Politechnika Świętokrzyska rozdała Platynowe Indeksy. Uczniowie, którzy je otrzymali mają zagwarantowane przyjęcie na studia z pominięciem tradycyjnego trybu rekrutacji. Celem konkursu jest zachęcenie młodzieży do rozwoju swoich talentów, zapoznanie ze środowiskiem akademickim oraz pokazanie możliwości studiowania w Politechnice Świętokrzyskiej a następnie znalezienia zatrudnienia w wiodących firmach regionu.
Na olitechnice Świętokrzyskiej we wtorek 23 kwietnia 2024 r. odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie o Platynowy indeks w ramach działań projektowych „Dziś uczeń – jutro student”.
- Cieszy fakt, że mamy tak zdolnych uczniów, którzy biorą udział w niełatwych wyzwaniach i odnoszą tak sukcesy – mówi dyrektor Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Starachowicach Grażyna Małecka.
Technikum „na Maja” reprezentowały dwa zespoły. W kategorii Mechanika i Budowa Maszyn uczniowie klasy czwartej kształcący się w zawodzie technik mechatronik: Radosław Bachurski, Wiktor Myszka, Kamil Kozieł, Gunia Mateusz Gunia, Błażej Kubicki, którzy przygotowali wyjątkowo ciekawą pracę konkursową, bardzo wysoko ocenioną. Pod kierunkiem nauczyciela Emila Staszewskiego wykonali projekt turbiny wiatrowej. Ich praca w tej kategorii zajęła pierwsze miejsce, a uczniowie dostali Platynowe Indeksy Politechniki Świętokrzyskiej. Efekt swojej pracy zaprezentowali w wyjątkowo ciekawy sposób przed uczestnikami gali. Komisja konkursowa była pod ogromnym wrażeniem pomysłu uczniów, ich zaangażowania i prezentacji.
W kategorii Elektrotechnika i Elektromobilność uczniowie klasy czwartej kształcący się w zawodzie technik elektryk: Ernest Bastrzyk, Bartosz Świercz i Wojciech Skokołowski-Kula, przygotowali stanowisko testowe z falownikowym układem sterowania silnika AC, które uzyskało wyróżnienie. Uczniowie pracowali pod kierunkiem nauczyciela Artura Zielińskiego.
Dodane: 26.04.24 | Odsłony: 471babicki starostą to nieporozumienie....
podobno będzie derektorem . jakimś bardzo...
do każdego mieszkania przynależne będzie...
wstyd, ktoś zdobywa największą liczbę...
no cóż,wychodzi na to żeby nie brać...