Stadion przy ulicy Szkolnej w Starachowicach na sprzedaż?

10747.nsmed

Odkąd w przestrzeni publicznej pojawiła się informacja, że gmina Starachowice i powiat starachowicki rozmawiają o przenosinach powiatowych szkół do gminnych budynków, zaczęły docierać do redakcji informacje o tym, że przy okazji miasto będzie chciało sprzedać stadion przy ulicy Szkolnej, a zainteresowana kupnem ma być sieć sklepów wielkopowierzchniowych. 

Poprosiliśmy o komentarz w tej sprawie prezydenta miasta Marka Materka. Poniżej jego odpowiedź: 

O tym,  że w Starachowicach potrzebny jest stadion lekkoatletyczny wiemy od dawna, taką potrzebę zgłaszają  środowisko sportowe i środowisko kibiców w naszym mieście. 

Gmina Starachowice w najbliższych 5 – 10 latach nie będzie posiadała wystarczająco dużo funduszy na wykonanie kompleksowej modernizacji stadionu przy ul. Radomskiej, natomiast  jedyną szansą na budowę nowego stadionu jest sprzedaż tej nieruchomości.

Oczywiście rozważania na temat takiej operacji mogą być podjęte tylko i wyłącznie po zabezpieczeniu miejsca na budowę nowego stadionu lekkoatletycznego zlokalizowanego w pobliżu  Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul Szkolnej, w innym przypadku takie działania nie mają sensu. 

Jeżeli Zespół Szkół Zawodowych nr 3 zostanie przeniesiony do Gimnazjum nr 3, to w sposób naturalny pojawi się miejsce w którym może zostać wybudowany nowy stadion lekkoatletyczny.

Musimy sobie jasno powiedzieć, że tylko taka operacja pozwoli na budowę nowego stadionu sportowego jeszcze w tej kadencji. Oczywiście inwestycja ta uzależniona byłaby od ewentualnego zbycia nieruchomości przy ul. Radomskiej na której obecnie znajduje się stadion.

W przypadku rozpoczęcia takiej procedury wcześniej musielibyśmy wykonać dokumentację techniczną na budowę stadionu w nowej lokalizacji. 

Argumenty, które przemawiają za takim rozwiązaniem to ogromne koszty związane z modernizacją czy przebudową istniejącego stadionu. 

Starachowice dziś nie potrzebują tak dużego obiektu. Miastu potrzebny jest stadion z dobrą murawą, nową bieżnią wokół i trybunami na około 1000 – 2000 miejsc. Dziś na rozgrywane mecze przychodzi góra kilkaset osób, dlatego mniejszy stadion w zupełności pokrywałby zapotrzebowanie miasta w tym względzie. Musimy mierzyć siły na zamiary. Jestem zwolennikiem rozwiązań realnych do realizacji i odpowiadających na faktyczne potrzeby naszego miasta i jego mieszkańców. 

Prowadziłem już rozmowy z potencjalnymi nabywcami, zainteresowanymi kupnem tego terenu. Jednocześnie prowadzę konsultacje ze środowiskiem sportowym w tym także z Gminną Radą Sportu.

W roku 2019 będzie trzeba podjąć decyzję – czy odkładamy modernizację stadionu na kolejne lata, czy budujemy nowy obiekt w najbliższym czasie.

AKTUALIZACJA. Dodatkowe wyjaśnienia od prezydenta Marka Materka:

Stadion Miejski - temat do przemyślenia.

Kilka tygodni temu wrzuciłem do przemyślenia środowisku sportowemu temat przyszłości Stadionu Miejskiego.

Przedstawiłem pewien pomysł do przedyskutowania. Pomysł, który początkowo także dla mnie był irracjonalny i śmieszny zarazem.

Jednak po głębszej analizie postanowiłem podzielić się Nim z najbardziej zainteresowanymi tematem. Rozmowy będziemy kontynuować by w 2019 roku zdecydować o kierunku dotyczącym budowy nowego stadionu lub modernizacji starego.

Każde z rozwiązań ma swoje plusy i minusy. Będziemy wspólnie analizować jedne i drugie przez najbliższe kilka miesięcy. Dziś wrzucam temat także Wam.

Mogę zagwarantować, że przed podjęciem ostatecznych decyzji wszystkie za i przeciw zostaną dokładnie przeanalizowane.

Przypomnę przy okazji pierwsze reakcje na moją decyzję o sprzedaży fragmentu Targowiska Miejskiego.

Protesty, Radio, Telewizja, Gazety, skargi na moje działanie do wszelakich możliwych służb i instytucji, oskarżenia o łapówkarstwo, oskarżenia o likwidację miejsc pracy na Targowisku...

Jaki mamy finał?

- Nieruchomość sprzedana kilkaset tysięcy złotych drożej niż wycena zawarta w operacie szacunkowym (podniosłem cenę do przetargu),

- Pieniądze ze sprzedaży przeznaczone zostały m.in. na remont Targowiska Miejskiego i budowę Basenów Letnich,

- Na sprzedanym terenie powstaje restauracja McDonald’s, Mieszkańcy do tej pory jeździli do Ostrowca, Suchedniowa, Kielc lub Radomia,

- Powstaje ok 40 miejsc pracy,

- Miasto zyskało nowego podatnika, co oznacza dodatkowe wpływy z podatku od nieruchomości i udziału z podatku PIT, 

- Wszyscy sprzedający na Targowisku, którzy chcieli handlować dalej - zmieścili się na terenie, który mieliśmy.

Co ciekawe nikt z osób, które wówczas oskarżały mnie o złe zamiary, wysyłały donosy do różnych służb nie przyznał po czasie, że podejmując wtedy kontrowersyjną decyzję miałem rację.

Mimo to patrząc wstecz mam przekonanie, że podjąłem wówczas dobrą decyzję.

Dodane: 07.12.18 | Odsłony: 1189 | komentarze (59)
Tagi:

Komentarze użytkowników

Andrzej | 2018-12-07 09:11:38 napisał(a):

Może panie Materek zaczniesz takie akcje przeprowadzać u siebie w Suchedniowie? Stadion od którego nazwę ma również pobliskie osiedle został zbudowany ze zbiórek publicznych na odbudowę kraju ze zniszczeń II wojny światowej. Piekne miejsce którego nie potrafisz Pan zmodernizować i udostępnić mieszkańcom. Zajmij się Pan handlem działkami i mieszkaniami. Jeśli nie potrafisz nie pchaj się na afisz.

aa | 2018-12-07 09:15:44 napisał(a):

Taki będzie stadion jaki baseny odkryte żenada. Wszystko wyprzedawane. A na miejscu stadionu co będzie kolejny super hiper market?! A gdzie będą parkingi przy nowym stadionie? Jeżeli wyburzona zostanie szkoła to tam będzie tyle miejsca czy kolejna prowizorka jak molo widokowe na stawie?

xyz | 2018-12-07 09:45:27 napisał(a):

A co jego obchodzą sentymenty. On nie jest od nas. Wyszkolony przez Róże wszystko wyprzedaje. A czy firma która kupi stadion to nie jest niemiecka ????? Ludzie obudźcie się!!!!!

Maro | 2018-12-07 10:14:38 napisał(a):

Na taczki z pampersem i won do Suchedniowa na plantację wierzby energetycznej!!!

:{ | 2018-12-07 11:02:27 napisał(a):

a PWiK

aaa | 2018-12-07 11:23:57 napisał(a):

O nie! Sprzedaż stadionu to profanacja! Nie wyrażam na to zgody i mam nadzieje, że inni mieszkańcy również na to nie pozwolą. Panie Materek grabisz sobie! Łapy precz od stadionu!

Paweł | 2018-12-07 11:27:59 napisał(a):

Może budynek UM lepiej sprzedać? :-) Hisoria klubu jest nierozerwalnie związana z tym miejscem. Nie sprzedaje się korzeni. Gdy Star przestanie grać w "wiejskich" ligach na mecze na pewno przyjdzie dużo ludzi.

LEX | 2018-12-07 11:43:45 napisał(a):

BRAWO !!! SPRZEDAĆ POD KOLEJNY NIEMIECKI MARKET. CO TO ZA INWESTYCJA KOLEJNY WIELKI SKLEP ?? KOLEJNY MARKET. CO TO ZA POLITYKA SPRZEDAWANIA TERENU MIASTA KONCERNOM. ROZUMIEM, ŻE TAKI CEL DORADCÓW OBECNEGO PREZYDENTA SPRZEDAĆ CO SIĘ DA I ILE SIĘ DA. !!! NA PEWNO PAN ZOSTANIE ZAPISANY W HISTORII MIASTA !!!

ted | 2018-12-07 11:50:11 napisał(a):

Jak to się ma do planów dotyczących awansu drużyny STAR do III ligi? Na okręgówkę przychodzi kilkaset osób, ale na III ligę przyjdzie kilka tysięcy. Planowanie stadionu na 1000 widzów w mieście tej wielkości to jakiś żart.

PROROK | 2018-12-07 12:17:08 napisał(a):

Tylko idiota wysprzrdaje swoje srebra rodowe!! Kazdy, kto sprzeda ten Stadion powinien poniesc kare oraz na kopach powinien byc wyrzucony poza bramy miasta. Na pewno ostatni raz bedzie rzadzic tym miastem!! Kibice Staru - laczmy sily, nie pozwolmy sprzedac jednej z najatrakcyjniejszych dzialek w miescie na ktorym jest Nasz ukochany Stadion STARA!!! Tu jest historia tego miasta i klubu, tu sa wspomnienia naszych ojcow i matek jak ich rodzice sami ich tutaj przyprowadzali na mecze!! Trzeba szybko pisac pismo do Wojewodzkiego konserwatora zabytkow i zlozyc wniosek o zabezpieczenie tego obiektu. Zycze kazdemu, kto dolozy sie do nie daj Boze sprzedazy tego Stadionu, zeby mu rece uschly na starosc!! Tfu!!

Kibic | 2018-12-07 14:11:36 napisał(a):

Stadion tylko i wyłącznie w miejscu w którym jest obecny. I na pewno nie na 1000 miejsc bo nawet licencji na 3 lige nie będzie. To są kpiny!!!

Peter | 2018-12-07 15:24:04 napisał(a):

Stadion na 1000 osób jak na jakiejś wsi? To są kpiny! Nie pozwolimy zburzyć stadionu na którego murawie i trybunach wychowały się całe pokolenia piłkarzy i kibiców SKS Star! Panie Materek, nie pozwolimy na tę profanację tradycji! Stąpasz Pan po kruchym lodzie...

mieszkaniec | 2018-12-07 15:39:34 napisał(a):

Tak! czekam, gdzie jest granica tego absurdu. To jest polityka wyprzedaży naszego miasta, braku szacunku do jego historii i kultury. Taką politykę mogą prowadzić tylko obcy!

Urzędnik | 2018-12-07 15:59:24 napisał(a):

Jeśli tak będą robione, a raczej nie robione inwestycje (wirtualne założenia co do kosztów) co obrazują przetargi w urzędzie miasta (dzisiejszy przetarg dot zagospodarowania terenów zielonych to potwierdza) to niestety skonczy się na tym ze stadion zostanie sprzedany a kasa rozejdzie się na bieżące wydatki. Nic się nie zrobi (tak jak remont pałacyku) zostaniemy z niczym. Ze wspomnieniem prezydentury faceta który bujał w obłokach.

mieszkaniec | 2018-12-07 16:04:15 napisał(a):

Dlaczego wy się podniecacie stadionem. Prezydent junior chce również sprzedać część udziałów w Wodociągach i co to was nie interesuje. Macie co chcieliście 84 % poparcia dla kogoś takiego. Kpina, ale sami jesteście sobie winni.

Czarny | 2018-12-07 16:33:30 napisał(a):

Stadion na 1000 osób po co tak dużo może wybudujemy na 100 osób będzie taniej!!! A może panie Materek postarał by się Pan o jakiś sponsorów którzy chcieliby w ten zasłużony klub trochę zainwestować tyle dużych firm w mieście ale Panu najlepiej wychodzą rozmowy jak sprzedać kolejna działkę.

spacerowicz | 2018-12-07 16:35:57 napisał(a):

A co tam słychać w sprawie parku ??? Może pan prezydent by coś raczył powiedzieć? Niektórzy myślą, że tan park z projektu już funkcjonuje i cieszą się na samą myśl o przyjeździe do Starachowic !!! Jak ja nie cierpię ściemniaczy !!!

pablo | 2018-12-07 16:51:19 napisał(a):

Nie wiem czy jest sens budowac nowy stadion, na pilke nozna do poziomu II ligi wystarczy przebudowac jedna trybune i zadaszyc, natomiast z opiniami ze potrzebny jest stadion lekkoatletyczny nie spotkalem sie, ale chetnie zapoznam sie z wypowiedziami "środowisk sportowych"

artur | 2018-12-07 16:52:52 napisał(a):

"Szanowny Panie sprzedawco" gdy wygrywał pan wybory przy braku konkurencji życzyłem panu udanej kadencji i prosiłem by już nic nie sprzedawać. Niestety jak widzę ma pan w zasadzie wszystko w ... głębokim poważaniu w razie czego czmychnie pan do Suchedniowa /a właśnie czemu pana tam nie chcieli?/ Jedno mogę powiedzieć już teraz wierzę, że wyborcy teraz się już obudzą i powiedzą dość to jest mój ładniejszy komentarz uczciwie miałem napisać co myślę pampersy swoje sprzedaj

Jamajo | 2018-12-07 18:19:01 napisał(a):

Zapytajcie prezydenta co ze sprzedażą udziałów wodociągów. Kochani szykuje się duży problem. Może się okazać że po sprzedaży wodociągów firma padnie bo odbiorą fundusze unijne i banki nakażą natychmiastowa spłatę kredytów. Będzie po wodociągach. Kto mądrzejszy niech to poruszy i niech Materek się wypowie co na to wspólnicy, rada nadzorcza i prezes i co szykuje... Afera się szykuje totalna.

gość | 2018-12-07 19:01:14 napisał(a):

Kto w tych czasach lokuje sklepy wielkopowierzchniowe w centrum miasta? Ul.Radomska nadal zapchana a tu mowa o dodatkowym obciążeniu. Skandal!!! Kto to wymyślił?

Wariaci!! | 2018-12-07 19:03:54 napisał(a):

Ten Stadion budowali nasi dziadkowie i ojcowie... jest stary, zaniedbany, ale to Nasz Stadion. Stadion FSC STARa i tych tysiecy ludzi, ktorzy budowali to miasto i produkowali ciezarowki... Co on Wam przeszkadza? Kto tak chce wyrwac te bardzo chodliwa dzialke? To jest chore? Niech ktos zleci kontrole w urzedzie, ile pieniedzy jest wydawane na projekty i wirrtualna architekture przez te lata? Jakie firmy robia te wirtualne projekty?? To jest szok, to sie w glowie nie miesci!! Zrobcie lepiej zbiorke, jakis happening na renowacje tego Stadionu!! Zobaczycie ile ludzi chce go usprzatnac i wyremontowac!! Nie oddamy ostatniej kolebki STARa, po Naszym (Kibicow) trupie!!

piłkarz | 2018-12-07 19:26:49 napisał(a):

Ten jest kiep kto sprzeda stadion pod sklep!!!

Rada sportu | 2018-12-07 19:36:34 napisał(a):

Konsultacje z rada sportu? Nic mi nie wiadomo.Chyba ze swoim przyjacielem panem dyrektorem Dyzma

do jamajo | 2018-12-07 19:44:06 napisał(a):

Chyba nie jedna ha

Jamajo | 2018-12-07 19:49:06 napisał(a):

No nie jedna. Prokuratura już chyba nie jedną sprawę prowadzi. Słychać w mieście że włodarz jednej z gmin będących udziałowcem PWiK składa doniesienie do prokuratury o działanie na szkodę spółki bo podobno to niesie okropne problemy finansowe spółki. Czy to prawda? Okaże się niebawem.

Kinic | 2018-12-07 19:55:34 napisał(a):

Materek pomaga seniorom Staru a jednocześnie budując nowy wiejski stadionik sprawi ze Star już nigdy nie zagra w drugiej lidze !!!

Pajacyk | 2018-12-07 20:41:52 napisał(a):

Star nigdy nie zagra w trzeciej lidze, a co dopiero w drugiej.
***Zaorać stadion***

sportowiec | 2018-12-07 21:05:32 napisał(a):

Pan Materek po dwóch swoich wspaniałych inwestycjach sportowych w naszym mieście czyli wspaniałym basenie ogrodowym za 100 tysięcy i długo oczekiwanym boisku piłkarskim o sztucznej nawierzchni najnowszej generacji na którym nie da się grać w piłkę zabrał się teraz za budowę nowego stadionu...aż strach sie bać...
PS. Mam prośbę...nie bierz się pan za sprawy o których nie masz pojęcia

Drwal z Suchedniowa | 2018-12-07 21:54:56 napisał(a):

Mistrz wizualizacji pokazuje prawdziwe,
OBŁUDNE oblicze. Niedawno Materek prezentował wizualizacje nowego stadionu.
Kibice się cieszyli, a po wyborach okazuje się, że stadion zostanie zaorany.
Podobnie będzie z parkiem; powycinają drzewa, a później miejsce po parku pójdzie pod młotek. Zamiast powiększyć wiadukt o dodatkowe pasy, sprzedał grunt na targu uniemożliwiając skuteczne rozładowanie korków. Na Szlakowisku odkupiono grunty, po to, żeby zaraz je sprzedać, i w ten sposób marzenia o terenie rekreacyjnym rozpłynęły się we mgle. Więc z parku zrobi się LUNAPARK, przynajmnie taki jest plan, a w rzeczywistości może zostać też sprzedany jak stadion. Na Lubiance woda spuszczona, to łatwiej ją sprzedać. Zanim Mistrz wróci do Suchedniowa... . Park będzie można odtworzyć w innym miejscu. Tyle, że trzeba będzie czekać na to ze 100 lat.
Niestety, tak się kończy, wybieranie na takie stanowisko osób, które nie urodziły się w Starachowicach, i nie mają sentymentalnych związków z tymi miejscami.
Dlatego łatwo przychodzi im wykreślenie tych miejsc z mapy naszego miasta.

Do Pajacyk | 2018-12-08 07:17:56 napisał(a):

Zeby Ciebie nie zaorali kibice Staru za ten wpis! Kolego Mareczka!!

Jak sprzeda stadion | 2018-12-08 07:22:01 napisał(a):

To bedzie to jego ostatnia kadencja. Juz widze tych wszystkich kibicow gwizdzscych na jego konferencjach z szalikami Staru. Zrobia mu najczarniejszy pijar z mozliwych na cala Polske!!!

Pajacyk | 2018-12-08 09:12:21 napisał(a):

Już bo się was wystraszy. Garstki ludzi z szalikami. Dobry menadżer liczy pieniądze aby dobrze było dla wszystkich a nie dla garstki kibiców pseudoklubiku z wiejskiej ligi. Czy klub nie powinien być bezpartyjny? Dlaczego prezes klubu startował z listy PISU??? trybuny wam potrzebne na 10tysięcy ludzi:):):) Już widzę te tłumy. Porzućcie sentymenty. Prezydent mówi jak jest, a wy chcecie czekać na księcia na białym koniu co wam wszytko obieca. gdzie jest poseł Lipiec co obiecywał przed wyborami na posła co to nie będzie ze stadionem??? Czekajcie dłużej :):):) stadion będzie straszył jak zabytkowy stary szpital. ale co tam, może PTTK albo muzeum dodadzą do swojej oferty zwiedzanie ruin miasta :):):):)

Pajacyku | 2018-12-08 09:38:11 napisał(a):

Jestes wiesniakiem, bo nikt ze Starachowic, co kocha to miasto nie pozwoli na sprzedaz stadionu. Poza tym, jezeli nazywasz go menadzerem, to ja dziekuje za takiego menadzera, co Lubianke uzdrowil, park i palacyk zrewitalizowal, a teraz sprzedaje stadion!! Szkoda slow!

Marku sprzedawaj | 2018-12-08 09:44:08 napisał(a):

Szaliki to głupki lokalni krzykacze my wierzymy w MM on jest mądry i wie co robi a tych łysych gonić

Mieszkanka | 2018-12-08 10:35:59 napisał(a):

Stadion na sprzedaż, działka na Bugaju na sprzedaż, działka na Pileckiego - sprzedana, działka na Ustroniu na sprzedaż, działka na Wojska Polskiego (były budynek po Społecznej szkole) na sprzedaż i tak dalej. Polecam stronę bip Urzędu Miasta.
W mieście brak przede wszystkim mieszkań a nie nowych stadionów. Na imprezy i baseny nas stać ale na budowę nowych mieszkań to już nie.

Jola | 2018-12-08 13:32:43 napisał(a):

Do MM Kibole dostali Mack Donalda niech siedzą cicho. Bardzo i dibrze że ta rudera na sprzedaż pójdzie w sklepie promocje są różne, można będzie dziecią coś kupić, za 500 zł rodzinnego trzeba wszystko taniej kupować. Popieram budowę marketu, a sprzedawanie to najlepsze wyjście żeby mieć pieniądze. Niech się szalikowcy nie czują lepsi od innych, dla matek warzniejsze som dzieci i zakupy niż głupie mecze. Niech nie krzyczą teras że się im cis sprzedaje sami chodzom na festyny które miasto dużo kosztuje, to pieniędzy nie ma. Popieram to sprzedaz

do Joli | 2018-12-08 15:38:51 napisał(a):

Jolu...drobna prośba do Ciebie, naucz się pisać w języku ojczystym i dopiero wtedy się wypowiadaj...oczy bolą jak się czyta takie "kfiatki":-)

Jola Banaberia de Joardinho | 2018-12-08 17:14:53 napisał(a):

Ja wyjechałam szmat czasu temu ze starachowic ale nie wyobrażam sobie tego miasta bez pięknego stadionu. To dorobek pokoleń oraz wspomnienia. Mój mąż jest piłkarzem i jak się dowiedział ze planujecie sprzedać stadion złapał się za głowę. Kto tak postępuje? Ktoś kto jest na bakier ze sportem i tężyzną fizyczna. Ciepły kluch pampuch.

Jola | 2018-12-08 17:47:49 napisał(a):

Ja umiem.pisac pisze z Panem Prezydentem i on ze mnom pisze. Inni prezydenci to czasu nie mieli nawet odpisać. Do tego można od rana pisać i on odpisóje. Dlatego będe popierała wszystko co zrobi. Możecie sobie płakać ale nic nie zrobicie bo Prezydent ma swoich doradcuw teraz nawet Tate i zrobi co zachce. Som prezydenci co lubiom sport a nasz woli Mack Donalda i bardzo dobrze nawet koncerty mamy teraz, na disco polo cała moja rodzina przyjechała. To som atrakcie dla ludzi a nie jakiś sport. Maże żeby w tym roku też był koncert disco polo, bo na mecze nikt nie chodzi.

Mieszkaniec | 2018-12-08 20:01:23 napisał(a):

Jola dobra prowokacja.
Tez uważam że miejsce pampersa jest w Suchedniowie. Już dawno powinni na nim wyjechać ale ciemnogród musi sie najpierw obudzić w nocniku dopiero zacznie myśleć!

Nikt ze Starachowic | 2018-12-09 07:42:43 napisał(a):

juz mu reki nie poda, jak sprzeda ten stadion... nie ma skad wziac kasy, stad wyprzedaz sreber rodowych... Dla mnie to przyklad nieudolnosci i krotkowzrocznosci... SKS STAR byl, jest i bedzie, ale takiego bledu, nikt ze Starachowic mu juz nie wybaczy!

xxx | 2018-12-09 19:44:32 napisał(a):

Co za idiotyzm tak reprezentacyjne miejscu sprzedać pod niepotrzebny supermarket. Przecież w tym rejonie jest już trzy-wystarczy. Zauważcie, że Radomska (na wizualizacji) zamiast poszerzenia jest zwężana i jeszcze widzimy jakiegoś dziwoląga podwójne rondo. Chyba ktoś oszalał z tymi fanaberiami. My Starachowiczanie chcemy normalności w tym mieście.

obywatel | 2018-12-09 20:11:57 napisał(a):

I dobrze Materek pokazuje wam przykład Targowicy. Było pyskowanie a jest dobrze miasto będzie miało wpływy z podatków ludzie zarobią mając prace. A tak to stało to targowisko odłogiem

xxxx | 2018-12-09 20:18:12 napisał(a):

Prezydencie zignoruj tyg pyskaczy i rób nowy stadion wg zaprezentowanego pomysłu. Jestem za . To miasto nie będzie się rozwijało jak mamy takich tępogłowych którzy wypisują te złote myśli. Tradycja sradycja pierdu pierdu. Już w imię tradycji zakatowaliście kibole III ligę Juventy. Juz na piłkę nie przychodzi tyle ludzi i nie będzie przychodzić nawet jak by weszli do I ligi to przyjdzie z 1,5 tys widzów . Ludzie maja ciekawsze zajęcia wypoczynek internet wycieczki . Prawda jest taka Lobby sportowe które tez jest w otoczeniu prezydenta nie wie ile się chce z kasy gminnej nachapać aby zarabiać na dzieciach jako trenerzy instruktorzy i innej maści działacze. Rób Pan co zaplanowałeś

Do xxx | 2018-12-09 20:59:27 napisał(a):

Stadion to nie tylko sport, ale miejsce koncertow, wydarzen, happeningow. Na disco w polu zjechali sie wszyscy z wojewodztwa, i mikrostadionik Mareczka, tego nie obsluzy. Ten glab powyzej ma pusty leb, bo by swoja matke na taczkach wywiozl, jakby mu dali pieniadze. Smieszne dzieciaki jestescie, nie macie pojecia o zarzadzaniu, kasy z wodociagow nie bedzie to juz ich nie sprzedajecie :-) Stadion trzeba wpisac do rejestru zabytkow na cito i wtedy zamkniecie swoje zachlanne ryje! Won od sprzedazy stadionu - zobaczysz jaki czarny pijar zrobia Materkowi lyse glowy na konferencjach :-)

xxxx | 2018-12-09 22:21:10 napisał(a):

na koncerty sa lepsze miejsca a kiedy ostatnio na stadionie był koncert głowo kapuściana cos mi sie wydaje ze z 10 lat temu Perfectu

Żarty | 2018-12-10 10:47:58 napisał(a):

Jak tak dalej pójdzie to będą pisać kawały nie o Wąchocku tylko o Starachowicach!

pytanie | 2018-12-10 11:04:33 napisał(a):

Ja mam pytanie " w najbliższym czasie", "na kolejne lata" dotyczy budowy stadionu informacja z artykułu to jaki to jest przedział czasowy ?

do xxx | 2018-12-10 11:13:21 napisał(a):

O jakim rozwoju miasta mówisz człowieku, przez 4 lata tylko obiecanki i śmieszne inwestycje-mikro. Miro molo, mikro baseny ( za ile 800 tys. ?) i co więcej . Ulice czy były ten czy inny prezydent i tak byłyby zrobione. Miasto się zwija bo przechodzi w prywatne łapy. Targowica o ile pamiętam kostka i oświetlenie za prawie 4 miliony, bez zadaszenia. Dużo dla sprzedających się poprawiło HA HA HA.
A gdzie park, pałacyk , Lubianka, obiecanki cacanki a .....

Do obywatel | 2018-12-10 11:48:07 napisał(a):

Przykład targowicy to akurat antyreklama Materka zapowiedzi. Za sprzedaż miało być zadaszenie. Nawet małe gminy biorą ogromne dofinansowania na handel "pod dachem". U nas zrobiono kilka metrów kostki za jakieś kosmiczne pieniądze. Porozmawiaj z kupcami, wielu omija Starachowice szerokim łukiem, na rzecz choćby Ostrowca, gdzie cały czas gmina inwestuje w handel rodzimy. Masz taką wiedzę, jaką ci MM sprzeda na fb. Ofiara propagandy i prania czegoś, co u innych nazywa się mózg.

ABRAXAS | 2018-12-10 21:57:16 napisał(a):

Skoro więc, jak twierdzi zatroskany Pan Prezydent, na mecze piłkarskie przychodzi nieliczna garstka kibiców, to po co budować nowy stadion? Czy nie lepiej w takim razie zrobić nową płytę, zakupić ze dwa tysiące krzesełek i póki nie nadejdą lepsze czasy, grać w jako takich warunkach? Zaplecze stadionu czyli szatnie itede, ma być nowe. A potencjalny nabywca, niech bierze plac pod market po przenosinach ZSZ nr3 i tam się lokuje. Bo jak już budować, to coś porządnego na lata a nie jakiś stadion zastępczy... Pozdrawiam. :)

Klin | 2018-12-11 10:49:49 napisał(a):

Na ten stadion w latach 70 przychodziło 20 000 ludzi. Trzeba dofinansować kluby piłkarskie i zmodernizować stadion a wtedy będzie on pełny. Obecnie na Star grający w okręgówce na zrujnowanym stadionie przychodzi kilkaset osób. Na drygą trzecią ligę będzie przychodziło kilka tysięcy na i l ligę może nawet kilkanaście. Ale przecież Platforma Obywatelska z której się Materek wywodzi nienawidzi środowiska kibicowskiego i piłkarskiego kocha za to zachodnie koncerny, którym bez szemrania wejdzie w d...

NIkodem z PO | 2018-12-11 10:57:35 napisał(a):

Proszę sprzedawać stadion i przeznaczyć go na domki jednorodzinne jestem zainteresowany budową domku w tej okolicy. W ostateczności może być tam Kaufland. W piłkę to grają dzieci i łyse glace a do tego wystarczy polana w lesie a nie wielkie boisko w takiej pięknej działce.

Burkin Faso | 2018-12-11 17:02:54 napisał(a):

Już Nostradamus przewidział co się tutaj stanie , i w 1560 roku napisał :
Aż pewnego dnia Roku X0XX w grodzie z Wielkim Kominem, pojawi się Wizjoner z Osady przy 7. Trakcie wraz z 3 pachołkami, którzy będą targać ogromne skarbony, i omami mieszczan: KOLOROWYMI OBRAZKAMI,
Jadłem na trawie i muzyką w polu.
ARTEFAKTY będą wirować, a niektóre znikać, zresztą tak jak i ludzie na urzędach.
A później poprowadzi ich przez WIELKĄ WODĘ, która ustąpi pod jego stopami,
I sprowadzi ich na DUŻE …OWCE.
„Czyżby chodziło o to, że dzięki Wizjonerowi,
w Starachowicach zapanuje wielki dobrobyt?” – zastanawiał się dr łaciny z II LO.
„ Pewnie pachołkowie rozdadzą pieniądze, które mają w skarbonkach” – marzył doktor.
Przez 5 lat większość tak myślała, ale niespodziewanie ceniony starachowicki okulista,
znany z sokolego wzroku dopatrzył się, że przed wyrazem OWCE, są zamazane litery: MAN.
Sprowadzono profesora Jong Wonga z Rzepina, który specjalizuje się w odczytywaniu
czterowierszy jasnowidza, i ten po namyśle, stwierdził że:
- X0XX, to znaczy, że wszystko wydarzy się około roku 2020.
- WIELKA WODA, to Lubianka
- KOLOROWE OBRAZKI, to WIZUALIZACJE
- ARTEFAKTY, to przenoszone, a także burzone, sprzedawane i wycinane obiekty.
- A WIZJONER, to wypasiony chłopiec w mocno opiętym garniturku.
- PACHOŁKOWIE ze skarbonkami, to dostojnicy ustalający ceny ciepła, wody i wywozu śmieci,
a skarbonki oznaczają niemałe podwyżki.
- Zaś …OWCE, to po prostu – MANOWCE.
Po wyjaśnieniach profesora, obecni tam: okulista, nauczyciel ZSZ nr 3, piłkarz Staru,
kupiec z Targowicy i kierowca MZK – zamarli ze strachu, ponieważ wizje zaczęły się już spełniać:
- na Lubiance nie ma wody,
- w Starachowicach pojawił się Wizjoner,
- szkoły, stadiony i firmy są zamieniane, a niektóre mają być zburzone, drzewa - wycinane,
a WIZUALIZACJI przybywa.
- Woda jest najdroższa w Polsce, a opłata za wywóz śmieci, zaraz po wyborach, zdrożała o 50%.
- A co się stanie z Wizjonerem? – spytał piłkarz.
- Mimo tego wszystkiego, niektórzy będą nadal nim zauroczeni, pójdą za nim w ogień. To jest typowe bałwochwalstwo. Nie ma na to lekarstwa – odpowiedział profesor.
- Czy on stąd nigdy nie wyjedzie? – zapytał zrozpaczony straganiarz.
- Tylko wtedy, gdy przyjedzie po niego Wielki Pan bez żony,
i zabierze go w Dalekie Strony – odrzekł uczony.
- God save us! – krzyknął rozpaczliwie nauczyciel.

Ja | 2018-12-11 17:34:56 napisał(a):

Do Burkin Faso:Nic dodać nic ująć.

do | 2018-12-11 21:56:05 napisał(a):

było do przewidzenia . By zrealizować wszystkie wizje przedwyborcze potrzeba kasy i to sporej kasy. Więc Wizjoner Wielki ma pomysła jak Ferdek Kiepski co zrobić żeby się nie narobić a zarobić. Sprzedać stadion , wodociągi i co tam jeszcze pozostało komunalne.
A tatuś co na to?

@Burkin | 2018-12-12 07:27:11 napisał(a):

Wielki komin to mamy na basenie. Wizja trafiona w punkt.:)

@Burkin Faso | 2018-12-12 16:30:42 napisał(a):

Janek! Ty to masz talent.

Skomentuj!
Aby dodać komentarz należy potwierdzić akceptację regulaminu
portalu www.starachowice-net.pl, klikając w kwadrat.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
System rejestruje adresy IP. Nadużycia związane z treścią
komentarzy można zgłaszać na: kontakt@starachowice-net.pl




Ostatnie komentarze w serwisie