Jest praca w Urzędzie Miejskim i Centrum Usług Wspólnych. Trzy stanowiska

18091.nsmed

W Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Starachowicach widnieją trzy ogłoszenia o pracę. Zainteresowani dokumenty mogą składać w terminie do poniedziałku 11 grudnia.

Nabór na wolne stanowisko w Centrum Usług Wspólnych w Starachowicach – Informatyk

I. Wymagania niezbędne:

1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3. Wykształcenie wyższe;

4. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej,

5. Znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej ( w szczególności: przepisy o informatyzacji działalności publicznej, podpis elektroniczny, elektroniczne zarządzanie dokumentacją, e- PUAP itd.)

6. Umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania;

8. Umiejętność pracy w zespole oraz zgłaszania własnych pomysłów;

9. Chęć nauki nowych rozwiązań i technologii;

10. Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań;

11. Tworzenie dokumentacji technicznej oraz dokumentowanie swojej pracy. 

Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Edukacji, Kultury i Sportu

1. Wymagania konieczne (obligatoryjne):

a) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia;

b) posiadanie obywatelstwa polskiego;

c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

d) znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o zdrowiu publicznym, o sporcie, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o prawie oświatowym;

e) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego;

f) wiedza na temat uchwał Rady Miejskiej w Starachowicach i regulaminów dotyczących zagadnień z zakresu edukacji, kultury i sportu;

g) biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej (Microsoft Word, Excel) i urządzeń biurowych.

Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami

1. Wymagania konieczne:

a) wykształcenie wyższe,

b) staż pracy – minimum 2 lata,

c) posiadanie obywatelstwa polskiego,

d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

e) biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej,

f) znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw:

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

- ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne,

- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawy dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,

- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Szczegóły dostępne są w BIP [kliknij]. 

Dodane: 03.12.23 | Odsłony: 3084 | komentarze (1)

Komentarze użytkowników

Ciekawe | 2023-12-03 21:39:08 napisał(a):

Na cześć stanowisk już nawet wybrano zwycięskie kandydatury

Skomentuj!
Aby dodać komentarz należy potwierdzić akceptację regulaminu
portalu www.starachowice-net.pl, klikając w kwadrat.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
System rejestruje adresy IP. Nadużycia związane z treścią
komentarzy można zgłaszać na: kontakt@starachowice-net.pl




Ostatnie komentarze w serwisie