Nowo otwarta specjalistyczna pracownia naprawy wtryskiwaczy common rail w Stalowej Woli

2466.nsmed

Nowo otwarta specjalistyczna pracownia naprawy wtryskiwaczy common rail w Stalowej Woli zaprasza do współpracy w zakresie naprawy, regeneracji, czyszczenia i testowania:

- wtryskiwaczy Common Rail
- 14 V z samochodów osobowych (silniki HDI, CDI, DCi, TDCi, TDI, CRDi, JTD, MultiJet, CDTi, CTDi, i-CTDi, CiTD, D-4D itp.)
- 28 V z samochodów ciężarowych (np. Renault Premium, Midlum, Kamaz, Iveco Daily, EuroCargo, MAN, DAF, Fiat Ducato itp.) 



I. Posiadamy wysokospecjalistyczne urządzenia m.in. BOSCH EPS 200A, które jako jedyne dostępne na rynku symuluje pracę silnika na wszystkich obciążeniach i umożliwia zbadanie prawidłowej pracy wtryskiwacza.

Weryfikacja i naprawa (regeneracja) wtryskiwacza Common Rail, Bosch, Delphi polega na:
- czyszczeniu wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
- wymianie uszczelnień wewnętrznych na nowe, oryginalne części Bosch, Delphi
- montażu części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii Bosch
- w razie potrzeby wymianie innych zużytych elementów wtryskiwacza
- ewentualnej regulacji odpowiednich dawek wtryskowych
- przeprowadzeniu testu komputerowego po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200A
- przeprowadzeniu wysokociśnieniowego testu szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
- pomiarze dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
- pomiarze dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu
- pomiarze dawki wtryskowej na biegu jałowym
- pomiarze dawki pilotażowej
- kodowaniu wtryskiwacza i nadaniu nowego kodu IMA
- przeprowadzeniu dodatkowego testu rozpylania wtryskiwacza na urządzeniu Zapp Diesel Tech

II. Posiadamy specjalistyczne urządzenie Zapp Diesel Tech pozwalające wykonać czyszczenie i testowanie wtryskiwacza Common Rail Bosch, Delphi, Denso, Siemens lub 1-, 2- sprężynowego i stopniowego (wtryskiwacze Diesla każdego producenta, także piezoelektryczne) polegające na:
- czyszczeniu zewnętrznym metodą ultradźwiękową (z zabezpieczeniem przed kawitacją)
- czyszczeniu wewnętrznym wysokociśnieniowym z użyciem gorącego detergentu (80˚C) z wysterowaniem wtryskiwacza, usuwające rozkruszone zabrudzenia pozostałe po czyszczeniu ultradźwiękowym i ciężkie do usunięcia osady
- przeprowadzeniu testu na urządzeniu Zapp Diesel Tech:
- przeprowadzeniu testu rozpylania
- przeprowadzeniu porównawczego testu dawek wtryskowych i przelewów (Common Rail)
- przeprowadzeniu testu ciśnienia otwarcia (mechaniczne)
- pomiarze obwodu elektrycznego wtryskiwacza

Usługa czyszczenia wraz z testowaniem jest dedykowana dla wtryskiwaczy, które są nienaprawialne z racji braku technologii i części zamiennych. Są to głównie wtryskiwacze Common Rail Denso, Common Rail Siemens oraz wtryskiwacze piezoelektryczne Common Rail Bosch (niektóre samochody po 2005 roku).

Wszystkie pozostałe wtryskiwacze znacznie korzystniej jest poddać kompleksowej weryfikacji i naprawie, która zawiera m.in. mycie, jak i testowanie.

III. Poza naprawą wtryskiwaczy wykonujemy, także ekspertyzy dotyczące uszkodzeń wtryskiwaczy Common Rail.

Usługa ta jest szczególnie atrakcyjna dla serwisów autoryzowanych borykających się z problemem wymiany wtryskiwaczy lub pompowtryskiwaczy w okresie gwarancyjnym pojazdu bez pewności czy powodem uszkodzenia była wada fabryczna części, paliwo o niskiej jakości czy uszkodzenie innego elementu silnika, które wpłynęło na utratę parametrów pracy wtryskiwaczy. Zapraszamy, także do ekspertyz w okresie pogwarancyjnym. Ocena stanu wtryskiwacza składa się z dwóch części: przed oraz po jego demontażu na części pierwsze. Wykonujemy serię zdjęć mikroskopowych zaawansowanym mikroskopem cyfrowym ze specjalistycznym oświetlaczem światłowodowym. Zdjęcia przedstawiają ilość, rodzaj oraz przyczynę uszkodzeń i są dodatkiem do pisma stanowiącego podstawę ekspertyzy.

IV. Na naprawione wtryskiwacze udzielamy rocznej gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów

Gwarancja dotyczy wszystkich typów wtryskiwaczy, jakie regenerujemy. Protokół z parametrami pracy wtryskiwacza po naprawie jest jednocześnie kartą gwarancyjną i dowodem jego sprawności. Wszystkie protokoły generowane są automatycznie przez stół probierczy firmy Bosch i są poparte specjalistyczną bazą danych.

V. DLA WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH I DUŻYCH FIRM TRANSPORTOWYCH UDZIELAMY DO 20% RABATU NA WSZYSTKIE USŁUGI ZWIĄZANE Z NAPRAWĄ, CZYSZCZENIEM I TESTOWANIEM WTRYSKIWACZY - KOSZT NAPRAWY 1 SZTUKI - 150 PLN BRUTTO.

Pracownia ASO Bosch Service
Dariusz Pawlik
Ul. Mostowa 24a
37-464 Stalowa Wola
tel. 601 856 277
tel. 15 843 27 47


e-mail: pawlik.sw@bosch-service.pl

www.wtryskiwacz.com
www.boschservicepawlik.pl

Dodane: 22.12.10
Tagi:

Komentarze użytkowników

BOSCH | 2012-08-16 00:58:23 napisał(a):

Wiedza doświadczenie i umiejętności to cechy, które muszą posiadać mechanicy pojazdów samochodowych. Naprawa wtryskiwaczy common rail wymaga tych cech gdyż są to najbardziej skomplikowane wtryskiwacze jakie dotąd wyprodukowała firma Bosch. Oczywiście trwają cały czas prace nad udoskonaleniem tego typu wtryskiwaczy i pomp choć ciężko powiedzieć kiedy dostana się do masowej produkcji. Naprawa tych wtryskiwaczy i tak na razie nie będzie możliwa ponieważ firmy bronią się jak mogą bo na czym się zarabia dobre pieniądze jak nie na sprzedaży nowych pomp i wtryskiwaczy common rail. Pierwsze generacje wtryskiwaczy i pomp można było naprawiać bardzo profesjonalnie co można zobaczyć w procesach regeneracji na .Bardzo wiele firm zwłaszcza z krajów azjatyckich próbują tworzyć repliki tych części , ale są one bardzo niskiej jakości i nie warto ich montować bo przebiegi na nich są połowę krótsze http://www.wtryskiwacz.com/etapy.html niż na oryginalnych częściach boscha. Jedynie części firmy delphi common rail można spokojnie montować i spełnią w samochodzie swoją role prawie jak fabrycznie nowe części, ale to wyjątek. Regeneracja naprawa wtryskiwaczy na częściach delphi jest opisana szczegółowo na http://www.wtryskiwacz.com Doskonały sprzęt daje rewelacyjne efekty , które są nie do zdobycia bez tak precyzyjnych narzędzi które zapewniają dokładność pomiarów nawet do jednego mikrona. Wiele przedsiębiorców z branży motoryzacyjnej próbuje kopiować te maszyny ale bez powodzenia. Naprawa wtryskiwaczy na tego typu sprzętach jest nie dokładna mało precyzyjna co finalnie przekłada się na efekt końcowy w postaci wielu usterek podczas eksploatacji zwłaszcza samochodów ciężarowych robiących miliony kilometrów rocznie. Bosch Service nie idzie na tania jakość bo wiadomo ,że to się w perspektywie czasu nie opłaci, a dobrze zainwestowane nawet duże pieniądze w naprawę na wysokim poziomie zwróci się wielokrotnie. Adres takich stanowisk naprawczych jest na http://www.wtryskiwacz.com/blisko.html i wcale nie tak daleko od siebie jak mogło by się wydawać. Na pewno warto wszystko zobaczyć osobiście do czego zachęcamy.

Skomentuj!


Ostatnie komentarze w serwisie