Brakuje prawie 100 osób do pracy w komisjach wyborczych w Starachowicach

12739.nsmed

Wszystko wskazuje na to, że rządzący w Polsce są zdeterminowani, aby zorganizować w maju wybory prezydenckie. Pierwsza tura planowana jest na 10 maja. Niewykluczone, że wybory mogą zostać przesunięte o tydzień, na 17 maja. Partia rządząca chce, by głosowanie odbyło się wyłącznie korespondencyjnie. W internecie została uruchomiona rządowa strona Państwowej Komisji Wyborczej, gdzie zamieszczane są na bieżąco kolejne informacje związane z przeprowadzeniem wyborów oraz zegarem, który odlicza czas do dnia wyborów [LINK]

Telewizja Polska chce zorganizować 6 maja 2020 r. debatę kandydatów w wyborach prezydenckich na TVP 1. „Potwierdzam, że prezydent będzie brał udział w debacie wyborczej organizowanej przez telewizję publiczną 6 maja” - powiedział w Polskim Radiu Adam Bielan - rzecznik sztabu wyborczego Andrzeja Dudy.

Tymczasem w całym kraju, jak również w Starachowicach, nie ma tylu chętnych, ile jest potrzeba do pracy w komisjach wyborczych. W naszym mieście łącznie w komisjach wyborczych powinno zasiąść 234 osoby. Pozytywnie zweryfikowano 138 osób. Wedle kalendarza wyborczego termin na zgłaszanie kandydatów do składów obwodowych komisji wyborczych minął 10 kwietnia 2020 r. Najwięcej osób brakuje w komisjach w: Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej oraz Domu Pomocy Społecznej. 

Jak widzi organizację wyborów prezydenckich w Starachowicach prezydent Marek Materek? 

„Uważam, że organizacja wyborów w obecnej sytuacji naraża mieszkańców na utratę zdrowia lub życia, stąd też było moje pismo do Prezydenta RP Andrzeja Dudy, by swoim autorytetem wpłynął na organy odpowiedzialne za organizację wyborów. Pracownicy Urzędu Miejskiego wykonują czynności związane z organizacją wyborów, do których obligują nas obowiązujące przepisy. Próby łamania przepisów mogą zakończyć się wprowadzeniem zarządu komisarycznego do miasta. Wtedy czynności, których nie wykona prezydent lub pracownicy Urzędu, wykonałby za nas komisarz wyborczy. Na co dzień jako Prezydent Miasta, oczekuję od mieszkańców poszanowania dla przepisów prawa, dlatego sam powinienem również ich przestrzegać.” - odpowiada prezydent miasta Marek Materek. 

Dodane: 18.04.20 | Odsłony: 541

Komentarze użytkowników

Z Londynu | 2020-04-18 10:15:46 napisał(a):

Nie można wejść do żadnego urzędu i ministerstwa, nie działa normalnie administracja w Polsce jak i całej Europie też w USA
Jak maja Polacy głosować będąc na zachodzie lub w Stanach
Farsa

Er 2 | 2020-04-18 10:24:03 napisał(a):

Co ,a problem. 10 000 zł i macie.

xx | 2020-04-18 10:32:18 napisał(a):

Za kaske zrobimy wszystko. Tacy ludzie

ja | 2020-04-18 11:14:46 napisał(a):

Kto z was, może pan panie Lipiec?
Panie Krzysztofie pan się nie boi, pan Andrzej Duda za panem stoi.
Tak pan chciał pomagać podczas epidemii rozdając płyn dezynfekujący, to może zasiądzie pan w komisji? Pomagał pan zbierać podpisy, to może zbierze pan grupę pozostałych chętnych do komisji?

cichy | 2020-04-18 11:52:39 napisał(a):

Platforma chce w ten sposób zablokować. Bojkot ponad wszystko :)

bez twarzy | 2020-04-18 12:48:09 napisał(a):

Jest podobno projekt rozporządzenia,które zwalnia ludzi bez twarzy z noszenia maseczki...

A | 2020-04-18 13:24:25 napisał(a):

Panie Materek radze zapoznać się z konstytucja a nie pisać listy do Prezydenta RP bo nie Prezydent organizuje wybory. O jakich komisjach wyborczych mowa jak jeszcze sejm i senat nie określili ani terminy ani sposobu. Narazie to Grocki blokuje już 2 tygodnie ustawy i działa na szkodę Polski.

Małgosia | 2020-04-18 13:27:16 napisał(a):

bohaterowie narodowi tacy jesteście dzielni pod swoimi nickami? Chojrakujcie pod własnym imieniem i nazwiskiem!

do A | 2020-04-18 13:39:11 napisał(a):

Polecam szkołę w TVP - ortografia. Taki wpis to kompromitacja .

do Małgosi | 2020-04-18 13:40:53 napisał(a):

Krytykujesz innych a sama używasz tylko imienia ...

Małgosia | 2020-04-18 13:46:10 napisał(a):

Absolutnie nikogo nie skrytykowałam

wyborca | 2020-04-18 14:12:08 napisał(a):

Każda forma wyborów w stanie epidemii to narażanie zdrowia i życia ludzi więc jest złamaniem prawa. Dobrowolne uczestnictwo w komisji wyborczej to przykładanie ręki do tego . Ja tak to rozumiem .

arti | 2020-04-18 14:38:26 napisał(a):

przewodniczący centralnej komisji wyborczej z nowogrodzkiej uznał, że i tyle wystarczy podobno znają już wyniki.

Rura | 2020-04-18 15:30:36 napisał(a):

10.04.2010 - 10.05.2020. Zmieścisz się ! Śmiało!!!!

tomasz | 2020-04-18 16:45:16 napisał(a):

Posła lipca sobie weźcie on wystarczy za 100

tomasz | 2020-04-18 16:49:53 napisał(a):

Jak widzę sondaże poparcia Dudy to mnie rozrywa.
Co by tu jeszcze * panowie i panie z pis mówiąc jak w kabarecie żeby suweren w końcu zrozumiał na czym stoi???

Klin | 2020-04-18 18:34:28 napisał(a):

Brawo rządzący. Dzięki uprzedzającym działaniom naszego rządu w Polsce jest wielokrotnie mniej zachorowań i zgonów niż na Zachodzie. Najlepiej spojrzeć na te dane w przeliczeniu na milion mieszkańców.
Liczba zachorowań/zgonów na mln mieszkańców.
Niemcy 1624/46
Hiszpania 3844/400
Szwecja 1193/120
Polska 205/8

W sytuacji jaką mamy jest ważne zachowanie stabilnej i praworządnej władzy więc wybory korespondencyjne spokojnie się odbędą a tchórze i tvn-owi nienawistnicy niech zostaną w domu.
Wybory takie odbyły się w Bawarii i Szwajcarii a normalne otwarte wybory odbyły się we Francji i za chwilę w Korei Południowej.

Przypominam że PiS proponował antypolskiej "opozycji" odłożenie wyborów o dwa lata poprzez przedłużenie kadencji Dudy do 7 lat bez prawa do reelekcji. Propozycja została odrzucona więc będziemy mieli wybory korespondencyjne ponieważ nie wolno łamać konstytucji i wybory muszą się odbyć do 23 maja.

arti | 2020-04-18 19:34:22 napisał(a):

do KLINA: jedyne co mówisz prawdę to szybkie zamknięcie szkół i tu chwała rządzącym. odnośnie wyborów to jakoś po cichu zapomniałeś dodać falę zachorowań a już takie komunistyczne określenie jak antypolska opozycja to rodem z PRL. i tez masz racje bo między PISem a PZPRem jedyna różnica to nazwiska wciąz nie wiem za co w głębokim PRL kaczyńscy dostali willę na żoliborzu zapytam wprost za jekie zasługi

@Klin | 2020-04-18 19:52:48 napisał(a):

Nawet nie będę dyskutować. Pis to jednak stan umysłu.

do Arti | 2020-04-18 20:06:28 napisał(a):

Kłamiesz koleżko.

"odnośnie wyborów to jakoś po cichu zapomniałeś dodać falę zachorowań"

nie wiem o co chodzi?
1. Wybory nie są obowiązkowe
2. Wybory korespondencyjne są bezpieczne.

"a już takie komunistyczne określenie jak antypolska opozycja to rodem z PRL."

W PRL-u ukuto określenie siły antysocjalistyczne a nie antypolska opozycja ponieważ oficjalnie opozycji w PRL nie było.

" i tez masz racje bo między PISem a PZPRem jedyna różnica to nazwiska wciąz nie wiem za co w głębokim PRL kaczyńscy dostali willę na żoliborzu zapytam wprost za jekie zasługi"

Kłamliwie sugerujesz współpracę Marii i Rajmunda Kaczyńskich ze służbami PRL bo dostali kwaterunek. Czyli 300 tys. członków Armii Krajowej plus ich rodziny w PRL mieszkali pod mostami?


"Na ulicy Lisa – Kuli 8 nie było nigdy żadnej willi. Był niewielki budynek mieszkalny w zabudowie szeregowej, częściowo zniszczony podczas II WŚ. Rajmund Kaczyński otrzymał przydział kwaterunkowy na mieszkanie w tym domu. Później, jako administrator budynku, uzyskał zgodę właściciela na odbudowę jej I piętra w zamian za przeniesienie własności odbudowanego metrażu. Tak rodzina Kaczyńskich stała się właścicielem „pierwszej willi na Żoliborzu”, która willą nie była. Willa, a raczej brzydki a typowy „bliźniak” na ul. Mickiewicza 49 – gdzie obecnie zamieszkuje Jarosław Kaczyński – stała się własnością rodziny dopiero na początku lat `90 XX wieku.

Karmisz się medialnym łajnem to też łajno wydalasz. Informatycy mówią śmieci na wejściu - śmieci na wyjściu.
Klin

Klin | 2020-04-18 20:08:28 napisał(a):

"Nawet nie będę dyskutować. Pis to jednak stan umysłu"

Żeby dyskutować trzeba mieć argumenty i znać fakty a nie tylko slogany z antypolskich medialnych szczujni.

do Klin | 2020-04-18 20:40:41 napisał(a):

"Nie wolno łamać konstytucji" . Bardzo mnie tym rozbawiłeś bo dla PiS-u do jest codzienność. A z tą statystyką zachorowań i zgonów to może być jak w Chinach - okaże się jak było naprawdę ...

Kudłaty | 2020-04-18 20:46:31 napisał(a):

Chętnie się zgłoszę tylko nie wiem gdzie

Klin | 2020-04-18 20:49:19 napisał(a):

"Nie wolno łamać konstytucji" . Bardzo mnie tym rozbawiłeś bo dla PiS-u do jest codzienność"

Co do tego czy PiS złamał konstytucję opinie konstytucjonalistów są podzielone.

"A z tą statystyką zachorowań i zgonów to może być jak w Chinach - okaże się jak było naprawdę ..."

Czyli jak statystyki nie pasują do Twoich wyobrażeń to są zakłamane. Może wiesz gdzie PiS schował te tysiące zakażonych i zwłoki umarłych?

arti | 2020-04-18 20:56:38 napisał(a):

do klina:
"odnośnie wyborów to jakoś po cichu zapomniałeś dodać falę zachorowań"

nie wiem o co chodzi?
efekt powyborczy w tamtych państwach.

1. Wybory nie są obowiązkowe
2. Wybory korespondencyjne są bezpieczne.
znów kłamstwo.
wybory korespondencyjne nie są konstytucyjne ponieważ nie spełniają wszystkich pięciu przymiotników dotyczących wyborów (przeczytaj konstytucję)

W PRL-u ukuto określenie siły antysocjalistyczne znów kłamstwo albo brak wiedzy wystarczy obejrzeć choćby dziennik urbana z lat 80 XX wieku

ponieważ nie komentujesz braku różnicy między obiema partiami rozumiem to jednoznacznie

co do pana rajmunda to dzięki za informację wreszcie poinformował jak to było :-)
co do łajna medialnego odpowiadam nie oglądam praktycznie żadnej telewizji tym bardziej łajna medialnego czyli TVPIS. zapytałbym skąd znasz historie tego pana co to 13 XII 81 r spał spokojnie do południa (mnie nie było dane). gdyby nie określenie łajno które zacytowałem uznałbym, że można było porozmawiać na argumenty to określenie w każdych ustach brzmi tak samo i dyskredytuje wypowiadającego

miasto nad kamienną | 2020-04-19 07:44:43 napisał(a):

Świat dziś wygląda inaczej,Ci którzy tak chętnie skandowali Konstytucja...jaką mają dziś propozycje,gdy potrzebna jest ciągłość władzy,bo kryzys zacznie pukać do naszych drzwi,to jest pewne.Albo wybory albo przedłużenie kadencji o 2 lata dla urzędującego prezydenta.Tylko takie są dziś opcje jeśli chodzi o zapis w Konstytucji.A po za tym nasz sąsiad ze wschodu tylko patrzeć jak coś wymyśli...Kryzys dotyka też i ich ropa taniaaaa,dla przypomnienia podobny scenariusz był gdy rozpadał się ZSRR.Różnie może być,dlatego lepiej aby władza u nas była stabilna bo chaos nikomu nie jest potrzebny

do przedmówcy | 2020-04-19 08:21:18 napisał(a):

Jest inna opcja, normalna, adekwatna do sytuacji, stan klęski żywiołowej i wszystko jasne. Ale to ostatni dzwonek, aby wygrał Duda, dlatego narażają ludzi na utratę zdrowia i życia, dla żądzy władzy dyktatorka.

arti | 2020-04-19 09:10:47 napisał(a):

do klina: a kantatę o wielkim wodzu już uczysz się na pamięć? potraktuj te słowa jak ciut złośliwy ale żart.
do miasta nad kamienną: sugeruję ciut nauki 1 konstytucja tu rozważ czy przewiduje sytuacje nadzwyczajne? a taka na pewno jest obecny stan!!
odnośnie wyborów poczytaj co ta konstytucja mówi na ich temat? i chyba najważniejsze w Państwie prawa to tzw zwierzchność prawa podpowiadam żadna ustawa, uchwała czy zarządzenie nie może być wbrew ustawie zasadniczej itd itd ja wiem że dla PISlamu nie jest ważne ani prawo (choćby :państwowa wycieczka na grób matki ), czy nie wprowadzanie stanu klęski żywiołowej itd itd jedyne prawo jakim się przejmują w praktyce to to co wódz naczelny przekaże ot moje odczucie.

Wawel | 2020-04-19 09:29:47 napisał(a):

Wczoraj prezes odwiedził Wawel w towarzystwie B.Szydło i R.Terleckiego w ramach tzw. prywatnej uroczystości ... Jako szeregowy poseł i obywatel.

Rebe | 2020-04-19 11:32:30 napisał(a):

System kopertowy takie czyni cuda: wrzucasz kogokolwiek a wychodzi Duda!!!!

lena | 2020-04-19 11:54:55 napisał(a):

A to jako komentarz do wyborów. Klin obejrzyj -warto
https://www.facebook.com/krzysztof.parchimowicz/videos/
245008336625148/UzpfSTUxNzEyMjEzOTAwOjEw
MTU4NTM0NDkwMDI4OTAx/?epa=SEARCH_BOX

Klin do Arti | 2020-04-19 15:09:27 napisał(a):

"odnośnie wyborów to jakoś po cichu zapomniałeś dodać falę zachorowań
ekt powyborczy w tamtych państwach."

Nikt nie stwierdził (za wyjątkiem Francji gdzie odbyły się otwarte wybory bez dodatkowych rygorów w czasie epidemii) że na wzrost zachorowań miały wpływ wybory korespondencyjne. Niemcy były na fali wzrostowej zachorowań więc wzrosty były nie tylko w Bawarii ale i w innych landach.

"1. Wybory nie są obowiązkowe
2. Wybory korespondencyjne są bezpieczne.
znów kłamstwo.
wybory korespondencyjne nie są konstytucyjne ponieważ nie spełniają wszystkich pięciu przymiotników dotyczących wyborów (przeczytaj konstytucję)"

To nieprawda są w pełni konstytucyjne. Których przymiotników nie spełniają? Ciekawe że takie wybory odbyły się w Niemczech, Szwajcarii, Korei Płd. a także będą się odbywać prawybory w USA i tam nikt nie kwestionuje praworządności tych wyborów. No ale tam nie ma antypaństwowej opozycji.

"W PRL-u ukuto określenie siły antysocjalistyczne znów kłamstwo albo brak wiedzy wystarczy obejrzeć choćby dziennik urbana z lat 80 XX wieku"

To że karmisz się antypolską propagandą Urbana to słychać ale nie zmyślaj tak bezczelnie.

"ponieważ nie komentujesz braku różnicy między obiema partiami rozumiem to jednoznacznie"

Myślałem że aż takich absurdów jak zestawienie PPR/PZPR z PiS komentować nie trzeba ale skoro tak to proszę. Partia komunistyczna w Polsce była zainstalowana w Polsce przez Stalina w 1944 r. przy pomocy sowieckich bagnetów. Miała za zadanie utrzymywać Polskę w satelitarnej podległości wobec Moskwy przy pomocy totalitarnej władzy posługującej się masowym terrorem, który po wymordowaniu około 30 tysięcy polskich patriotów i zmuszeniu setek tysięcy do emigracji przemienił się w terror punktowy. To wszystko w oparach kłamliwej antypolskiej propagandy, prewencyjnej cenzury, całkowitej likwidacji legalnej opozycji oraz doprowadzeniu gospodarki Polski do bankructwa i hiperinflacji. Jeżeli porównujesz tą partię i jej rządy z PiS to proponuję wrócić do szkoły.

"co do pana rajmunda to dzięki za informację wreszcie poinformował jak to było :-)"

Czyli jest nadzieja że prawda się przebije? Wątpię.


"co do łajna medialnego odpowiadam nie oglądam praktycznie żadnej telewizji"

Łajno medialne to nie tylko telewizja ale też antypolskie rozgłośnie radiowe, prasa czy portale internetowe np. niemiecki Onet.

"tym bardziej łajna medialnego czyli TVPIS. "

To akurat jest polska telewizja, która owszem uprawia prorządową propagandę czasem zbyt nachalną ale działa w interesie Polski więc łajnem jest dla tego co Polski nienawidzi.



"zapytałbym skąd znasz historie tego pana co to 13 XII 81 r spał spokojnie do południa"

 Biografia Kaczyńskiego nie jest tabu i jest ogólnie dostępna. Wieczór 12 grudnia 1981 roku spędził na długich rozmowach z Waldemarem Danielewiczem, którego poznał podczas pracy w białostockiej filii Uniwersytetu Warszawskiego. Potem odwiedził swą ciotkę, mieszkającą na Saskiej Kępie i niemal rano wrócił do domu, skąd zadzwonił do brata. Jak się później okazało, pół godziny po tej rozmowie Lech Kaczyński został internowany. Jarosław został zatrzymany przez SB 17 XII. W przeciwieństwie do Lecha Kaczyńskiego był wówczas przeciętnym działaczem opozycyjnym, nie został internowany ale był przez kilka lat inwigilowany i zatrzymywany przez SB.



(mnie nie było dane).

Rozumiem służba nie drużba.




"gdyby nie określenie łajno które zacytowałem uznałbym, że można było porozmawiać na argumenty to określenie w każdych ustach brzmi tak samo i dyskredytuje wypowiadającego "

Jeśli ktoś ojcu braci Kaczyńskich, oficerowi AK rannemu w Powstaniu Warszawskim, odznaczonemu Krzyżem Walecznych i Krzyżem Virtuti Militari kłamliwie imputuje jakąś tajną współpracę z reżimem PRL to zasługuje na o wiele grubsze określenie. Proszę więc nie udawać estety.

Klin do Arti | 2020-04-19 19:00:03 napisał(a):

"1 konstytucja tu rozważ czy przewiduje sytuacje nadzwyczajne? a taka na pewno jest obecny stan!!"

Obecnie mamy epidemię i jest wprowadzony stan epidemiologiczny, który zupełnie dobrze się sprawdza. Nie ma podstaw konstytucyjnych wprowadzenia kolejnego zaostrzonego stanu wyższej konieczności. Byłoby to bezprawne. Antypolska opozycja domaga się wprowadzenia stanu nadzwyczajnego po to aby przełożyć wybory gdyż ich kandydatka okazała się żałośnie słabą i nieprzygotowaną osobą. Drugim motywem jest możliwość dochodzenia od państwa polskiego odszkodowań przez różne podmioty gospodarcze (w tym wielkie koncerny Zachodnie) poszkodowane na skutek pewnych ograniczeń więc lobbyści niemieccy skutecznie lobbują antypolską opozycję aby domagała się wprowadzenia stanu klęski bądź stanu nadzwyczajnego.

Warto też skonstatować że Orban jest obsztorcowywany przez Berlin i Brukselę za wprowadzenie stanu wyjątkowego a Polska wprost przeciwnie, za to że nie chce go wprowadzić.


"odnośnie wyborów poczytaj co ta konstytucja mówi na ich temat? i chyba najważniejsze w Państwie prawa to tzw zwierzchność prawa podpowiadam żadna ustawa, uchwała czy zarządzenie nie może być wbrew ustawie zasadniczej itd itd "

Wybory korespondencyjne nie są sprzeczne z ustawą zasadniczą jeśli tak to w którym punkcie?


"ja wiem że dla PISlamu nie jest ważne ani prawo (choćby :państwowa wycieczka na grób matki ), czy nie wprowadzanie stanu klęski żywiołowej itd itd jedyne prawo jakim się przejmują w praktyce to to co wódz naczelny przekaże ot moje odczucie.


Twoje odczucia są zbudowane na fałszywych danych ale póki żyjesz masz szansę wyjść z Matrixa w którym żyjesz i nie pluć kłamstwami na prawych ludzi i na Polskę.

Jarosław Kaczyński złożył wieniec pod Pomnikiem Ofiar Katastrofy Smoleńskiej na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach i odwiedził symboliczny grób Lecha i Marii Kaczyńskich. Następnie modlił się przy grobie swojej mamy Jadwigi, która spoczywa na Cmentarzu Powązkowskim

Tego że Kaczyński miał pozwolenie na wizytę na cmentarzu, a także na wjazd na Powązki za co od dawna też płaci z własnej kieszeni w w antypolskich mediach nie usłyszałeś. Nie zobaczyłeś też tego że na Powązkach był też tego dnia kandydat TVN na prezydenta Hołownia też w bliskim towarzystwie kilku osób.

arti | 2020-04-19 19:27:55 napisał(a):

do klin:
Obecnie mamy epidemię i jest wprowadzony stan epidemiologiczny, który zupełnie dobrze się sprawdza.
pewnie że się sprawdza idealnie dla władzy obostrzenia (pomijam czy słuszne czy nie bo obydwie grupy występują) można wprowadzać tylko tak by pasowały rządzącym, wyłączając prawo.

Wybory korespondencyjne nie są sprzeczne z ustawą zasadniczą jeśli tak to w którym punkcie?

dotyczącym 5 przymiotników


Twoje odczucia są zbudowane na fałszywych danych ale póki żyjesz masz szansę wyjść z Matrixa w którym żyjesz i nie pluć kłamstwami na prawych ludzi i na Polskę.
no cóż za troskę o losy Polski, Polakow i za wolność słowa wystarczająco mi dokuczono w latach 80 (jedyny plus stanu wojennego poznałem żonę), więc żyje w realnym świecie, a dodatek moje odczucia są zasadne z dwóch powodów za ocenę postępowania w tym kraju jeszcze nie każą, to raz a drugi to dla tego że wiele działań jest prowadzonych w tajemnicy przez naczelnika dopiero po efektach i zwykłym wygadaniu się wiadomo kto i jak podjął decyzję

To akurat jest polska telewizja, która owszem uprawia prorządową propagandę czasem zbyt nachalną ale działa w interesie Polski więc łajnem jest dla tego co Polski nienawidzi.

teoretycznie telewizja Polska, bo finansowana kosztem polaków ale to jednak telewizja monopartyjna, a to już mało społeczne co do nienawiści Polski nie skomentuję juz mi komuniści taki sam zarzut stawiali nawet na rozprawie gdy bronił mnie pan Mecenas Siła -Nowicki.

Rozumiem służba nie drużba.
to jakie miałeś zadanie? aresztować mnie i innych?

Proszę więc nie udawać estety.

tak samo mi powiedział jeden z tych co chcieli dożynać watahę!!!! i wtedy mnie to oburzało i teraz. oburzało mnie również określenie zdradzieckie mordy.

tak i teraz oburza mnie określenie antypolska opozycja.

To że karmisz się antypolską propagandą Urbana to słychać ale nie zmyślaj tak bezczelnie

szkoda że mylisz pamięć z karmieniem a może czynisz to celowo?

nie ważne. bo jeśli mnie chcesz obrazić proszę bardzo, i wtedy i teraz za to że mówię to co czuję wiem i myślę mówią o mnie jak antypolak słowem nie wiele się zmieniło i wtedy i teraz prawda w oczy kole.

Myślałem że aż takich absurdów jak zestawienie PPR/PZPR z PiS komentować nie trzeba

ty mówisz o założeniu ja o rządzeniu

pozdrawiam Cię kimkolwiek jesteś

Skomentuj!


Ostatnie komentarze w serwisie