W Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Starachowicach widnieją trzy ogłoszenia o pracę. Zainteresowani dokumenty mogą składać w terminie do poniedziałku 11 grudnia.
Nabór na wolne stanowisko w Centrum Usług Wspólnych w Starachowicach – Informatyk
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. Wykształcenie wyższe;
4. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej,
5. Znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej ( w szczególności: przepisy o informatyzacji działalności publicznej, podpis elektroniczny, elektroniczne zarządzanie dokumentacją, e- PUAP itd.)
6. Umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania;
8. Umiejętność pracy w zespole oraz zgłaszania własnych pomysłów;
9. Chęć nauki nowych rozwiązań i technologii;
10. Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań;
11. Tworzenie dokumentacji technicznej oraz dokumentowanie swojej pracy.
Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Edukacji, Kultury i Sportu
1. Wymagania konieczne (obligatoryjne):
a) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia;
b) posiadanie obywatelstwa polskiego;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
d) znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o zdrowiu publicznym, o sporcie, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o prawie oświatowym;
e) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
f) wiedza na temat uchwał Rady Miejskiej w Starachowicach i regulaminów dotyczących zagadnień z zakresu edukacji, kultury i sportu;
g) biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej (Microsoft Word, Excel) i urządzeń biurowych.
Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami
1. Wymagania konieczne:
a) wykształcenie wyższe,
b) staż pracy – minimum 2 lata,
c) posiadanie obywatelstwa polskiego,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e) biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej,
f) znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Dodane: 03.12.23 | Odsłony: 3084 | komentarze (1)wypociny lokalnego peowca, który komentuje...
super byłoby gdyby stworzono ścieżkę...
tak, będą po dwa pasy w każdym kierunku....
droga dwujezdniowa, czy to znaczy ze w kazdym...
a ja na przegraną z brodow. hehe... ciekawe...
Ciekawe | 2023-12-03 21:39:08 napisał(a):
Na cześć stanowisk już nawet wybrano zwycięskie kandydatury