Zastępca prezydenta ds. społecznych Jerzy Miśkiewicz prezesem miejskich wodociągów

10912.nsmed

Od 30 stycznia 2019r. nowym prezesem miejskiej spółki Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Starachowicach będzie dotychczasowy zastępca prezydenta miasta ds. społecznych Jerzy Miśkiewicz.

Prezes Piotr Nowak zrezygnował ze względów osobistych, które mają podłoże zdrowotne, co jednak nie przeszkodzi mu dalej pracować w spółce, z tym że na stanowisku dyrektora ds. techniczno-produkcyjnych. Jak powiedział praca na stanowisku dyrektora jest mniej odpowiedzialna i stresująca oraz odnosi się do zagadnień czysto technicznych. 

O zmianach jakie zachodzą w spółce mówiono dzisiaj podczas konferencji prasowej. – Dziś zapadły ważne decyzje dla spółki PWiK. Pan prezes w związku z tym, że zrezygnował z funkcji prezesa, Rada Nadzorcza wybrała nowego prezesa, którym został prezydent Jerzy Miśkiewicz – powiedział prezydent Marek Materek i dodał co będzie największym wyzwaniem dla spółki w najbliższym czasie. – Największym wyzwaniem w najbliższej kadencji będzie realizacja umowy z Polskim Funduszem Rozwoju dotyczącej sprzedaży mniejszościowego pakietu udziałów spółki PWiK przez dwójkę wspólników, czyli gminę Wąchock i gminę Starachowice. (…) Zadaniem nowego pana prezesa będzie próba załagodzenia konfliktu z jednym z mniejszościowych udziałowców, czyli gminą Brody. Gminą Brody, która złożyła pewne wątpliwości, ale także sprawę do sądu przeciwko tym zmianom, które zaproponowaliśmy i tutaj nasza wspólna rola, aby to załagodzić – dodał Materek. 

- Jestem dumny, że mogłem współpracować [z Markiem Materkiem – przypis red.]. Jest to nasz wspólny projekt i pomysł na Starachowice. Mam zamiar pomóc w  jego realizacji w 100%. To jest poważne wyzwanie dla nas. Uzyskanie środków, które pozwolą na wykonanie dużego kroku w przód, ponieważ te pieniądze, które mam nadzieję uzyskamy nie narażając spółki, pomnożyć – ponieważ jest to ostatni czas, w którym można te środki w sposób znaczący potroić. Dziękuje za zaufanie i mam nadzieję, że spełnię oczekiwania na tym nowym odcinku. Jeszcze wyzwań się nie boję – powiedział Jerzy Miśkiewicz.

Konkursu na stanowisko prezesa nie będzie. 

Wybór prezesa PWiK nie nastąpił w drodze konkursu. Zapytaliśmy, dlaczego tak się stało. -  Decydują tutaj już nawet nie miesiące, a tygodnie. Kwestią kluczową, którą musimy dograć, jest ta sprawa o której wspomniałem [sprzedaż udziałów – przypis red.] i nie było czasu na to, żebyśmy organizowali konkurs, ale też nie było potrzeby. Jeśli mamy możliwość, aby prezesem PWiK była osoba zaufana, osoba która to przedsiębiorstwa zna. Osoba, która reprezentowała nas, jako właścicieli spółki, do tej pory w wielu przypadkach, to lepszego kandydata z całą pewnością nie byłbym w stanie znaleźć – powiedział prezydent Marek Materek. 

Kto będzie zastępcą prezydenta ds. społecznych?

- Nie będziemy powoływali zastępcy ds. społecznych w tej chwili. Będę prowadził rozmowy z osobami, które będą mogły mnie wesprzeć w tych tematach, którymi się zajmował prezydent Miśkiewicz. To jest potężna działka i ogromna odpowiedzialność. Wspólnie [z pracownikami UM – przypis red.] damy radę. Umówiliśmy się z prezydentem Miśkiewiczem, że będzie do nas zaglądał i będzie nas wspierał – poinformował prezydent Materek. 

Wykształcenie nowego prezesa PWiK.

- Pierwsze moje wykształcenie, to jestem nauczycielem i cały czas nim pozostanę. W między czasie zdobywałem studia podyplomowe z zakresu… Musiałem się przekwalifikować na korekcję wad postawy, informatykę. Także to są moje kierunki – powiedział Jerzy Miśkiewicz. A prezydent Marek Materek, podając za przykład prezesa ZEC Marcina Pochecia, brak wykształcenia technicznego i świetne działanie tej spółki, powiedział, że brak wykształcenia technicznego nie jest problemem. – Z tych doświadczeń, które przez te cztery lata zebrałem w pracy z różnymi osobami funkcjonującymi, jako prezesi różnych spółek, wynika, że ważne by były to osoby, do których ma się zaufanie i które potrafią zarządzać ludźmi, które potrafią dobrze organizować zespół, a tu mam gwarancję, że prezydent Jerzy Miśkiewicz jest taką osobą – dodał prezydent Materek.  

Co ustępujący prezes Piotr Nowak sądzi o sprzedaży udziałów w wodociągach?

- Tutaj decyzja należy przede wszystkim do właścicieli, jako podmiotu władnego w ogóle do wykonania tego typu transakcji. Natomiast spółka jest tylko narzędziem w pozyskaniu tych środków – powiedział Piotr Nowak, a dopytany czy to dobry czy złych ruch, powiedział, że wolałby nie określać swojego zdania na ten temat.  

 

Zabrania się kopiowania i udostępniania treści pochodzących z archiwum serwisu www.starachowice-net.pl bez podawania źródła

 

Dodane: 29.01.19 | Odsłony: 596

Komentarze użytkowników

Gość | 2019-01-29 15:30:00 napisał(a):

Tragikomedii ciąg dalszy... Gdzie są fani układu? Co tak ucichli? Ha ha..

Jamajo | 2019-01-29 15:48:50 napisał(a):

Nie dziwię się że zrezygnował. Przy takich naciskach... A czy dojdzie do sprzedaży udziałów to się jeszcze okaże ale jest więcej przeciw niż za i nie ma co tu oczu mydlić...

Zdziwko | 2019-01-29 15:53:05 napisał(a):

Czas chyba na jakieś działanie obywatele. To co się dzieje w Starachowicach jest straszne. Nie ma służb, nie ma parlamentarzystów? Opozycja w radzie śmieszna. Majątek gminny coraz mniejszy. Mieszkańców coś 45 tysięcy, 3/4 na saksach.

Czacha | 2019-01-29 15:57:00 napisał(a):

Czy "Inwestycja" PFR polega na pożyczeniu kasy dla budżetu miasta, którą to pożyczkę będzie spłacał PWIK w okresie 15-20 lat? Z czego będzie spłacał? Z opłat za wodę i ścieki. Co to oznacza? Zablokowanie inwestycji w majątek wodociągów. Na co pójdą te pieniądze? Na skwerki i rabatki (między innymi). Moim zdaniem powyższy manewr jest działaniem na szkodę spółki wodociągowej.

Ja | 2019-01-29 16:13:01 napisał(a):

w/g mnie zbędne komentarze.Kolejna sciema w wykonaniu M.Proszę zobaczyć na foto jaki Nowak zadowolony.Stanowicho jest? Jest.Dla nauczyciela jest?Jest.A wy lykajcie wszystko .ZOBACZYCIE ,co poeta miał na myśli.Ma przyzwolenie.I niech ma.

Dziad | 2019-01-29 16:16:23 napisał(a):

No i jeszcze rzecz dziwna, prezes zec wzór bez wykształcenia technicznego. Nieźle

Eryk | 2019-01-29 16:20:00 napisał(a):

Jaja z wyborców nepotyzm i kolesiostwo a tego miało nie być aleście wybrali ludzie nauczyciel prezesem spółki

Karaluch | 2019-01-29 16:27:27 napisał(a):

Miśku kolanem będzie dopychał transakcje? A potem szukaj wiatru w polu jak uświadomicie sobie, że to był skok na kasę wpłaconą przez mieszkańców za wodę i ścieki. To mieszkańcy winni zdecydować w referendum, czy zgadzają się na wydanie tej kasy na wiadukt czy parki miejski. A nie jednoosobowo Mao Tse Tse Tung.

Fiki | 2019-01-29 16:27:47 napisał(a):

Fikołek będzie teraz wielkim kranem na całe miasto i jeszcze Mirzec

Ja | 2019-01-29 16:36:52 napisał(a):

Wypowiedź M na temat zdrowia N fantastyczna.Czyli prezesem być nie może, bo chorutki ale już z-ca to co, może się bujać w fotelu i pić zioła?Też nie może być chorutki.Przechorowac trzeba w szpital u a potem jeszcze uzyskać zdolność do pracy .Medycyna Pracy się kłania.

Tomek | 2019-01-29 16:37:48 napisał(a):

Za zgodność z oryginałem -

Jarek | 2019-01-29 17:44:41 napisał(a):

Szok szok i niedowierzanie panowie czemu znikajæ komentarze

Mieszkanka | 2019-01-29 17:51:16 napisał(a):

Nie rozumiem dlaczego w sprawach takich jak gdzie postawić siłownie czy posadzić kwiatki organizowane były konsultacje czy spacery studyjne ale w sprWie jednej z najważniejszych decyzji finansowych w miescie mieszkancy maja wsadzić mordy w kubeł??! To my płaciliśmy za wodę i my mamy prawo wypowiedzieć się na co nasze opłaty maja iść. Czy na skwerki dla piesków czy na modernizacje ujęcia wody na przykład. Skąd PWIK weźmie środki na wymianę kanałów ściekowych? Zaleje nas gowno. I znowu wszyscy będą udawać ze różami pachnie.

Detox | 2019-01-29 18:25:05 napisał(a):

To się * w pale nie mieści.

nico | 2019-01-29 19:12:25 napisał(a):

Program dla Starachowic Marka Materka
1. Miejsca pracy - poszukiwanie inwestorów. Uwolnienie nowych terenów pod inwestycje. Rzetelne konkursy na stanowiska, walka z korupcją i nepotyzmem.

taki wierszyk znalazłem... | 2019-01-29 19:19:39 napisał(a):

Nad Kamiennej rzeczki wstążeczką
Leży małe miasteczko eS
Nie ma tu korków o siedemnastej
Jest za to wielki, wygasły piec

Dwa jeziora i jeden staw
Dwa dworce, na nich podróżni
Lecz jest jeszcze coś czym od innych
To miasteczko się różni...

Bo w małym miasteczku eS
Od zawsze tak już jest
Nie ważne kim jesteś
Nie ważne kim byłeś
Bo liczy się to z kim wczoraj piłeś

Tak od zawsze tutaj było
I nic się nie zmieniło
Nie ważne co robisz
Nie ważne co czujesz

Liczy się to czy kolesiom pasujesz...
Liczy się to czy kolesiom pasujesz...
Liczy się to czy kolesiom pasujesz...

"A kto to, ci wasi kolesie?"
Zapyta podróżny na Wschodnich
"W miasteczku eS mój Panie,
Najwięcej zależy od nich"...

Soprano | 2019-01-29 19:25:58 napisał(a):

A Miskiewicz to nie jest przypadkiem kuzynem Materka???

Sisi | 2019-01-29 19:53:21 napisał(a):

Może ocenicie go po owocach? Jest prezesem zaledwie kilka godzin A Wy już pomyje na niego wylewacie. Może trzeba dać Panu Miskiewiczowi szansę może okaże się że jeszcze was pozytywnie zaskoczy. Dla mnie jako wice prezydent od oświaty się sprawdził więc jeśli nie mieliście z człowiekiem do czynienia to zamknąć japy i poczekać na rezultaty jego pracy

Dobry ruch | 2019-01-29 20:02:09 napisał(a):

Właściwy człowiek. Uczciwy co najważniejsze.

Kulega Królika | 2019-01-29 20:10:43 napisał(a):

Co wy chceta? Misiek jest spec. Z wodą miał do czynienia na basenie. Ten wierszyk jest powodem całego zła, bo znowu pasuje do miasteczka. A jak paluszkiem wygraża ludziom Puszysty. Ludziom, którzy go wybrali. Ciekawe co dalej. Czarno widzę. Wszechwładza deprawuje.

Ja | 2019-01-29 20:15:32 napisał(a):

DO sisi:Jakoś oświata z g..... nigdy mi się nie kojarzyła.Ale pewnie, niech ma ,a co.Już zamykam jape.Niech ma.

Jamajo | 2019-01-29 20:19:14 napisał(a):

Warto przypomnieć fakty.
Rada miejska gdy była mowa o sprzedaży udziałów, wypowiadały się związki - wtedy prezes był chyba zdecydowanym zwolennikiem sprzedaży udziałów, padały nawet słowa że jak związki w ogóle się odzywają że są przeciw to działają na szkodę spółki. Teraz prezes nie chce wypowiadać swojego zdania na temat sprzedaży, czy to dobrze czy to źle.
Rozumiecie skąd ta rezygnacja ze względów osobistych i zdrowotnych??
Co się takiego stało że nie chce się w tym temacie wypowiadać i nagle rezygnuje?
Tu dziennikarze niech się wykażą i rozwikłają ten tamat. A ludzie też niech to przemyślą...

gość | 2019-01-29 20:20:30 napisał(a):

A władza absolutna deprawuje absolutnie.

gość | 2019-01-29 20:23:58 napisał(a):

Powtórka z rozrywki,niestety.

Do Jamajo | 2019-01-29 20:40:07 napisał(a):

Dziennikarze tak się wykażą jak policja w sprawie plakatów z sp11

mieszkaniec | 2019-01-29 20:53:01 napisał(a):

A było to tak. Prezes Nowak podjął uchwałę o nie podpisywaniu umowy z PFR w grudniu 2018 r. tym samym podpisał na siebie wyrok, który dzisiaj zapadł. Również w grudniu nie wydał pozytywnej opinii co do podpisania tej umowy. A teraz jest nowy prezes, który pewnie nie będzie miał nic przeciwko podpisaniu umowy z PFR szkodliwej dla spółki. Koszty poniesiemy w przyszłości wszyscy. Dziennikarze nie mogą się wykazać. Jest embargo na informację na zbycie udziałów pwik.

Do Mieszkaniec | 2019-01-29 20:56:02 napisał(a):

Wiesz coś więcej? Napisz bo to ciekawe co piszesz... Ciekawe czemu prezes.nagle był przeciw...

Gosc | 2019-01-29 20:59:22 napisał(a):

a ja sobie tak myślę że te nazwiska zapisza się na kartach histori o długo długo będą wspominać mieszkańcy wszystkie wiezy rodzinne załatwione etaty powiązania itd

Rodzina | 2019-01-29 21:03:54 napisał(a):

Rodzina trzyma wszystkie sznurki???

Ja | 2019-01-29 21:26:18 napisał(a):

Do mieszkaniec:Gdyby tak było jak piszesz N nie pozostałby na dobrej posadzie nawet jeden dzień.Było inaczej.Karty rozdano dużo wczesniej a ich rozegranie to obecna sytuacja.Robi się to po to aby celowo ludziom namieszać pod beretami.Niestety,niektórzy to łykaja.

Do Ja | 2019-01-29 21:33:14 napisał(a):

Oczywiście że mieszkaniec ma rację. Nie mogą go też wy.ć bo za dużo chłop wie. Na przykład co tak * w mieście.

mieszkaniec | 2019-01-29 21:37:45 napisał(a):

Do ja
Nie masz racji. Jakby się go pozbył to by stracił nad nim kontrolę. A N ma dużą wiedzę o całym procesie z PFR takich ludzi się nie pozbywa, takich się kontroluje.

Wajdelota | 2019-01-29 21:42:37 napisał(a):

Marku, Marku Panie Miłościwy....swołocz z czworaków pod grodem larum wszczyna , gwałcić będą, brzuchacić dziewki nasze....co czynić, co czynić biada nam wielka!!!!?????
Wstał książę Marek i woła - Rajców mi tu ściągać, łucznicy na mury, do obrony szykować się będziem!!!
- Już wszyscy w pełnej zbroi na zamtuzie gotowi za Tobą iść Słońce Ty Nasze - westchnęła nadworna rajfurka.
- Zatem radzić idziemy....... Kasztelane Jerzy raportować sytuacje pod murami, tylko krótko bo napitek i strawa poranna ostygną!
Kasztelan wyszedł prężnie na środek i relacje zaczął zdawać......
- Jaśnie Panie w sile centurii przyszli i drą się niemiłosiernie i wołają i teraz to juz nawet nie krzyczą i ucichli wręcz - no bo jak oni by śmieli coś nawet cichutko na Waszą miłość mówić....
- Nie wazelinować mi tutaj, konkretów oczekuje!!! - obruszył się książe
Troszkę już sylwetka Kasztelana zmalała...ale wybąkał..
-Mówią, że krzywda dzieciom się dzieje, że lepiej dla nich chcą.
- Czyim dzieciom, moim?....zamyślił się książe Marek?
- Nie, ich dzieciom.
- Ale nie moim?....dopytywał zdziwiony dalej książe
- Przecież Wasza Miłość nie ma dzieci!
- A tak faktycznie, to ja ku.....a czegoś nie mam!!!!!! Na jutro trójke, albo czwórke Podskarbi Jedynak mi natychmiast zorganizuje, co by Księstwo Warszawskie w dukatach po 500 na każdego bachora dawało, a ze swoimi to niech se swołocz radzi. Co jeszcze ważnego???
- Wielka Hrabianka Krępowa z trubadurami śpiewa, właściwie to wyje, a tak na prawde to piszczy, bo jak ona by śmiała nawet cichutko pod nosem na Waszą Miłość nucić - wzorowo dokończył Kasztelan Jerzy.
- O nie, tego płazem puścić nie możemy, żeby ona u mnie na podgrodziu się wałęsała. Wojowie za mną, stołki nasze w niebezpieczeństwie, pamiętać, który z szeregu się wyłamie i linii nie utrzyma, tego od koryta odsune! Zrozumiano???!!!!
- Taj jest Krynico Mądrości Ty Nasza, Źródełko Wiedzy Wszelakiej!!!! - odpowiedzieli zgodznie wszyscy, bez zająknięcia.

Kilka dni po wygranej bitwie.......

- Widziałeś Kasztelanie Jerzy jakie ciosy wyprowadzałem, ciąłem słowem jak Wołodyjowski mieczem i w mojej lazurowej zbroi od płatnerza Armaniego pięknie się prezentowałem. Kniazini Krępowa na kolanach, w styczniu szlachciura Kwiecień nawet nie zamaił, reszta z podkulonymi ogonami pierzchła - Tak się drogi Jerzy bitwy i wojny wygrywa. Ściągniesz za dni pare kartografów nadwornych, rzeźbiarzy znamienitych, rzemieślników z kraju najlepszych żeby wizje moje spełnili i na kolana wszyscy widząc to padli. Takie makietki piękne co by gawiedź ucieszyły porobili i to w jeden księżyc, a ze skarbczyka monety nie żałuj, na rozmachu nie ma co oszczędzać. Starachowice stolicą świata będą, dostęp do morza zapewnimy, porty handlowe, gondole jak w tej..... nooooo
- Wanacji - błysnął Kasztelan.
- tak właśnie jak te łódeczki na kanałach Wanacji, kupców zagranicznych z kramami ściągniemy i dobrem wszelakim handlować będą, na bagnisku Lubiańskim krokodyle z Florydy pływać będą....
- Słońce Ty Moje, Floryda nieodkryta jeszcze - ośmielił się wtrącić Jerzy.
- Milćz mości Kasztelanie, pospólstwo nie wie co to krokodyl nawet, to z łaciny słowa są, ważne, że trudne i niezrozumiałe....Wizualizacja, rozmach, koncepcja to się liczy, że nic nie wyjdzie, kto o tym będzie pamiętał? A żarcik najnowszy znasz?
- Słucham z rozkoszą?
- Ryby z Lubianki i Dzieci swołoczy głosu nie mają.....hahahaahahah rozległo się po komnacie
- Wyborne, Wasza Miłość doskonałe, Najwyższy Przówódco Ja za Tobą w ogień!!!!
- Jerzy za Twą wierną służbę nagroda i Ciebie nie ominie, nad Zasobami Wodnymi Księstwa komenderowanie obejmujesz i piecze dożywotnią dostajesz.
- To honor wielki i zaszczyt niezmierny......zdrowie Waszej Miłośći, nie wiem jak ja się odwdzięcze?
- Już ty tylko pamiętaj, że jak kupce przyjdą i trzydziestą część będą chcieli zasobów wody, to Ty im to zhandlujesz tak żebym ja - tu mrugnął znacząco okiem Książe Marek - o niczym nie wiedział.
- Ma się rozumieć..........CDN

My | 2019-01-29 21:44:38 napisał(a):

Nie udało się sprzedać działki pod stadionem, nie udało się sprzedać działki pod ZSZ nr3 to może uda się sprzedać wodociągi a środki potroić chyba w Las Vegas.

Ja | 2019-01-29 22:38:32 napisał(a):

Wajdeloto bardzo mi się podobało,czekam na c.d

Pio | 2019-01-29 22:43:04 napisał(a):

Oczywiście osiągnięcia, doświadczenie i wiedza pozwolą nowemu Prezesowi prawidłowo zarządzać Spółka. Może pracownicy wodociągów poprawią wady postawy i uleczą płaskostopie. A komentarz poprzednika bardzo trafny. Nowy Prezes z wodą miał do czynienia... ns basenie.

do Wajdelota | 2019-01-29 22:43:19 napisał(a):

świetne! pisz dalej i wprowadzaj nowe postacie, super to jest

mont | 2019-01-30 07:25:10 napisał(a):

Wajdeloto , twoja opowieść jest świetna ale niestety zarazem bardzo smutna. Miało być tak pięknie a jest gorzej i zaczyna być dramatycznie gorzej

obserwator | 2019-01-30 09:12:45 napisał(a):

Drodzy mieszkańcy, my za to wszystko zapłacimy, w cenach za wodę i ścieki, zobaczycie. Do tego wątpliwego interesu z pisowską władzą, która chce położyć łapę na samorządowym majątku przystąpił bodajże tylko Nowy Sącz, ale kasę przeznacza wyłącznie na rozwój infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej. A u nas, brak słów, marnowanie kasy na głupoty, a dzieci w podstawówkach najlepiej spędzić do jednej szkoły, zostanie więcej kasy na następne jaja i domki dla jeży !!!

obserwator | 2019-01-30 09:13:58 napisał(a):

Wajdeloto...szacun !!!

Do obserwator | 2019-01-30 10:02:46 napisał(a):

Wpisz w Google "gdzie się podziało 30 milionów wodociągi Nowy Sącz" to będziesz wiedział jak to wygląda. Polecam też wywiad z v-ce prezydentem Nowego Sącza. Też miał być tam stadion Sandecji, a wszystkie pieskądże przeżarli. Poza tym Nowy Sącz ma już nową infrastrukturę i im to potrzebne nie było.
A skoro to pisowskiej władzy inwestycja to czemu inne gminy w których rządzi pis się do tego nie przyłączyły hmmm?????

Do obserwator | 2019-01-30 10:05:57 napisał(a):

http://www.rdn.pl/news/podzialo-sie-30-milionow-zlotych-ze-sprzedazy-udzialow-sadeckich-wodociagach

obserwator | 2019-01-30 11:42:50 napisał(a):

Rządzone przez PiS gminy się nie przyłączyły, bo nawet one wiedzą, że to jest wielka ściema. A nasz progresywny łyka wszystko i robi się z tego niezły cyrk !!!

urzędnik | 2019-01-30 11:49:00 napisał(a):

Co to w ogóle za kombinacje z obsadzaniem stanowisk, miały być transparentne konkursy, pozyskiwanie najlepszych fachowców do zarządów i rad nadzorczych, a tu mamy towarzystwo miernych, ale lojalnych i wiernych. Nie tędy droga Materek, zapowiadałeś się dobrze, ale to co wyprawiasz nie mieści się w żadnych standardach. Wodociągi zostaw w spokoju!!! Skoro powiat nie ma kasy na wiadukt, to daj sobie na wstrzymanie z wyrywaniem się do przodu. Jeden wielki beznadziejny chaos widzę, który fundujesz zarówno gminie jak i, niestety powiatowi. Tatuś zadowolony z fuchy???

V2 | 2019-01-30 15:32:32 napisał(a):

Jejku, taki fajny był prezydent, amerykancki.

PGR | 2019-01-30 20:19:26 napisał(a):

Budowany przez lata majątek społeczeństwa Starachowic idzie na sprzedaż. Paranoja. Nie ma już co sprzedać. Kilka działek, kilka szkół. Żadnego przewidywania. Zobaczycie, że pomimo tych starań nic z tego nie wyjdzie. A jeśli, to przez 20 lat krwawicą będziemy płacić.

Bobek | 2019-01-31 19:26:31 napisał(a):

Wode z Trebowca biora, to z Mirca bliżej.

Anna | 2019-01-31 20:26:53 napisał(a):

Czy naprawdę w Starachowicach nie ma ludzi tylko gmina ma rządzić

Brawo | 2019-01-31 20:28:05 napisał(a):

Brawo będą się teraz w pwik gimnastykować Buhaha

wróbeleki | 2019-01-31 21:02:19 napisał(a):

ćwierkają, że miejsce vice zrobił dla Wojtyszkowej, jak wreszcie PiS zostanie wywalony na śmietnik historii, czyli tam gdzie jego miejsce od zawsze. Ale nasz progresywny "apolityczny" to wielka przyjaciela pani W. i jasne, że ją przygarnie.

Detox | 2019-02-01 07:05:12 napisał(a):

Nie tak szybko z tym PIS. Nadchodzące wybory nie przyniosą istotnej zmiany. Może będzie im trudno mieć absolutną większość ale władzy nie stracą. Co do AW na wice to możliwe, lecz nie przesądzone. Kasa dla Materka zostanie pewnie przycięta. To dla miasta źle. Powinien, jako elastyczny stworzyć inną koalicję w mieście i powiecie. Gwarantującą realizację planów. Rozpaczliwie poszukuje pieniędzy na wkłady własne. Wodociągi, sprzedaż mienia nie uratują większości projektów. Do tego ten nepotyzm. Po co mu to było. Szkoda chłopaka, sam sobie robi krzywdę. A i miasto ze zdziwienia otwiera oczy.

Do Detox | 2019-02-01 07:20:33 napisał(a):

O konflikcie Pani W i posła L wiadomo nie od dziś. Czy Pan L wiedział że W weźmie M i pojedzie po poparcie do Warszawki? Nie. Robił dobra minę do złej gry, pewnie liczył że M za owe poparcie odwdzięczy się partyjne. Jak się odwdzięczyl i komu widać teraz namacalne. Konflikt na lini Pani Danuta i M to ewidentne popieranie W przez M. Kariera W w Kielcach skończy się na pewno i wtedy wróci pod skrzydła transparentnego. Logiki w tym brak, bo brak porozumienia z L będzie skutkował walka a nie budowaniem zgody i pozycji miasta. Niestety coraz bardziej widać o co chodzi M i na pewno nie jest to gmina i dobór fachowej, świeżej siły. Jedno jest pewne L nie zgodziłby się w życiu na zatrudnienie Papy.

Ja | 2019-02-01 08:32:58 napisał(a):

Do Detox:Szkoda chłopaka?Chyba żartujesz?To Jak zarządza,poniewiera ludźmi,zachowanie poniżej poziomu źle wychowanego,rozkapryszonego dziecka i brak pokory - zemści się to wkrótce.

szkoda tego miasta | 2019-02-01 11:07:45 napisał(a):

Czym :zasluzylo"to miasto,ze ma takich prezydentow.Najpierw komuchy,potem skazany,potem taki,ze ciagnie sie afera smieciowa,teraz arogant.Ale coz uczen Rozy Thun,a potem Jarubasa.Szkoda tego miasta.Bo miasto jak bylo brudne i zaniedbane tak jest. A jest pieknie polozone,tyle akwenow wodnych,park prawie w srodku miasta.Mozna tak wymieniac i wymieniac.Pan prezydent dba tylko o dobry PR

Normalny | 2019-02-01 18:25:31 napisał(a):

Akwenów mniej o 1. Starachowickie szczupaki pluskają w Suchedniowie. Pasternik zarośnięty, brudny. Piachy, to fabryka, Kamienna bez meandrów. Topniejący śnieg odkrywa dziury w asfalcie o średnicym miednicy. Małpki skaczą jak im treser każe. Wajdeloto, wieszcz dalej.

oburzony | 2019-02-02 22:05:02 napisał(a):

"Rada Nadzorcza wybrała nowego Prezesa.." ? - czy miała jakiś wybór? a czasem nie uległa szybkiej rekonstrukcji przed tym "wyborem" ?

Kasandra | 2019-02-03 15:18:49 napisał(a):

Oczywiście,uległa rekonstrukcji.Czy mozemy wiedzieć,kto to jest pan Andrzej Kazanowski/czyt.członek Rady nadzorczej Pwik/ powołany tuż przed wyborem nowego prezesa?Czyżby chodziło o byłego v- ce prezydenta Skarżyska,wlasciciela telewizji swietokrzyskiej?

Do Kasandra | 2019-02-03 15:30:26 napisał(a):

Wkrótce wszystko będzie jawne, podobno wodociągi będą się sądzić z osobą, która będzie prosić o wszystkie dokumenty. Na potrzeby sprawy będą musieli udostępnić. Media już zacierają rączki, bo mają obiecana relacje.

oburzony 2 | 2019-02-03 20:40:40 napisał(a):

Czyli starachowickie standardy w obsadzaniu stanowisk mają się dobrze : brak kwalifikacji, brak kompetencji ale jest 100% lojalności i docenianie mieszkańców - „lepszego kandydata z pewnością nie byłbym w stanie znaleźć”. Ale przynajmniej jest jakiś postęp- bez KONKURSU!!! i racja, bo po co tracić czas na fikcję? Fajnie, tyle, że stawką jest tu szybka sprzedaż części udziałów dochodowej spółki PWiK. Czyżby powodem rezygnacji Prezesa Nowaka była „klauzula sumienia”? Specjaliści ? konsultacje? - zbędne! przecież władza wie lepiej co jest dla nas lepsze!

wkurzony | 2019-02-04 08:25:58 napisał(a):

A w mieście porządek jak się patrzy. Siostra przyjechała z Kielc i mówi że się odzwyczaiła od takiego brudu jaki jest na chodnikach i ulicach, ton piachu i śmieci. Po pierwszej letniej ulewie piach będzie w kanalizacji a oznacza to zalewanie dróg i posesji. Ale nikt tym się nie przejmuje. Ale cóż s\ą widać ważniejsze sprawy np. wyprzedaż majątku gminy i zamiana stanowisk na ludzi kompetentnych.

@wkurzony | 2019-02-04 08:40:44 napisał(a):

Masz rację brudno jest bardzo w Starachowicach. I to właśnie świadczy o gospodarzu

I LOVE STARACHOWICE | 2019-02-06 09:01:08 napisał(a):

Transparentność na co dzień . „Szanowni Państwo, od lat jednym z największych problemów Starachowic jest tak zwane KOLESIOSTWO. Jako bezpartyjny Prezydent Starachowic raz na zawsze z tym skończę! O tym kto będzie pracował na danym stanowisku będą decydować wyłącznie jego kompetencje i doświadczenie. Konkursy na stanowiska wreszcie będą transparentne i uczciwe." Kto jest autorem tych słów ?

Skomentuj!


Ostatnie komentarze w serwisie