja prace wykonuje z sercem i co najważniejsze dba o nasze dobro zrobiła tyle dobrego dla naszej szkoły tego teraz się nie widzi????? pozdrawiam K

@ktos | 2015-06-20 07:13:18 napisał(a):

Bo to nie kadrowe roszady , tylko polityczne gierki . Kolejne ... Pseudopolityczne ( bo nie m co polityków przez P obrażać )Obserwator - kampania była nastawiona na wytykanie błędów . Ja też nie pamiętam , żeby któryś , tyle rzeczy poprzednikowi wypominał , dał taką nadzieję na lepsze i tak to s...........

Gość | 2015-06-20 08:45:13 napisał(a):

Jeśli ktoś wie, to proszę podać skład komisji konkursowej, która wybrała nowego dyrektora.

Obserwator | 2015-06-20 09:35:32 napisał(a):

Skład chyba jest tajny, o którym każdy wie. Wyszedł kolejny artykuł w echo dnia i p.Wojtyszek przemówila

Do gosc | 2015-06-20 09:48:04 napisał(a):

Skład komisii p.B.Stapor,p.L.Dziura, p.A.Wojtyszek p.Dabrowski.,2osoby z kuratorium, przewodniczący rady rodziców, i chyba ktoś z przedstawiciel nauczycieli

Gość | 2015-06-20 10:07:44 napisał(a):

Dzięki za informację.

hihihaha | 2015-06-20 13:19:30 napisał(a):

Może będziecie mieć tak jak w ranczu, że Więcławska wygrała, a wzięła przegranego Fabiana Dudę na zastępcę:-)

Rodzic | 2015-06-20 14:09:11 napisał(a):

W kolejnym artykule Echa zarzuca nam się rodzica ze "zmarnowalismy"szanse, nie składając wniosku o przedłużenie kadencji obecnej p.Dyrektor a czy ktoś z szanownego Starostwa na początku konkursu zapytał nas chociaż o to, my rodzice nie koniecznie musimy znać się na przepisach!!!!! Teraz już wiemy ze do każdego konkursu musimy mieć swojego prawnika pozdraeiam M

Justyna | 2015-06-20 14:12:30 napisał(a):

Macie bardzo nudne życie skoro żyjecie życiem innych. Widocznie ten niby "były dobry dyrektor " nie był taki dobry skoro przegrał. Szukacie różnych układów i układzikow , pomijając fakt ze przegrać trzeba z klasą. Stanowisko dyrektora jest stanowiskiem zmiennym i bardzo dobrze ! Zmiany są potrzebne . Czemu aż tak boicie się o swoje ****? ? Aż tyle macie na sumieniu? Najwyższy czas oczyścić sumienie i wziąć się do roboty !!!!

Do p.Justyny | 2015-06-20 14:15:24 napisał(a):

Nie była pani na konkursie to proszę nie komentować, M

Absolut | 2015-06-20 14:35:50 napisał(a):

do p. Justyny
Super powiedziane! Popieram!

Anna R. | 2015-06-20 14:44:53 napisał(a):

Rodzice tego nie muszą wiedzieć ale to podstawowa wiedza, którą posiadać powinien każdy nauczyciel. Ja uczę w szkole podstawowej i o tym wiem od czasu studiów, więc ktoś z "Grona" tak po fakcie niby popierającego byłą P. dyrektor mógł jej oszczędzić stresu i takie podanie wystosować. Ile to roboty napisać pismo ale skoro nie zostało napisane to znaczy, że nie było jednomyślności wśród pracowników i wcale nie jest tak popierana.

Kromos | 2015-06-20 15:06:04 napisał(a):

Widać ze cześć grona pedagogicznego bardziej niż o dobro szkoły boi się o swoje miejsce w nowej rzeczywistości . Pewnie zmienia się układy wypracowane do tej pory. Zmiana w tej szkole jest koniczyna bo gorzej już chyba być nie może. absolwent

uuu | 2015-06-20 15:40:08 napisał(a):

P. Dyr. umie przegrywać. Tyle, że gra była nieuczciwa. Jeśli to wszystkim pasuje to poczekamy aż wy się sparzycie

do Justyny | 2015-06-20 15:42:00 napisał(a):

A czy wygrać nie należałoby w wielkim stylu?????????????????????

Wow | 2015-06-20 16:51:38 napisał(a):

A dajcie już sobie spokój. Faktycznie wygląda to tak jakbyście się panicznie bali zmian. Zamiast jej ładnie podziękować robicie tylko ferment. Nikomu to ne służy. Nauczyciele, a nie potrafią z dystansem podejść do zmian. Bez przesady!

rr | 2015-06-20 17:44:22 napisał(a):

Przesłanie z powyższego dla uczniów tejże szkoły:

1) Jak bierzesz udział w konkursie to musisz wygrać
2) Jeśli jednak przegrasz to zrób ferment, powiedz, że gra była nieuczciwa(mimo, że werdykt powstał w wyniku głosowania kilku osób), obsmaruj wszystkich gdzie się da, rozpłacz się, tup nogami - może się zlitują
3) Jeśli obejmujesz stanowisko dyrektora to wmów sobie i innym, że jest dożywotnie
4) nikt nie jest wart Twojego stanowiska więc zniszcz wszystkich wokół, którzy Ci zagrażają
5) Nie pogratuluj przypadkiem osoby z którą przegrałeś - pamiętaj to na pewno był ustawiony spisek - nastaw wszystkich tak, że jak przyjdzie do pracy to ma czuć atmosferę grozy

!!!!!! | 2015-06-20 19:04:48 napisał(a):

Wiec odbije piłeczkę
Uczniowie gimnazjum poniżej średniej krajowej!!!!!!!

Do rr | 2015-06-20 20:44:54 napisał(a):

Odnośnik do przesłania :
1)Jak zostajesz w tym kraju musisz wiedzieć , że liczy się układ i on zawsze wygrywa
2)Jak jednak coś ci się w życiu jednak uda , bez tzw politycznych matactw - pamiętaj , że musisz siedzieć cicho , bo to z ciebie zrobią aferzystę i oszusta
3)Nigdy nie obejmuj stanowisk , lub etatów państwowych , jak nie potrafisz w pięknym stylu naginać się do politycznych układów
4)Pamiętaj , że twoje stanowisko jest jak maszt do wsadzania chorągiewki - z której strony zawieje , z tej będzie trzepotać . Kierując się tą definicją nigdy nie dyskutuj . Nie próbuj zniszczyć ukladu , bo zniszczą ciebie
5)Traktuj wszystkich jakby nie mieli swojego rozumu , ocenianie ludzi jako bezmózgiego motłochu , jest bardzo wygodne , na pewno pomoże ci w karierze

obserwator | 2015-06-20 21:12:25 napisał(a):

Wyniki matur w 2014r. w tej szkole wyraźnie wskazują, że potrzebna jest zmiana (Echo Dnia http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140702/POWIAT0111/140709799 ). W Zespole Szkół Zawodowych numer 1 zdało 20 osób na 75 piszących, czyli zaledwie 26 procent absolwentów! Z wypowiedzi Dyrektorki wynika, że nie widzi potrzeby wprowadzenia zmian w szkole więc ją zmienili i dobrze. Po takim wynbiku matur sama powinna rozważyć czy startować w tym konkursie.

do rr | 2015-06-20 21:16:03 napisał(a):

Uczniowie tej szkoły biorą udział w dobrze przygotowanych konkursach, a nie w misternie urządzonej farsie!!!

Uczeń | 2015-06-20 21:30:28 napisał(a):

Młodzież dzisiaj chce jak najszybciej zdobyć dobry zawód i iść do pracy. Niestety dzisiaj ani matura, ani dobre studia nie gwarantują pracy. Tyle w temacie. Najważniejsze, że ta szkoła bardzo dobrze przygotowuje do wykonywania przyszłego zawodu.To bardzo cenne w dzisiejszych, innych nieco czasach.

obserwator do obserwatora | 2015-06-20 22:14:36 napisał(a):

W piątek 27 czerwca Centralna Komisja Egzaminacyjna ogłosiła wynik egzaminu maturalnego w 2014 roku. Niestety, jest najgorszy w ostatnich latach.
Bo po prostu absolwenci techników nie radzą sobie z dwoma trudnymi egzaminami. Oprócz matury, mają przecież egzamin z przygotowania zawodowego (poziom zdawalności tego egzaminu jest też niski, w ubiegłym roku wyniósł u nas 59,8 procent – red.) – uważa Małgorzata Muzoł. Razem z pozostałymi kuratorami oświaty zamierza interweniować w tej sprawie w resorcie edukacji narodowej. Być może powrócimy do sytuacji sprzed lat, kiedy to absolwenci techników pisali inną maturę niż absolwenci ogólniaków.

DLACZEGO TAK DUŻO OSÓB NIE ZDAŁO MATURY?

Zapytaliśmy osoby zajmujące się edukacją

Aleksandra Szulc, dyrektor Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach: - Matura była trudna, zwłaszcza matematyka. Maturzyści siedzieli do końca egzaminu, bo arkusz wymagał sporo pracy. W technikach sprawa jest bardzo trudna. Mamy tą samą podstawę programową co licea ogólnokształcące, a dochodzą nam jeszcze bardzo trudne przedmioty zawodowe. Stąd niska zdawalność.

Jacek Wołowiec, dyrektor Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli: - Egzamin był za trudny. Myślę, że ten wynik dotknął też nauczycieli. To oni są najważniejsi w przygotowaniu do matury. Potrzebna jest analiza tego wyniku, być może więcej doskonalenia zawodowego.
Prezentujemy wyniki zdawalności matury w liceach i technikach Kielc i niemal wszystkich powiatów.
Dane zdawalności pokazują jak słabo wypadły technika, gdzie przekroczenie 50 procent było już dobrym wynikiem. Wielki sukces technikum ze Stąporkowa gdzie zdało ponad 94 procent maturzystów – to absolutny rekord w województwie.

Jeśli chodzi o licea jest gorzej niż w poprzednich latach gdzie było sporo szkół gdzie zdali wszyscy. Są też licea ogólnokształcące, w których ponad połowa maturzystów nie zaliczyła egzaminu.

obserwator | 2015-06-20 22:30:43 napisał(a):

do obserwatora:
Jeżeli matura była za trudna to dlaczego w przywołanym artykule napisano:"W Technikum przy Zespole Szkół Zawodowych numer 2 wyniki były lepsze. Egzamin zdało 70 osób na 107 przystępujących do matury, czyli 65 procent absolwentów."
A może tam pisali inną maturę?

uczeń 1 lo | 2015-06-20 22:37:35 napisał(a):

Ale żenada. Jak tam tacy uczą jak się tu wypowiadają to nie dziwię się, że te dzieci matury nie zdają. MASAKRA! Poglądy ze średniowiecza. Skończcie tą dyskusję bo z tej biednej dyr co przegrała jakiegoś pajaca robicie
Robicie dokładnie z nią to co Lis z Karolakiem zrobili Komorowskiemu. Chcieli go bronić, lansować, a go pogrążyli tuż przed wyborami!

xx | 2015-06-20 22:47:38 napisał(a):

Ludzie nie wrzucajcie wszystkich nauczycieli tej szkoły do jednego worka,jeśli któryś Wam nie pasuje to piszcie bo naprawdę w tej szkole są dobrzy nauczyciele co potrafią nauczyć i potrafią rozmawiać z młodzieżą a i jasne ze są tacy co nic nie robią,nie przychodzą na zajęcia ( co niektórzy nauczyciele wf) i im wszystko wolno. Fakt wyniki matur kiepskie ale może dlatego że wszyscy do nich podchodzą.Absolwent

Taktyk | 2015-06-21 12:58:36 napisał(a):

Na zakończenie przyznam, że błąd polegał na tym, że prawie wszyscy byli dopuszczeni do matury, nauczyciele nie zamykali ludziom możliwości spróbowania swoich sił na maturze.Taktyka ZSZ 2 jest inna przyjmują do I klasy 200 osób, a do matury dopuszcza się połowę. Ot cała tajemnica.

?? | 2015-06-21 17:12:24 napisał(a):

A czy dyrektorka się w ogóle odwołała od wyniku tego konkursu?

joj | 2015-06-21 17:58:11 napisał(a):

A od czego ma się odwoływać?? Znasz chociaż trochę procedury? Dzień dobry, chciałam zgłosić, że układ w mieście rządzi??

Poza tym wiesz gdzie się odwołuje? Do kuratorium...a wiesz kto jest między innymi członkiem komisji konkursowej? 2 pionki z kuratorium! Obsadzanie swoimi w tym mieście odbywa się w białych rękawiczkach, bo widzą, że ciemny lud przyjmie wszystko, że są bogami i że nikt im nic nie zrobi.

Janek | 2015-06-21 21:51:48 napisał(a):

A od czego ma się odwoływać? Od tego że była słabsza, że przez tyle lat rządów nie umiała podnieś poziomu szkoły. Od tego, że wypadła nędznie.

b | 2015-06-22 14:01:35 napisał(a):

Mysle, ze wszyscy krytykujacy list i wpisy popierajace go nie rozumieja, ze nie jest on przeciwko p. Wojcik. Pani Wojcik nie wygrala konkursu na dyrektora, bo jest lepsza, zna lepiej meandry sredniej szkoly zawodowej, albo jej koncepcja pracy gwarantuje lepsza zdawalnosc na maturze. Wygrala, bo tak zdecydowaly wladze starostwa i kuratorium. List oraz glosy za p. Wybraniec sa krytyka takiego rozstrzygania konkursow. ZSZ nr 1 to szkola z ponad 50-letnia historia, i dyrektorow narzuconych z gory tez juz miala, ale to byly inne czasy. Teraz mamy demokracje i kazdy ma prawo walczyc o lepsze miejsce pracy i nauki. Nauczyciele i uczniowie ZSZ nr 1 doceniaja wysilek p. Wybraniec i protestuja przeciwko decyzjom wladz, bo sa dla szkoly krzywdzace. Konkurs zostal rozstrzygniety na korzysc osoby nie znajacej realiow szkoly sredniej i zawodowej. Natomiast kontrkandydatka z pelna pasja szkole wzmacniala, rozbudowala i o nia dbala. Dla wladz nie ma to zadnego znaczenia, dlatego ten list sie pojawil. Gdyby p. Wybraniec byla zlym dyrektorem, napewno nikomu nie chcialoby sie takiego listu pisac i rozsylac do mediow. Wtedy nowy dyrektor bylby wybawieniem i nadzieja na poprawe.

Brawo!!!!!!! | 2015-06-22 14:30:45 napisał(a):

Nareszcie ktoś napisał o co w tym chodzi tak naprawdę pozdrawiam

Ko | 2015-06-22 17:40:36 napisał(a):

Napisałaś: "mamy demokrację" więc przegrała w demokratycznym głosowaniu komisji.
Już są tacy w tym kraju, którzy wszędzie węszą spisek.
Daruj sobie te nędzne tłumaczenia i oskarżenia.
O co wy się tam tak boicie - naprawdę, aż tak się boicie, że ktoś każe Wam lepiej, więcej pracować?

b do Ko | 2015-06-22 18:16:20 napisał(a):

Zawsze mozna wiecej i lepiej pracowac, i tego nikt nie kwestionuje i nie tego dotyczy sprawa. Te "nedzne" tlumaczenia i oskarzenia nie wziely sie z niczego - w komisji konkursowej oprocz przedstawicieli wladz byli przedstawiciele grona pedagogicznego, rodzicow i dwoch zwiazkow zawodowych. Jesli to nie byl spisek wladz(chyba lepsze okreslenie to "zmowa"), to czemu nie zaglosowali oni na lepsza kandydatke? Przeciez powinno im zalezec na lepszej dyrekcji. Czemu 2 przedstawicieli kuratorium ocenilo prace szkoly na B, a zaglosowali na przeciwniczke obecnej dyrektorki? Juz to, ze rozporzadzenie o konkursie dopuszcza 3 przedstawicieli starostwa i 2 z kuratorium oznacza, ze wybor dyrektora w konkursie lezy w gestii wladz. Pozostali mieli po 1 glosie. Wiec wybor nie byl w pelni demokratyczny, byl "spisek", jesli ktos tak woli to nazywac.

Janek | 2015-06-22 21:41:03 napisał(a):

To czy wybrali lepszego czy nie to będziesz mogła ocenić za rok, dwa. Ja jestem pewien, że będzie lepszy i, że to dobry wybór. Hipokryzją jest twierdzenie, że lepszy przegrał skoro P. Monika jeszcze nie miała okazji pokierować tą szkołą.
Dla mnie klasą są P. Komorowscy, zaprosili dziś P. Dudów - pięknie żegnają się ze swoimi stanowiskami, przekazują obowiązki. Uczmy się od nich, a nie starym zwyczajem plujmy jadem na prawo i lewo. Życzę wszystkim miłego wieczoru!

Miulutki do Janka | 2015-06-22 22:54:09 napisał(a):

Oczywiście, ale dlaczego mamy czekać rok żeby oceniać mnie to zupełnie nie interesuje jaka jest nowa dyrektor. Dzięki tej decyzji niektórzy już stracili pracę. Miłego wieczoru!!!

zbyszek | 2015-06-23 07:29:02 napisał(a):

z tego co tu piszecie to szkoda naszej kasy na całą tą ściemę zwaną edukacją, oddać rodzicom pieniądze które płaca na utrzymanie szkoły i oni sami najlepiej wybiorą ścieżkę edukacji i odpowiedni poziom zdobycia wiedzy dla swoich pociech, dzisiejsza szkoła to jedna wielka ściema i ciepłe stołki dla belfrów, a zeby zdać maturę i tak dzieciaki muszą biegać na korepetycje więc jaki sens ma podwójny wydatek. Za udzielanie korepetycji powinno się wsadzać do więzienia jak w niektórych cywilizowanych krajach, ale u nas wszystko nawet szkolnictwo isnieje tylko teoretycznie, tylko dlaczego z naszej kasy.

@Janek | 2015-06-23 07:35:32 napisał(a):

Polityka sama w sobie jest klasą . Nie ma co .Zaprosili prezydenta , ło matko ... Za czyje zaprosili ? To jest dopiero środowisko fałszu i obłudy . Jakoś debata takiej klasy nie miała. Tu to dopiero walko o stołki się odbywa . To jest dopiero towarzystwo adoracji interesowne - symbioza pasożytnicza , tylko tych szanują , z których coś mają . Dlaczego do noclegowni np nie poszedł , ale nie , takie ruchy to przed wyborami . I ja osobiście kocham te momenty , w których ci politycy z klasą w cztery litery zwykłemu , obleśnemu wyrwikuflowi ( tych z góry przepraszam , szanuję bardziej od klasy politycznej ) by weszli , za ten jego głos . Klasa , fakt , jedyna w swoim rodzaju ......

@Zbyszek | 2015-06-23 07:55:26 napisał(a):

Wiesz , co się zadziało ? Jedna nietykalna grupa- rządząca , ruszyła drugą nietykalną grupę etatową . Obserwujemy urzędniczy kanibalizm , w najlepszej postaci . Ale chyba nie tylko ja mam wrażenie , że sytuacja roszad urzędowo - etatowych , wymyka się spod kontroli .Szczególnie jak się głośno krzyczało , że przecież takich sytuacji absolutnie nie będzie , bo nepotyzm , bo cwaniactwo , bo dość dziwnych fachowców ,bo układy , bo rządy dla kasy , bo to wszystko co złe , to za nami .... I co mamy - RZECZYWISTOŚĆ .....

@ zbyszek | 2015-06-23 09:18:18 napisał(a):

Z nauczycielami jest tak samo jak z lekarzami .Chcesz być zdrowy lecz się prywatnie. Chcesz zdać maturę bierz korepetycje.Patologia drąży ten kraj.Ale o pieniądze dla siebie umieją walczyć po mistrzowsku.Dawniej takie postępowanie nie mieściło się w głowie.Dla jednych jak i drugich były to misje.Dzisiaj sposób na jak najlepsze zarobki i stołki.

he, he | 2015-06-23 12:59:47 napisał(a):

Oj żeby tak w tych szkołach poza realizacją programów uczyli samodzielnego myślenia.
O zasadach postawy obywatelskiej w społeczeństwie nie wspomnę.
Może warto byłoby wysłać nauczycieli na wymianę do naszych sąsiadów... he, he...
Ciekawe jakby sobie poradzili. Większość nie potrafi nawet posługiwać się jednym obcym językiem.

zbyszek | 2015-06-23 13:50:35 napisał(a):

@he,he, lepiej wymienić ich na nowych ,lepszych i tych którym się chce wtedy pracując w vbiedronce zobaczyliby co stracili.

Do Zbyszka | 2015-06-23 15:50:35 napisał(a):

Nie tylko w tej szkole trzeba wymienić co niektórych nauczycieli ale we wszystkich szkołach średnich. Bo ręką rękę myje niestety

tt | 2015-06-23 17:19:32 napisał(a):

Macie rację nauczycieli do biedronki, a dziećmi niech się zajmą rodzice. Po co szkoła???

Listonosz | 2015-06-23 17:54:52 napisał(a):

Popieram! tym co się nie chce lub coś im się nie podoba to do Biedronki - lekcja pokory gwarantowana. Na pewno tam będą mieć wpływ na wybór kierownika itp.
Wreszcie fajna konkluzja pod tym wszystkim i widzę, że większość się z nią zgadza!

@Listonosz i @ Zbyszek | 2015-06-23 18:13:24 napisał(a):

Zły przykład . W Biedronce pracują bardzo miłe Panie , pracowite i zazwyczaj uśmiechnięte. I na pewno im się chce . A na etatach pracują zazwyczaj takie , co do niczego innego się nie nadają . O uśmiechu , kulturze osobistej i podejściu do petenta ( lub uczniów ) nie wspomnę . Ja bym im łopatę polecił , ale nie wiem , czy w tym przypadku - łopata by się śmiertelnie nie obraziła .Bo to też jednak symbol pracy ludzkiej jest .

abc | 2015-06-23 18:27:25 napisał(a):

Skoro tak zazdrościsz nauczycielom to się ucz. Zdaj maturę, 5 lat studiów najlepiej dziennych, kilka studiów podyplomowych
i już. Jeśli to masz to przyjdż uczyć młodzież.

zbyszek | 2015-06-24 06:40:03 napisał(a):

@abc, tu nie chodzi o zazdrość ,wielu ludzi spełnia te warunki o których mówisz a bez szerokich pleców do szkoły się nie dostanie chociaż ma o wiele większe predyspozycje niż ci z którzy tam uczą ,popytaj starych belfrów kto teraz uczy w szkole, nie ten co umie zainteresowac swoim przedmiotem tylko ten który ma lub miał "układy".

alan | 2015-06-24 07:19:34 napisał(a):

@abc, mam to wszystko i studia te "najlepsze" dzienne ,do której szkoły mnie przyjmiesz abym uczył, ty gościu/ówo nie masz pojęcia o czym piszesz, i albo jesteś z tego układu albo nie znasz kompletnie realiów rzekomo wolnej demokratycznej POLSKI.

ww | 2015-06-24 22:16:59 napisał(a):

Ciepło, ciepło, wyciągnij więc sama wnioski na kogo głosujesz. Widać wcześniej było o wiele lepiej niż teraz. Kiedyś praca nie była przywilejem. każdy pracował a teraz tego chcieliśmy?!

do alana i Zbyszka | 2015-06-24 22:27:33 napisał(a):

jest niż dlatego nie ma pracy w szkole jakie warunki zapewnia władza dzieci się nie rodzą,bo nie ma za co ich utrzymać, wychować ot ten dobrobyt dlaczego jesteś zły, że ja pracuje, a ty nie. Mnie chcesz obarczyć winą, że mam pracę????? Jest mi bardzo przykro, ze nie masz pracy Jutro ja dołączę do ciebie - nie tak miało być. Czy musisz być partyjna, zeby mieć robotę? Ja chcę uczciwie pracować. Chcę żebyście pracowali, nie pałam nienawiścią. Wiemże są ludzie wykształceni bez pracy, ale nie odsyłam ich do biedronki. każdy powinien pracować. Nie o to chodzi żeby jednego zwolnić, zebyś ty pracował.

rada | 2015-06-25 07:43:01 napisał(a):

Dlaczego się kłócicie Problem jest inny Dzisiaj w tym dobrobycie należy kogoś zwolnić, żeby ktoś miał prac!!!!!
Nie kłóćcie się między sobą, bądżcie razem w tej sprawie

zbyszek | 2015-06-25 08:42:04 napisał(a):

pewnie ze kazdy powinien mieć dobrze płatną pracę ale po 25 latach pora zlikwidować wszystkie przywileje a ogarnąć opieką ludzi chorych, niepełnosprawnych i starych a reszta do roboty na takich samych prawach, a nie tworzenie armii darmozjadów utrzymywanych przez resztę.Teraz nie liczy się twoja wiedza i pracowitość tylko układy i plecy i nie mów mi nic o zazdrości tylko o równości.

zmęczony opiekun | 2015-06-25 09:00:18 napisał(a):

Masz rację, ludzie chorzy i niepełnosprawni to kolejny problem nie ma zadnej pomocy dla tych ludzi!!!!!! A hasło bez barier w Starachowicach powala!!!!!! Prawdziwy niepełnosprawny nie może doprosić się o zaświadczenie o niepełnosprawnosci. Kto te papierki dostaje ten kto tam pójdzie. Prawdziwy niepełnosprawny leżąc w domu nie ma szans pójść i załatwić sobie transport (karetkę) by do szanownej komisji dojechać w Starachowicach. Z tego co wiem w innych miastach jeżdżą do takich pacjentów. U nas siedzą za biurkiem.

jak widać | 2015-06-27 09:47:54 napisał(a):

Jak widać nie wszyscy umieją matematykę i żyją, ba pracują
Przeczytałam ten artykuł, który poleciliście i nie podoba mi się to!
Technikum Zespół Szkół Zawodowych numer 2
Liczba uprawnionych 162
Nie przystąpiło 35
Liczba zdających 107 błąd 162-35=127, a nie 107!!!
Zdało 70 ile?
Nie zdało 37 ile?
zdawalność 65% jeśli jest błąd to chyba zdawalność jest 55%? Nie rozumiem

Liceum Profilowane Zespół Szkół Zawodowych numer 2
Liczba uprawnionych 36
Nie przystąpiło 6
Liczba zdających 30
Zdało 16

Łącznie w ZSZ 2 zdawało 157, a zdało 86, czyli zdawalność wg. mnie =54%
Do ZSZ 2 przyjmuje się ok. 200 osób ( w 2015 -224osoby), a do matury dochodzi tylko połowa ok.100 osób ( w 2014 było dopuszczonych 107 dane z artykułu).
Dobry wynik matury to wynik pracy czy odsiewki?
Gdyby w ZSZ 1 przy 100 przyjmowanych do szkoły, do matury należało dopuścić tak jak w ZSZ 2 połowę i zdawalność byłaby dużo lepsza ok. 40-50%.

Dlaczego więc tam dopuszcza się do matury tak dużo osób??
Uczniowie po 4 latach nauki chyba mają prawo zmierzyć się z egzaminem!
Czy należy dbać tylko o statystyki, a jeżeli to o Wasze dziecko by chodziło to jak myślicie należałoby go odsiać, czy z nim pracować???? Dopuścić do matury czy zamknąć drogę. Dać szansę czy nie? Najłatwiej byłoby odsiać. Szkoła miałaby lepszy wyniki!!!
Patrzmy trochę bardziej życiowo niż tylko jak być błyszczeć w rankingach.
Życie w naszych realiach do łatwych nie należy. Nie zamykajmy szansy młodzieży!
Jeżeli ktoś jest uczniem przez 4 lata, to może jesteśmy mu to winni, żeby spróbował sił na maturze, nawet za cenę rankingu.
Pracujmy z każdym uczniem: dobrym i słabym, nie pozbywajmy się raz przyjętego ucznia.
Dowodem dobrej pracy w ZSZ 1 są osiągnięcia uczniów.
Wiemy, wiemy najlepiej żeby każdy człowiek rozumiał matematykę. Czyżby ludzie, którzy nie umieją matematyki nie mogli ukończyć technikum, nie mogli wyuczyć się zawodu. Czyżby nie mieli prawa do nauki w technikum???
Czyżby ktoś kto nie umie matematyki nie miał prawa się uczyć czegoś innego, by się rozwijać, by się realizować?

ff | 2015-06-30 21:07:47 napisał(a):

Wyniki Proszę co dugi nie zdał, to może w dobie niżu jest okazja, by Starostwo zmniejszyło liczebność w klasach własnie do połowy tak jak to jest w Szkole Społecznej. Po 15 osób i nie ma tłoku. Czym się zachwycamy w SP tam są tacy sami nauczyciele, ale mają komfort pracy i wyniki widać. Szanowne władze zmniejszcie liczbę dzieci w klasach do połowy! Dlaczego dzieci tak się tłoczą w klasach trzydziesto kilku osobowych???????!!!!

Absolwentka | 2015-07-02 22:23:30 napisał(a):

Mam świadectwo maturalne z tego roku. Jak widać jeśli ktoś się uczył to zdał maturę. Przyznam, że byłam średnią uczennicą, a jednak zdałam i to nie na 30% tylko lepiej.
Dlaczego winić nauczycieli, że nie wszyscy chcą się uczyć. Ci sami nauczyciele uczą tych co zdają i tych co nie zdają.

!!! | 2015-07-03 06:58:11 napisał(a):

@absolwentka, tylko zapomniałaś dodać że większość tych co zdaje chodzi na płatne korepetycje a to dyskwalifikuje nauczyciela który nie potrafi nauczyć w szkole.Za korepetycje powinni wsadzać do więzienia tak jak w niemczech i po problemie.

matka | 2015-07-03 17:07:36 napisał(a):

a ty Wykrzyknik nie znasz realiów tej szkoły, większość nas rodziców uczniów tej szkoły pewnie chciałaby posłać dzieci na korepetycje tak jak to robią w liceach, ale niestety nie stać nas na to. Tu nie ma rodziców którzy są lekarzami, prawnikami, inżynierami itp. nasze zawody to sprzedawczyni, pani z wiązek, bezrobotna gosposia domowa z 3 trojką innych dzieci, spawacz, sprzątaczka - wiesz Wykrzyknik ile przynosimy kasy do domu? Na korki dla naszych dzieci nas nie stać i nasze dzieci - jeśli chcą mogą skorzystać z zajęć dodatkowych oferowanych przez szkołę, zajęć tych jest dość sporo tylko niestety są popołudniu często po 15 i pojawia się kolejny problem - naszych dzieci często nie ma potem kto przywieźć do domu czyli na wieś, bo się okazuje że władze tak dbają o nas że po 15 jeśli jeździsz mpk albo masz koło 15 ostatni autobus albo dzieci nasze musiały by czekać potem do 18 - 19. I koło się zamyka. Ten co chce wiadomo zostanie na tych zajęciach, ale to jest garstka

korek | 2015-07-03 18:03:22 napisał(a):

A jak to jest w I LO i w II LO?? Od kiedy pamiętam tam wszyscy chodzili na korki nawet najlepsi i kto im tego zabroni??? To trzeba i tam dyrektorów pozmieniać.

COOOO????? | 2015-07-03 18:05:50 napisał(a):

Wielkiego Brata???

zwolnienia | 2015-07-05 12:51:51 napisał(a):

A czy Starostwo przewidziało skutki tego wyboru?? Do ZSZ nr 1 przyszła 1 osoba z gimnazjum ( podopieczna prezydenta), a zwolniono 2 nauczycielki ( podopieczne starostwa).

Nie dam się nabrać | 2015-07-06 10:19:56 napisał(a):

W szkole, która jest podobno najlepsza z technikum ze 131 matematyki nie zdało 31 osób, czyli 23%, a w ZSZ 1 matematyki nie zdało 25 osób na 88 zdających, czyli nie zdało matematyki 28%. Przyjrzyjmy się ile osób dopuszczanych jest do matury w tych szkołach. W ZSZ nr 2 ponad 200 osób jakie przyjmowane są do klasy I, do matury przystąpiło 131 ( ok. 90 osób zgubiono po drodze), w ZSZ 1 do klasy I przyjmuje się ok. 120 osób do matury dochodzi 88 osób ( ok. 30 osób się wykruszyło).
Dlaczego te wyniki są co roku zakamuflowane na niekorzyść ZSZ 1

!!! | 2015-07-06 10:38:01 napisał(a):

do matka , to nauczyciel jest jak **** od *****,żeby nauczył dzieci na lekcjach i za to powinien być rozliczany, a korepetycje to zbrodnia, która dyskwalifikuje dzieci biedniejszy a wcale nie mniej zdolne, dziecko mając trzydzieści pare godz. tygodniowo i sporo nauki w domu jest o wiele bardziej przepracowane niż ten nauczycielyna który ma śr.18 godzin tygodniowo i uczy jednego przedmiotu od kilku albo kilkunastu lat, i tak wychodzi na to że przepracowane dziecko utrzymuje uprzywilejowanego nauczyciela, czyli szkoła jest po to aby nauczyciel miał pensję z naszych podatków a nie po to aby dziecko nauczył, a najlepiej im mniej dzieci podchodzi do matury tym dla nich lepiej bo procentowa zdawalność większa, a to myślę osobmny temat do kuratorium a być może do prokuratury.

matka | 2015-07-07 18:28:29 napisał(a):

do pan Wykrzyknik
Pan dalej nie rozumie problemu - właśnie w tej szkole nie chodzi się na korepetycje, proponuje się natomiast wiele innych zajęć dodatkowych, w których uczniowie mogą uczestniczyć nie ponosząc kosztów, w przeciwieństwie do liceów. Problem jest tylko taki, że dzieciaki lecą po szkole na autobusy na wieś, chętnie by zostały tylko nie bardzo mają potem czym wrócić. A gdyby w liceach nie było korepetycji to chyba wyniki byłyby podobne - może trochę lepsze bo idzie tu zdolniejsza młodzież, a poza tym dlaczego za wyniki matur obwiniasz nauczycieli szkół średnich? Przypatrz się jak uczą w poprzednich typach szkół - brak wiedzy wynoszą zwłaszcza ci co trafiają do szkół zawodowych z gimnazjum. A w ogóle to widziałeś nauczyciela który pracuje 18 godzin w tygodniu?

Skomentuj!
Aby dodać komentarz należy potwierdzić akceptację regulaminu
portalu www.starachowice-net.pl, klikając w kwadrat.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
System rejestruje adresy IP. Nadużycia związane z treścią
komentarzy można zgłaszać na: kontakt@starachowice-net.pl




Ostatnie komentarze w serwisie